  • 1. Data: 2011-01-02 21:26:08
    Temat: Eurobank czuwa...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Jak wiadomo -- wróg nie śpi, ale czuwa.

    Ale okazuje się, że i EB nie teraz śpi -- choć zleciłem
    przelew wewnętrzny w niedzielny wieczór, pieniądze zostały
    przelane (z kąta w kąt? -- z konta na konto) w kilka chwil.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2011-01-02 22:17:53
    Temat: Re: Eurobank czuwa...
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 2 Jan 2011 22:26:08 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Jak wiadomo -- wróg nie śpi, ale czuwa.
    >
    > Ale okazuje się, że i EB nie teraz śpi -- choć zleciłem
    > przelew wewnętrzny w niedzielny wieczór, pieniądze zostały
    > przelane (z kąta w kąt? -- z konta na konto) w kilka chwil.

    Spróbuj po północy. O 22-23 jeszcze zdarza mu się działać.

    Swoją drogą to kretyński jest ten system w EB. Zgaduj sobie kliencie czy
    akurat nie trafiłeś na tryb offline.

    W piątek 31.12 czekałem na większy przelew zlecony w środę - saldo
    wieczorem wciąż 0.00 PLN. No to dzwonię na infolinię i się grzecznie pytam
    gdzie są moje pieniądze. Usłyszałem coś w stylu: "Wie pan, od godziny 15
    system jest wyłączony, bo trwają prace serwisowe, tak do niedzieli. Pewnie
    pieniądze się już zaksięgowały, ale ja nie mogę tego sprawdzić.".

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2011-01-02 23:15:07
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-02 23:17, Borys Pogoreło pisze:

    > Spróbuj po północy. O 22-23 jeszcze zdarza mu się działać.
    >
    > Swoją drogą to kretyński jest ten system w EB. Zgaduj sobie kliencie czy
    > akurat nie trafiłeś na tryb offline.

    a jeszcze bardziej w polbanku
    do oddziału mogę dotrzec gdzieś ok 17.40, parę osób w kolejne jest 18 i
    pan mówi że nie wie czy coś zrobi bo zaraz system przestanie działać
    a chciałem np sobie hasło nowe wygenerować

  • 4. Data: 2011-01-03 00:16:11
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 03 Jan 2011 00:15:07 +0100, Ra napisał(a):

> [...]
    > pan mówi że nie wie czy coś zrobi bo zaraz system przestanie działać
    > a chciałem np sobie hasło nowe wygenerować

    Polbankowe procedury to są dopiero ciekawe. Z każdą duperelą muszą dzwonić
    do innego pokoju, by im to zatwierdzili. Zaś KO mi zakładali na dwie pary
    rąk, bo jedna osoba chyba by pół godziny to klikała i dzwoniła po
    zatwierdzenie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2011-01-03 15:34:13
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > do innego pokoju, by im to zatwierdzili. Zaś KO mi zakładali na dwie pary
    > rąk, bo jedna osoba chyba by pół godziny to klikała i dzwoniła po

    heheh. chciałem w Polbanku konto ze względu na wpłatomat. zgodziłem się na
    wszystko. uproszczona procedura wyższe oprocentowanie limitu. już nawet
    chciałem podpisać umowę ale ostatni wymóg mnie dobił.... wypis z Księgi
    Wieczystej posiadanej nieruchomości :)))))))))
    pzdr
    GL