  • 11. Data: 2010-07-14 17:08:08
    Temat: Re: Eurobank i jego tokeny GSM
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@W...gazeta.pl> i1km00$8al$...@i...gazeta.pl

    > Za ile? ;-)

    Nie pytasz -- jaki? Orange skupuje każdy sprawny po 50 złotych,
    ale nie w Białymstoku. :) Za 40 złotych. :) 6070 Nokia.

    Ja mam sprawnych co najmniej kilka -- ale w Białymstoku
    chyba nikt nie skupuje. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2010-07-14 18:09:09
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > Nie pytasz -- jaki? Orange skupuje każdy sprawny po 50 złotych,
    > ale nie w Białymstoku. :) Za 40 złotych. :) 6070 Nokia.

    Nie, bo bardziej interesuje mnie cena - można się domyśleć, że nie zmieniam
    telefonu z konkretnych powodów... Za drogo.

  • 13. Data: 2010-07-14 18:49:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@W...gazeta.pl> i1kug5$kvh$...@i...gazeta.pl

    > Nie, bo bardziej interesuje mnie cena - można się domyśleć, że nie zmieniam
    > telefonu z konkretnych powodów... Za drogo.

    A ile nie za drogo? :) I tak kosztuje przesyłka -- więc za drogo. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2010-07-15 07:13:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 14 Jul 2010 13:53:27 +0000, napisał(a):

    > Z Waszych odpowiedzi wnioskuję, że nie da się ominąć posiadania
    > Windowsa. Cóż, to przeżyję - to będzie drugi powód dla posługiwania się
    > tym systemem (pierwszy to Polbank).

    Do obsługi Polbanku nie jest wcale konieczny Windows czego jestem
    najlepszym przykładem, więc i pewnie jakiś emulator javy się znajdzie do
    działania tokena, który nie wymaga koniecznie systemu Windows.

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2010-07-15 11:54:32
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    m <...@n...pq> napisał(a):

    > W dzisiejszych czasach jakiejkolwiek komórki nie masz, a bank internetowy
    > lubisz?

    Jakąkolwiek mam. Ale nie taką, żeby obsłużyła WAP push.

    > Ewentualnie najtańszy z marketu biedronka

    W biedronkach w mojej okolicy nie sprzedają telefonów komórkowych.

  • 16. Data: 2010-07-15 11:55:58
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > Do obsĹ&#65533;gi Polbanku nie jest wcale konieczny Windows czego jestem
    > najlepszym przykĹ&#65533;dem,

    Ciekawe rzeczy piszesz. Jak przeszedłeś na kody SMS? Mnie w oddziale
    powiedzieli, że muszę to zrobić samodzielnie i że do tego niezbędne jest
    zainstalowanie certyfikatu.

  • 17. Data: 2010-07-15 11:59:56
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 15 Jul 2010 11:55:58 +0000, napisał(a):

    > Ciekawe rzeczy piszesz. Jak przeszedłeś na kody SMS? Mnie w oddziale
    > powiedzieli, że muszę to zrobić samodzielnie i że do tego niezbędne jest
    > zainstalowanie certyfikatu.

    No i zainstalowałem o ile dobrze pamiętam pod Firefoxem i przeszedłem na
    smsy. A nawet jeżeli masz problemy, to możesz jednorazowo skorzystać z
    Windows i przejść na smsy, który już koniecznie Windows nie potrzebują
    tylko przeglądarki np. Firefox i Javy.

    --
    xbartx

  • 18. Data: 2010-07-15 12:27:42
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 15 lip 2010 o 13:54 GMT, napisał(a):

    > Jakąkolwiek mam. Ale nie taką, żeby obsłużyła WAP push.

    Do uzywania gsm tokenu nie potrzebujesz WAP push, jedynie potrzebne jest do
    odebranie smsa z linkiem do sciagniecia, mozesz zadeklarowac czyjs telefon,
    on dostanie smsa, podgladasz u niego linka, sciagasz, juz u siebie i po
    problemie...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 19. Data: 2010-07-15 12:43:47
    Od: z...@o...pl

    > A ile nie za drogo? :) I tak kosztuje przesyłka -- więc za drogo. :)

    jeśli token sprzętowy 2zł za drogi,
    tzn. że każdy telefon jest za drogi

  • 20. Data: 2010-07-15 14:01:07
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Brzezi <b...@g...com> napisał(a):

    > Do uzywania gsm tokenu nie potrzebujesz WAP push, jedynie potrzebne jest do
    > odebranie smsa z linkiem do sciagniecia,

    A co jest tak naprawdę potrzebne do odebrania takiego SMSa? Zgaduję, że
    najzwyklejsza Nokia 1208 nie wystarczy - tak?