  • 1. Data: 2009-03-01 17:25:39
    Temat: Eurobank i oddzwanianie - nr zastrzezony
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Witam

    Jak sobie poradziliście z sytuacją jak oddzwania do was eurobank, chodzi
    mi oto że dzwonia z nr zastrzeżonego i czlowiek nie ma pewności ze to
    akurat oni dzwonia. Jest jakas szansa zeby w takim przypadku poprosic
    pania lub pana o ponowne zadzwonie z identyfikacja nr? Ktoś to przerabial?

    For@ll

  • 2. Data: 2009-03-01 17:48:09
    Temat: Re: Eurobank i oddzwanianie - nr zastrzezony
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ForALL wrote:
> [...]
    > akurat oni dzwonia. Jest jakas szansa zeby w takim przypadku poprosic
    > pania lub pana o ponowne zadzwonie z identyfikacja nr? Ktoś to przerabial?

    Jaki numer sobie życzysz, żeby ci się pojawił na telefonie jak będę do
    ciebie dzwonił. Mogę zdefiniować dowolny. Więc to żadne zabezpieczenie.

    Generalnie jak pani odpytuje ciebie czy ty to ty, to odpytaj panią.
    Poproś o podanie ile masz rachunków u nich i jaka jest 3 i 5 cyfra
    twojego rachunku.
    Jak nie wie, to na drzewo. Ewentualnie ty dzwoń do nich pod znany tobie
    i sprawdzony ich numer.

  • 3. Data: 2009-03-01 19:53:08
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 01 Mar 2009 18:25:39 +0100, ForALL napisał(a):

> [...]
    > akurat oni dzwonia. Jest jakas szansa zeby w takim przypadku poprosic
    > pania lub pana o ponowne zadzwonie z identyfikacja nr? Ktoś to przerabial?

    Nie ma szansy, usłyszałem, że wszystkie rozmowy są z numerów zastrzeżonych.
    Pozostaje dzwonić samemu.

    --
    Kojer

  • 4. Data: 2009-03-01 20:05:19
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 01 Mar 2009 18:25:39 +0100, ForALL
    <N...@s...info> wrote:

> [...]
    >akurat oni dzwonia. Jest jakas szansa zeby w takim przypadku poprosic
    >pania lub pana o ponowne zadzwonie z identyfikacja nr? Ktoś to przerabial?
    A jak zadzwoni i sie wyswietli to czego oczekujesz to bedziesz
    szczesliwy czy bezpieczny?

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc