  • 11. Data: 2004-10-14 14:32:57
    Temat: Re: Eurobank & internet
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 14 Oct 2004 16:24:29 +0200, Piter <p...@t...pl>
    napisał:

    > No dobrze ale gdy by zaoferować naprawdę prowadzenie konta na super
    > warunkach itp. to mogło by to przyciągnąć dużo klientów...

    Ale tu raczej jestem za Amrą - stworzą coś na sprzedaż.

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 12. Data: 2004-10-14 14:37:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piter <p...@t...pl> wrote:
    > A czy na chwilę obecną Eurobank jest w polskich rękach czy raczej
    > zagraniczny kapitał tworzy jego filary?

    www.prnews.pl - i wyszukiwarka - albo www.google.pl albo www.bankier.pl i
    wyszukiwarka.
    :)
    P.S. Tak - w polskich renkach - bank prywatny ze tak wrecz powiem :) (w
    pozytywnym tego slowa znaczeniu)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 13. Data: 2004-10-14 14:37:55
    Temat: Re: Eurobank & internet i kłamstwa :-)
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "krab" news:ckm2f6$93t$1@nemesis.news.tpi.pl

    A co na takie posunięcia prawo czy Związek Banków Polskich?

  • 14. Data: 2004-10-14 14:40:28
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" news:ckm302$mev$1@news.onet.pl
    > P.S. Tak - w polskich renkach - bank prywatny ze tak wrecz powiem :) (w
    > pozytywnym tego slowa znaczeniu)

    I chyba z tego możemy się cieszyć. Są jeszcze w naszym chorym kraju
    instytucje znajdujące się w polskich rękach :)

  • 15. Data: 2004-10-14 14:42:08
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "JaKi" news:opsfu6o7tre06crn@jaki
    > Ale tu raczej jestem za Amrą - stworzą coś na sprzedaż.

    Wysuwam z tego następujący wniosek. Mianowicie z tego co wnioskuję z waszych
    wypowiedzi to raczej nie zanosi się w najbliższym czasie na to aby Eurobank
    rozpoczął prowadzić swoją działalność w internecie a co za tym idzie
    zaoferował swoim klientom podobną ofertę jak Mbank czy VB Direct.

  • 16. Data: 2004-10-14 14:44:00
    Od: "Doktor Plama" <f...@o...pl>

    www.rachunek.er.pl - załóż rachunek w banku - dostaniesz 20zł

    Użytkownik "Piter" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie. Na stronie Eurobanku cały czas widnieje informacja, że
    > bank zamierza w najbliższym czasie rozpocząć swoją "działalność" w
    > internecie tj. obsługa klientów i ich kont przez net podobnie jak ma to
    > miejsce w innych bankach. Czy ktoś może mi powiedzieć kiedy to ma
    > nastąpić.
    > Pozdrawiam.

    eurobank mial wprowadzić to juz rok temu...

    ja polecam Multibank - prowadzenie rachunku 3pln, wszystkie przelewy
    gratis!!!!
    rachunek mozesz założyc poprzez stronę www.rachunek.er.pl
    za założenie rachunku i wplacie 200pln dostaniesz 20pln
    po czym wszystko możesz wyjąć...

    --
    www.rachunek.er.pl - załóż rachunek w banku - dostaniesz 20zł

  • 17. Data: 2004-10-14 14:45:25
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piter <p...@t...pl> wrote:
> [...]
    > to aby Eurobank rozpoczął prowadzić swoją działalność w internecie a
    > co za tym idzie zaoferował swoim klientom podobną ofertę jak Mbank

    Wrobelki zacwierkaly, ze jednak moze cos sie zmieni z oferta, ale nie
    spodziewaj sie oferty na miare mBanku czy VW Banku.

  • 18. Data: 2004-10-14 14:48:09
    Temat: gdzie jest doktor plama?
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    http://www.ripe.net/whois?form_type=simple&full_quer
    y_string=&searchtext=213.199.235.34&do_search=Search

  • 19. Data: 2004-10-14 14:53:45
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" news:ckm3f0$i0n$1@news.onet.pl
    > Wrobelki zacwierkaly, ze jednak moze cos sie zmieni z oferta, ale nie
    > spodziewaj sie oferty na miare mBanku czy VW Banku.

    Może ktoś uchyli rąbka tajemnicy :) Po za tym czy według was Eurobank można
    traktować jako jakąś alternatywę dla Mbanku gdy by tam wprowadzono opłaty za
    prowadzenie konta czy posiadanie karty?

  • 20. Data: 2004-10-14 14:56:46
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 14 Oct 2004 16:53:45 +0200, Piter <p...@t...pl>
    napisał:

    Po za tym czy według was Eurobank
    > można
    > traktować jako jakąś alternatywę dla Mbanku gdy by tam wprowadzono
    > opłaty za
    > prowadzenie konta czy posiadanie karty?

    Dla mnie nie. Dość drodzy, kiepskie kanały dostępu.