  • 1. Data: 2009-02-17 07:20:31
    Temat: Eurobank - linux - firefox
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Witam

    Działa komuś teraz na firefoxie pod linuxem eurobank? Czy to tylko u
    mnie coś nie halo, na operze tez problem.

    For@ll

  • 2. Data: 2009-02-17 08:38:53
    Temat: Re: Eurobank - linux - firefox
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 17 lut 2009 o 08:20 GMT, ForALL napisał(a):

    > Witam
    >
    > Działa komuś teraz na firefoxie pod linuxem eurobank? Czy to tylko u
    > mnie coś nie halo, na operze tez problem.

    W firefoksie dziala w tej chwili tak jak zwykle, czyli bardzo dobrze.

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ - Czekam na autobus. Zawiadomcie ]
    [ Ekg: #3781111 ][ rodzine ]

  • 3. Data: 2009-02-17 08:48:03
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    ForALL wrote:

    > Działa komuś teraz na firefoxie pod linuxem eurobank? Czy to tylko u
    > mnie coś nie halo, na operze tez problem.

    Bez problemu, śmiga jak cudo. :-)
    Sprawdź czy masz flasha.

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2009-02-17 09:36:45
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Czy aby flash na pewno jest potrzebny?
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-02-17 10:43:18
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Feb 17, 8:20 am, ForALL <N...@s...info>
    wrote:

    > Działa komuś teraz na firefoxie pod linuxem eurobank? Czy to tylko u
    > mnie coś nie halo, na operze tez problem.

    Tzn. co Ci nie działa? Ja swego czasu miałem problemy z ich stroną
    główną (we flashu). Działała mi w FF 2 a nie działała w 3. Obie
    przeglądarki miały włączone cookies, tę samą wersję flasha, wyłączony
    adblock, włączony JS itd. W FF 3 widziałem po prostu białą stronę choć
    próbowałem najróżniejszych tricków. Aż któregoś dnia po prostu zaczęło
    działać i tak już zostało.
    Z systemem transakcyjnym jak na razie nie było żadnych problemów.

    Swoją drogą, muszę przyznać, że jest dosyć przyjemny. Chyba pierwszy
    system po mBankowym, który mi pasuje.

  • 6. Data: 2009-02-17 10:49:16
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Przy okazji dziwię się, że w większości banków trudno jest powtórzyć już raz wykonany
    przelew jednorazowy, bez namolnego kopiuj-wklej (co zresztą nie zawsze jest możliwe i
    częstokroć pozostaje mozolne przepisywanie danych).
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2009-02-17 13:23:00
    Od: ForALL <N...@s...info>

    ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    możliwe i częstokroć pozostaje mozolne przepisywanie danych).

    Problem wystapił po updajcie, cos panowie w ubuntu pozmieniali i po
    malych przejsciach zaczelo dzialac wkoncu:)

    pozdrawiam

    For@ll

  • 8. Data: 2009-02-17 13:33:41
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    ąćęłńóśźż wrote:

    > Czy aby flash na pewno jest potrzebny?

    Może i nie... Ich strona główna bez flasha nie działa, więc założyłem,
    że serwis transakcyjny też...

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2009-02-17 13:39:08
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Feb 17, 2:23 pm, ForALL <N...@s...info>
    wrote:

    > Problem wystapił po updajcie, cos panowie w ubuntu pozmieniali i po
    > malych przejsciach zaczelo dzialac wkoncu:)

    A napiszesz w końcu CO zaczęło działać? Bo ja Ubunciak od lat i tym
    mocniej mnie ciekawi.

  • 10. Data: 2009-02-17 13:44:15
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Feb 17, 2:33 pm, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > Może i nie... Ich strona główna bez flasha nie działa, więc założyłem,
    > że serwis transakcyjny też...

    Całe szczęście nie. Interfejs systemu transakcyjnego jest tylko
    troszkę zajaksowany, ale bez takiej wiochy jaką robi np. ING. Jest
    lekko i całkiem przyjemnie. Dobrze to wyważyli.
    Dzięki brakowi ramek zaczyna mi się nawet bardziej podobać niż stary
    dobry mBank.
    Gdyby mieli flasha, nie zobaczyliby ani centa z mojej kiesy ;)