  • 1. Data: 2009-02-11 17:48:47
    Temat: Eurobank - niesluszne naliczenie oplaty za prowadzenie konta
    Od: "news.task.gda.pl" <b...@w...pl>

    Witam

    wlasnie zauwazylem ze eb naliczyl mi nieslusznie oplate za prowadzenie
    konta. Po telefonie do eb okazalo sie ze to blad systemu informatycznego
    i ze wyprostuja to w ciagu paru dni (paru???). Tym samym gdyby kogos to
    lekko podirytowało to ma odpowiedz bo ja tylko tak informacyjnie :)

  • 2. Data: 2009-02-11 17:56:37
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Potwierdzam, dzisiaj już byłem w oddziale banku, poprosili mnie o złożenie
    reklamacji z tego tytułu. Dowiedziałem się, że był to błąd systemu i że nie
    jestem jedynym klientem z niesłusznie naliczoną opłatą za prowadzenie konta.

  • 3. Data: 2009-02-11 18:21:54
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 11 Lut, 18:48, "news.task.gda.pl" <b...@w...pl> wrote:
> [...]
    > i ze wyprostuja to w ciagu paru dni (paru???). Tym samym gdyby kogos to
    > lekko podirytowało to ma odpowiedz bo ja tylko tak informacyjnie :)

    Dzięki za info :) Ja już rano złożyłem reklamacje.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 4. Data: 2009-02-11 19:16:07
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    Piotr <p...@w...pl> napisał(a):

    Też zostałem skubnięty.

    Tylko zastanawia mnie twierdzenie, że to *system* się pomylił (o ile w nim
    ostatnio nie grzebano)... ;)

  • 5. Data: 2009-02-11 19:17:10
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:54c3.0000037e.49931155@newsgate.onet.pl, *Piotr* wrote:
> [...]
    > złożenie reklamacji z tego tytułu. Dowiedziałem się, że był to błąd
    > systemu i że nie jestem jedynym klientem z niesłusznie naliczoną

    Ja pchnalem reklamacje poczta wewnetrzna.
    swoja droga wczoraj nie rozliczyli lokat 7 dniowych :/ tylko zrobili to
    dopiero dzisiaj z data wczorajsza...
    Ale i tak warunki nie sa zle :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2009-02-11 19:28:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dzięki za info :) Ja już rano złożyłem reklamacje.
    >
    > --
    > pozdrawiam,
    > Erazmus

    a mnie opłaty nie pobrali ;-)
    może ten ich system mnie lubi?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2009-02-11 19:55:07
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    news.task.gda.pl <b...@w...pl> napisał(a):

    Też mnie skubnięto.

    Ciekawe, jak to możliwe by zawinił *błąd systemu informatycznego* (o ile nie
    grzebano w nim w ostatnim okresie obliczeniowym) ?

  • 8. Data: 2009-02-11 19:56:15
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 11 Lut, 20:28, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > a mnie opłaty nie pobrali ;-)
    > może ten ich system mnie lubi?

    Być może masz u nich status VIP ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 9. Data: 2009-02-11 20:03:14
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:gmv8b6$1a3$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]

    > Ja pchnalem reklamacje poczta wewnetrzna.
    > swoja droga wczoraj nie rozliczyli lokat 7 dniowych :/ tylko zrobili to

    Ja również reklamowałam pocztą wewnętrzną,dostałam odpowiedz,że przekazali
    do odpowiedniej komórki i że reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu 14 dni.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 10. Data: 2009-02-11 21:02:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Być może masz u nich status VIP ;-)
    >
    > --
    > pozdrawiam,
    > Erazmus

    z pewnością ze względu na osad na rachunku ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS