  • 1. Data: 2012-01-20 21:26:45
    Temat: Eurobank - niezawodność systemu online.
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    Witajcie.

    Ostatnio noszę się z zamiarem przeniesienia konta (głównego) z ING do jakiegoś
    innego banku. W sumie ING niczym wielkim nie zawinił, po prostu denerwuje mnie
    ichnia obsługa rachunku przez WWW oraz brak obsługi kasowej we wszystkich
    placówkach (czasami mam potrzebę skorzystania z okienka).
    Kiedyś miałem konto w Eurobanku i byłem zadowolony (podobał mi się wygląd i
    funkcje WWW oraz token sprzętowy), jednak nie wiem jak z jakością jest w
    chwili obecnej.
    Najważniejszą dla mnie sprawą jest bezawaryjność i terminowość wykonywania
    wcześniej ustalonych przelewów - rachunki płacę zwykle w ostatnim możliwym
    dniu, ustawiam je czasami pół roku do przodu :) ING nie mogę nic zarzucić pod
    tym względem; jak obecnie jest w Eurobanku?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-01-21 13:04:08
    Temat: Re: Eurobank - niezawodność systemu online.
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    <a...@N...gazeta.pl> wrote on 2012-01-20_22:26
> [...]
    > dniu, ustawiam je czasami pół roku do przodu :) ING nie mogę nic zarzucić pod
    > tym względem; jak obecnie jest w Eurobanku?

    Jeśli będziesz przelewał z oszczędnościowego na bieżący dzień
    wcześniej to wszystko będzie ok. (Z samą terminowością ja nie
    miałem nigdy problemów.) Natomiast jeśli w tym samym dniu ("bo
    przelewy wewnętrzne powinny chodzić przed zewnętrznymi"), to
    zdarzało się różnie.
    Ale ostatnio trochę typowych blędów polikwidowali. jedyny
    upierdliwy,jaki został, to nieodnawianie się stanu na koncie po
    przelewie na to konto: czasem aż do ponownego zalogowania. Więc
    jak się człowiekowi spieszy, to odczekać na historii aż będzie
    "wykonany" i nie czekając dalej - przelogować...

    witrak()

  • 3. Data: 2012-01-21 14:00:45
    Od: " " <a...@g...pl>

    witrak() <w...@h...com> napisał(a):

> [...]
    > jak się człowiekowi spieszy, to odczekać na historii aż będzie
    > "wykonany" i nie czekając dalej - przelogować...

    Rozumiem, że z trzema sesjami eliksira nie ma problemu? Pieniądze przyjmowane
    i wysyłane są wszystkimi?
    Pamiętam też, że około północy nie można było się zalogować na konto, trzeba
    było poczekać ok. godziny, bo bank szedł spać na jakiś czas. Jak to jest w tym
    momencie?

  • 4. Data: 2012-01-21 15:52:05
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Kiedyś miałem konto w Eurobanku i byłem zadowolony (podobał mi się
    > wygląd i funkcje WWW oraz token sprzętowy), jednak nie wiem jak z
    > jakością jest w chwili obecnej.

    Nie wiem jak można chcieć wrócić do Eurobanku?
    Założyłem tam konto jako opcję wyżej oprocentowanego rachunku a vista
    i ten rachunek tylko do takiego celu się nadaje.
    Nie powierzyłbym im żadnego ważnego przelewu - spłaty czegoś,
    pilnego transferu pieniędzy czy spłaty KK w ostatnim dniu.
    To najgorszy bank, w którym mam/miałem rachunek.
    Jako konto główne to już w ogóle nieporozumienie.

  • 5. Data: 2012-01-21 16:26:36
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2012-01-21 16:52, cef pisze:
    > To najgorszy bank, w którym mam/miałem rachunek.

    A miałeś w Polbanku?

  • 6. Data: 2012-01-21 16:33:21
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Bogdan B. wrote:

    > A miałeś w Polbanku?

    Czytam grupę, więc wiedziałem, żeby tam nie próbować :-)

  • 7. Data: 2012-01-21 17:50:52
    Od: "herdak" <h...@g...com>

    "cef" <c...@i...pl> skrev i meddelandet
    > Użytkownik wrote:

    > To najgorszy bank, w którym mam/miałem rachunek.
    > Jako konto główne to już w ogóle nieporozumienie.

    Mógłbyś sprecyzować?

    HBG

  • 8. Data: 2012-01-21 19:07:55
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

> [...]
    > było poczekać ok. godziny, bo bank szedł spać na jakiś czas. Jak to jest w tym

    Wszystkie są używane i raczej punktualnie, więc jakichś wyraźnych
    problemów z tym nie ma. Natomiast jeszcze w listopadzie faktycznie
    od 22 nie można było zrobić niektórych rzeczy. W tym na przykład
    nie dawało się złożyć zlecenia przelewu wewnętrznego na dzień
    następny. Handryczyłem się z nimi o to jakiś czas (łącznie ze
    skargą do KNFu). EB twierdził, że przecież można zrobić zamiast
    tego przelew od razu, a ja, że traci się procenty. Ostatecznie
    stanęło na tym (to zalecenie EB), że należy w takim przypadku
    zrobić przelew z datą bieżącą, a potem składać reklamację o
    utracone oprocentowanie - że uznają.

    Obecnie wygląda na to że "nie da się" jakby mniej rzeczy, ale to
    takie tylko wrażenie - nie robiłem poważnych testów. W każdym
    razie używam EB jako głównego banku (tylko masowe zakładanie lokat
    robię z Toyoty, bo tam jest koszyk).

    witrak()

  • 9. Data: 2012-01-22 08:31:29
    Od: BI <f...@o...pl>

    Mam EB jako konto główne. Stosuję się do zaleceń by zapewnić środki na
    ROR w przeddzień realizacji zlecenia zewnętrznego oraz nie robię
    operacji pomiędzy 22.00 a 6.00 i nie mam problemów. Prawie wszystko
    załatwiam zleceniami (przelewy z datą przyszłą) w tym również pomiędzy
    rachunkami wewnętrznymi - jak do tej pory wszystkie zlecenia wykonują
    się terminowo; na zewnątrz idą I sesją. Jedyny mankament jaki się
    pojawia i wkurza, to sporadyczny brak odświeżenia stanu konta po
    wykonaniu operacji bezpośrednio przez użytkownika w systemie
    transakcyjnym (po zrealizowanych zleceniach zawsze mam stan
    prawidłowy). Nie znoszę celowego rzucania przez banki kłód pod nogi w
    postaci limitowania przelewów wewnętrznych z RO na ROR co sprawia że
    EB pozostanie nadal moim głównym bankiem.

  • 10. Data: 2012-01-22 11:00:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@N...gazeta.pl> jfcm6l$rat$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > zwykle w ostatnim możliwym dniu, ustawiam je czasami pół roku
    > do przodu :) ING nie mogę nic zarzucić pod tym względem; jak

    W KB jest 7% brutto do 3 tałzenów (trzeba płacić debetówką 5 razy
    i zasilać konto łantałzenem) i można z tego zlecać odroczone lanie
    za free. Dla mnie to całkiem dobre rozwiązanie. Mankamentem jest
    brak kodów/haseł SMS w miejsce których jest papier :) z kodami.
    Debetówką można pobierać w Polsce z każdego bankomatu za free.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'