  • 11. Data: 2012-01-22 12:29:37
    Temat: Re: Eurobank - niezawodność systemu online.
    Od: " " <a...@g...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > <a...@N...gazeta.pl> jfcm6l$rat$...@i...gazeta.pl

    > W KB jest 7% brutto do 3 tałzenów (trzeba płacić debetówką 5 razy
    > i zasilać konto łantałzenem) i można z tego zlecać odroczone lanie
    > za free. Dla mnie to całkiem dobre rozwiązanie. Mankamentem jest
    > brak kodów/haseł SMS w miejsce których jest papier :) z kodami.
    > Debetówką można pobierać w Polsce z każdego bankomatu za free.

    Pamiętam ten bank z czasów jak jeszcze do obsługi WWW była javowa kobyła.
    Niestety nie odpowiada mi kilka rzeczy w tym koncie - kartka z kodami, obsługa
    WWW mało seksi ;), limit darmowych przelewów z konta oszczędnościowego na
    a'vista.

    Co do samego Eurobanku i wcześniejszych odpowiedzi - widzę, że przez 2 lata
    nie wyeliminowano kilka wkurzających przypadłości (vel dziwne działanie banku
    w godzinach nocnych, odświeżanie stanów konta po transakcji - chociaż tego
    akurat nie doświadczałem).
    Jest nawet kilka osób, których eurobank jest głównym bankiem. Chyba przekonam
    się ponownie do jego oferty :)

  • 12. Data: 2012-01-22 13:01:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@g...pl> jfgvfh$eba$...@i...gazeta.pl

    > WWW mało seksi ;), limit darmowych przelewów z konta
    > oszczędnościowego na a'vista.

    Na awiśta jest 7% brutto.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2012-01-22 13:59:05
    Od: " " <a...@g...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > <a...@g...pl> jfgvfh$eba$...@i...gazeta.pl

    > Na awiśta jest 7% brutto.

    Tylko do 3.000 PLN ;)
    Nie lubię trzymać kasy na a viście żeby po ewentualnym skopiowaniu karty ktoś
    nie zrobił mi dużego kuku. Przelewam z oszczędnościowego na ROR zawsze kiedy
    potrzebuję zrobić jakiś większy przelew/wypłatę. W KB bez prowizji mógłbym
    zrobić tylko jeden taki myk w miesiącu.

  • 14. Data: 2012-01-22 14:50:35
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > Na awiśta jest 7% brutto.

    ..ale za konto+karta debetowa płacisz od 12...60 PLN/mc !

    Ten bank jest obciążony grzechem pierworodnym (dojenie i inne utrudnienia).

  • 15. Data: 2012-01-22 15:58:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbigniew Demidowicz" jfh7nr$b42$...@i...gazeta.pl

    > ..ale za konto+karta debetowa płacisz od 12...60 PLN/mc !

    Nie płacę. Bank płaci (czy choćby płacił) 50 wiśni za otworzenie.

    <a...@g...pl> jfh4n9$11k$...@i...gazeta.pl

    > Tylko do 3.000 PLN ;)

    Pisałem o tym.

    > Nie lubię trzymać kasy na a viście żeby po ewentualnym skopiowaniu karty ktoś

    Nie mam peRFIDności w tej karcie.
    I płacę nią tylko w Lidlu oraz galeriowych marketach.
    (IMO tam jest całkiem/dostatecznie bezpiecznie)

    Na przykład płacę za 100 gramów ErlGrejowej herbaty (279 groszy) czy
    za 10 bawełnianych ręczników 30 cm na 30 cm (500 groszy za komplet,
    za 10 sztuk) lub za 3 paczuszki sezamków (aż 129 groszy) bądź za
    275 gramów białego sera (około/pond 20% białka -- to ze 2 razy
    więcej niż w najgorszym wypadku, jaki widziałem; aż 249 groszy) itp...

    Żartuję... Czasami to aż 15 złotych płacę naraz... :(

    > nie zrobił mi dużego kuku. Przelewam z oszczędnościowego na ROR zawsze kiedy
    > potrzebuję zrobić jakiś większy przelew/wypłatę. W KB bez prowizji mógłbym
    > zrobić tylko jeden taki myk w miesiącu.

    Na oszczędnym (u mnie) jest 0%. :) Trochę mało. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2012-01-23 22:18:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 4f1adf2a$0$1265$6...@n...neostrada.pl

    > Nie powierzyłbym im żadnego ważnego przelewu - spłaty czegoś,
    > pilnego transferu pieniędzy czy spłaty KK w ostatnim dniu.

    Ja nie powierzyłbym żadnemu bankowi.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2012-01-25 17:56:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witrak()" jff2an$9b4$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > tego przelew od razu, a ja, że traci się procenty. Ostatecznie

    Było sobie kiedyś 3 króli i na ten dzień przygotowałem przelewy.
    Choć załapałem na czas, :) że to święto, przelewy zleciłem. :)

    KB zatrzymał szmal do poniedziałku, EB wylał i szmal wisiał
    bez %% w zaświatach, :) innych banków nie pamiętam, za
    wszystkie te przelewy serdecznie żałuję. :) Jako
    pokutę -- zamknąłem konto (wydajesz/zarabiasz czy
    jakoś tak -- z jakimś Francuzem, ale chyba ;) nie
    z Pierre Teilhardem de Chardin) w BZ WBK. :)

    Tu antyZONK -- wypowiedzenie trwa 2 tygodnie, czyli
    można uniknąć opłaty 7 złotych. Co więcej -- można
    zlikwidować ROR bez likwidowania bezpłatnych oszczędnych. :)

    Kolejną pokutą będzie zamknięcie debetówek w 50%Banku i konta
    (jest za mało wygadane -- wiem, miałem tam mieć przez pół
    miesiąca półtora tałzena złotych) z debetówką w DojczeBanku.

    -=-

    Ogólnie nie jest źle, o ile człowiek nie oczekuje zbyt wiele po bankach. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2012-01-30 21:30:15
    Od: " " <a...@g...pl>

    Eurobank jest do dupy! Czyli dramat w pięciu aktach :)

    Akt 1.
    Moje stare konto nie zamknęło się przez 1,5 roku z powodu kilku groszy na
    saldzie. Nowego nie mogę otworzyć dopóki stare konto się nie zamknie. Wypłacić
    podczas wizyty w placówce nie mogłem, bo eurobank nie prowadzi obsługi kasowej
    w weekendy.

    Akt 2.
    Definitywne zamknięcie starego konta - wypłata kilku groszy. Nowego nie udaje
    mi się otworzyć, bo w placówce nie ma kopert z hasłami jednorazowymi do
    bankowości elektronicznej.

    Akt 3.
    Otwarcie nowego konta. Niestety pani ekspedientka zapomniała uprzedzić mnie,
    że nie ma ani haseł jednorazowych ani tokenów. W celu uruchomienia dostępu
    online zostaję wysłany do innej placówki.

    Akt 4.
    W innej placówce okazuje się, że mają komplet potrzebnych "gadżetów" ale
    system odmawia przyznania mi dostępu do konta przez WWW (błąd aplikacji).
    Zgłoszenie zostaje zdeponowane u informatyków, ja dostaję zapewnienie, że
    następnego dnia wszystko będzie sprawne.

    Akt 5. Rozwiązanie.
    Niestety w placówce nie ma tokenów sprzętowych, nic to, decyduję się na
    tokenGSM. Jednak nie tak prędko, błąd z dnia poprzedniego nie został
    naprawiony. Nie mogą przyznać mi dostępu do WWW. Po konsultacji z helpdeskiem
    dostaję informację, że w najbliższą sobotę będzie wgrywane uaktualnienie
    systemu, więc może wtedy coś się zmieni. Ale może nie...
    Jako, że podczas 5 wizyt w różnych placówkach nie udaje mi się uzyskać w pełni
    działającego konta - rozwiązuję umowę.

    Podsumowując - syf, kiła i mogiła. Na infolinii nie można uzyskać informacji
    czy konkretna placówka dysponuje kompletem koperta z hasłem+token sprzętowy.
    Pracownicy placówek oszukują, mówiąc, że coś się stanie, a to coś się nie
    dzieje :) W placówkach nie można NIC zrobić pomiędzy 19 a 19:30. Helpdesk nie
    wie czy, i kiedy błąd systemu zostanie naprawiony.

    Może dobrze się stało, że nie powierzyłem swoich pieniędzy tej instytucji?

    Chęć zmiany konta nadal jest. Na szort liście mam jeszcze Dobre Konto
    (Millennium) i Konto z podwyżką (BGŻ). Która z w/w ofert jest fajniejsza?
    Zależy mi na dobrym WWW (sprawnym i bezawaryjnym), dodatkowych bonusach, braku
    ukrytych dziwnych opłat, ogólnej niezawodności rachunku. Nielimitowane
    przelewy pomiędzy kontem oszczędnościowym a ROR sobie daruję :)

  • 19. Data: 2012-01-30 22:01:37
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ukrytych dziwnych opłat, ogólnej niezawodności rachunku. Nielimitowane
    > przelewy pomiędzy kontem oszczędnościowym a ROR sobie daruję :)

    W BGZ jestem od kilku m-cy
    i jak do tej pory zadnych wpadek (u mnie) nie zaliczyli.
    Mille - nie wiem, nie znam.
    Co do bonusow - w bgz jest podwyzka w mille o ile pamietam
    cofka 3% za okreslone zakupy - zalezy co ci wyjdzie lepiej.

    Ale jesli chodzi o "sprawne www"
    to raczej obstawialbym Inteligo a pozniej mBąka ;)

  • 20. Data: 2012-01-30 23:14:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jg7401$8fr$...@n...news.atman.pl

    > Mille - nie wiem, nie znam.

    Jest OK.

    > Co do bonusow - w bgz jest podwyzka w mille o ile pamietam
    > cofka 3% za okreslone zakupy - zalezy co ci wyjdzie lepiej.

    Nie można polać do BGŻ i odlać natychmiast (lub choćby następnego dnia) do Mille?

    > Ale jesli chodzi o "sprawne www"
    > to raczej obstawialbym Inteligo a pozniej mBąka ;)

    Ten ostatni jest IMO OK. Z Inteligo na razie :)
    nie korzystam, choć mam tam konto. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'