-
21. Data: 2012-01-30 23:30:48
Temat: Re: Eurobank - niezawodność systemu online.
Od: "Waldek" <m...@n...dam>
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:jg7882$6pm$1@inews.gazeta.pl...
>
> Ten ostatni jest IMO OK. Z Inteligo na razie :)
> nie korzystam, choć mam tam konto. :)
>
mBąka i Inteligo mam prawie od poczatku powstania.
Nie korzystam z niech intensywnie (obecnie)
Inteligo glownie ze wzgledu 1zl / za debet w r-ku
- czasami sie przydaje na 2-3 dniowa doraźną pozyczke
-
22. Data: 2012-01-31 11:25:24
Temat: Re: Eurobank - niezawodność systemu online.
Od: "witrak()" <w...@h...com>
<a...@g...pl> wrote on 2012-01-30_22:30
> Eurobank jest do dupy! Czyli dramat w pięciu aktach :)
Sądząc po tym, co piszesz, to raczej Ty jesteś d...
> Akt 1.
> Moje stare konto nie zamknęło się przez 1,5 roku z powodu kilku groszy na
> saldzie. Nowego nie mogę otworzyć dopóki stare konto się nie zamknie. Wypłacić
> podczas wizyty w placówce nie mogłem, bo eurobank nie prowadzi obsługi kasowej
> w weekendy.
I to jest wina banku ? Zabałaganiłeś i jeszcze masz pretensje ?
Normalnie każdy rozwiązując umowę pdaje konto na które bank musi
przelać saldo zamknięcia (i wtedy jest to za darmo).
A tu pretensje, że nie ma pełnej obsługi w weekend ? Trzeba było
spróbować w innym banku - od drzwi byś się odbił ;-)
[Choś nie przeczę, brak łatwo dostępnej informacji, że kasy w
soboty nieczynne, jest wkurzający.]
> Akt 2.
> Definitywne zamknięcie starego konta - wypłata kilku groszy. Nowego nie udaje
> mi się otworzyć, bo w placówce nie ma kopert z hasłami jednorazowymi do
> bankowości elektronicznej.
Nie ma obowiązku uzyskiwania dostępu do konta w tej samej
placówce, gdzie się konto otwiera. Mogłeś załatwić połowę i
zażądać na miejscu informacji gdzie mają koperty i tokeny -
pan/ienka zadzwoniłaby i dowiedziała się, dzięki czemu...
>
> Akt 3.
> Otwarcie nowego konta. Niestety pani ekspedientka zapomniała uprzedzić mnie,
> że nie ma ani haseł jednorazowych ani tokenów. W celu uruchomienia dostępu
> online zostaję wysłany do innej placówki.
...nie traciłbyś czasu w placówce, gdzie nie ma tokenów i kopert.
>
> Akt 4.
> W innej placówce okazuje się, że mają komplet potrzebnych "gadżetów" ale
> system odmawia przyznania mi dostępu do konta przez WWW (błąd aplikacji).
> Zgłoszenie zostaje zdeponowane u informatyków, ja dostaję zapewnienie, że
> następnego dnia wszystko będzie sprawne.
No cóż, domyślam się, że to skutek małego odstępu czasowego od
likwidacji starego konta - czyszczenie systemu on-line z
informacji o zlikwidowanych kontach na pewno nie jest robione
on-line, a podejrzewam, że w najlepszym razie w cyklu dziennym,
jeśli nie tygodniowym.
Niemniej jednak numer konta już miałeś i zlecenia przelewu na nie
mogłeś zrobić, zdefiniować w okienku odbiorców/przelewy wzorcowe a
operacje wychodzące zlecić po wpływie kasy przy okazji kolejnej
wizyty - za darmo.
> Akt 5. Rozwiązanie.
> Niestety w placówce nie ma tokenów sprzętowych, nic to, decyduję się na
> tokenGSM. Jednak nie tak prędko, błąd z dnia poprzedniego nie został
> naprawiony. Nie mogą przyznać mi dostępu do WWW. Po konsultacji z helpdeskiem
> dostaję informację, że w najbliższą sobotę będzie wgrywane uaktualnienie
> systemu, więc może wtedy coś się zmieni. Ale może nie...
> Jako, że podczas 5 wizyt w różnych placówkach nie udaje mi się uzyskać w pełni
> działającego konta - rozwiązuję umowę.
Z tych co najmniej dwie były skutkiem: małego obycia z bankami ?
roztargnienia/bałaganiarstwa ? pośpiechu (o którym mawiają, że
potrzebny tylko przy łapaniu pcheł) i załatwiania w ostatniej
chwili (wpadałeś otwierać konto 5 minut przed zamknięciem placówki) ?
> Podsumowując - syf, kiła i mogiła. Na infolinii nie można uzyskać informacji
> czy konkretna placówka dysponuje kompletem koperta z hasłem+token sprzętowy.
LOL! Byłeś w placówce nieodpowiednio zaopatrzonej i nie potrafiłeś
wyegzekwować tej informacji ?!?
> Pracownicy placówek oszukują, mówiąc, że coś się stanie, a to coś się nie
> dzieje :) W placówkach nie można NIC zrobić pomiędzy 19 a 19:30. Helpdesk nie
> wie czy, i kiedy błąd systemu zostanie naprawiony.
Pokaż bank, w którym wiedzą... :-)
> Może dobrze się stało, że nie powierzyłem swoich pieniędzy tej instytucji?
Obawiam się, że nie powinieneś powierzać pieniędzy żadnemu bankowi
:-) Ale i w skarpecie mogą Ci gdzieś zawieruszyć, albo zrobi się
supeł i co wtedy? :-)
Pozdr.
witrak()
-
23. Data: 2012-01-31 12:43:36
Temat: Re: Eurobank - niezawodność systemu online.
Od: "MK" <m...@i...pl>
Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
news:jg7256$goe$1@inews.gazeta.pl...
> Eurobank jest do dupy! Czyli dramat w pięciu aktach :)
>
> Akt 1.
> Moje stare konto nie zamknęło się przez 1,5 roku z powodu kilku groszy na
> saldzie. Nowego nie mogę otworzyć dopóki stare konto się nie zamknie.
> Wypłacić
> podczas wizyty w placówce nie mogłem, bo eurobank nie prowadzi obsługi
> kasowej
> w weekendy.
>
BYlo reaktywowac stare konto :).
>
> Akt 5. Rozwiązanie.
> Niestety w placówce nie ma tokenów sprzętowych, nic to, decyduję się na
> tokenGSM. Jednak nie tak prędko, błąd z dnia poprzedniego nie został
> naprawiony. Nie mogą przyznać mi dostępu do WWW. Po konsultacji z
> helpdeskiem
> dostaję informację, że w najbliższą sobotę będzie wgrywane uaktualnienie
> systemu, więc może wtedy coś się zmieni. Ale może nie...
Tez mialem taki problem przy ponownym otwieraniu rachunku. W jednej placowce
przez tydzien nie mogli sobie dac rady mimo kontaktow z supportem. W drugiej
zalatwiono to w ciagu 5 minut... okazalo sie, ze dostep do przez www do
starego rachunku nie zostal dezaktywowany. Musialem podpisac dyspozycje
dezaktywacji do rachunku zamknietego 2 lata temu, po chwili otrzymalem nowy
dostep.
MK