  • 1. Data: 2009-06-16 10:55:24
    Temat: Eurobank - nowy chłopiec do bicia
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    Wklejka z czata:

    10:26:05 eurobank:
    Dzień dobry, w czym możemy pomóc?
    10:26:22 Ja:
    Witam. Dlaczego nie mogę przeedytować lokat na "nieodnawialne" ?
    10:26:36 Pani z EB:
    10:27:04 Pani z EB:
    Jaki rodzaj lokaty Pan posiada?
    10:27:16 Ja:
    7d, zmienne.
    10:27:55 Ja:
    otrzymuję pocztą informację: "Dyspozycja edycja lokaty na kwotę [...],
    zlecona 2009-[...] nie mogła zostać wykonana. Proszę ponownie wprowadzić
    dyspozycję."
    10:28:09 Ja:
    Ponowna dyspozycja niczego nie zmienia.
    10:29:53 Pani z EB:
    Na kiedy wypada termin zapadalności lokaty, kiedy się kończy lokata
    7-dniowa?
    10:34:08 Ja:
    Termin zapadalności: następny poniedziałek.
    10:34:29 Ja:
    chcę, żeby w tym dniu kapitał został przekazany na konto, a system
    reaguje jw.
    10:35:25 Ja:
    (przepraszam za zwłokę w odpowiedzi - serwis "czatu" powinien
    sygnalizować dźwiękiem kolejną wypowiedź rozmówcy; proszę to przekazać
    jako sugestię użytkownika dla autorów serwisu)
    10:37:10 Pani z EB:
    Proszę o chwilę cierpliwości.
    10:39:05 Ja:
    (oczywiście :) )
    10:40:10 Pani z EB:
    Czy na dzień dzisiejszy wypada zakończenie lokaty?
    10:40:49 Ja:
    Nie. Skoro lokata 7dniowa kończy się w następny poniedziałek, to
    dzisiaj nie może wypadać zakończenie lokaty.

    execution time error 1003 from HiPathProcenter
    10:44:22 Ja:
    Dostałem komunikat "execution time error 1003 from HiPathProcenter".
    Czy jesteśmy tu jeszcze oboje?
    10:45:39 Pani z EB:
    Trudno mi jest stwierdzić co jest przyczyną braku możliwości edycji
    lokaty. Zapraszam Pana do kontaktu z serwisem Bankowości Telefonicznej,
    Doradca sprawdzi na kiedy wypada zapadalność lokaty i przyjmie
    dyspozycję zmiany zadysponowania lokaty.

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 2. Data: 2009-06-16 16:06:34
    Temat: Re: Eurobank - nowy chłopiec do bicia
    Od: BI <f...@o...pl>

    Rzeczywiście, rozmowa z przedstawicielem banku na czacie przebiega
    zgodnie z powiedzeniem" "mówił dziad do obrazu, a obraz ani razu...".
    Nie można uzyskać żadnej pomocy. Też to przerabiałem w zakresie
    niezrealizowanego przelewu.

  • 3. Data: 2009-06-16 16:20:36
    Od: BI <f...@o...pl>

    Do bzdreg:
    Od niedawna próba edycji lokaty w zakładce "lista lokat" daje taki
    komunikat jak piszesz, zmiana nie następuje, a link "edycja" przy tym
    ginie z ekranu.
    Proszę spróbować edycji w zakładce "zaplanowane operacje". Ja ze
    względu na ten błąd, edycję lokat wykonuję w "zaplanowanych
    operacjach" i termin lokaty się zmienia, już bez komunikatu o
    błędzie.
    Myślę, że to jest właściwa droga do bezproblemowej edycji.
    Pozdr.