  • 11. Data: 2009-03-12 08:45:36
    Temat: Re: Eurobank - opłata za konto
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 12 Mar 2009 01:15:09 -0700 (PDT), k...@w...pl napisał(a):

    > W sumie to latwiej dla osob, ktore beda sie domagaly odszkodowan za
    > niewykonane przez naliczenie tej oplaty.
    > Latwiej bedzie udokumentowac, ze oplata zmniejszyla stan konta do
    > wysokosci uniemozliwiajacej wykonanie przelewu - zwlaszcza przyszlego,
    > ktory zakladamy i przewaznie nie kontrolujemy, jesli mamy srodki na
    > koncie.

    Niby czemu? Data księgowania jest właściwa czyli 11.03, data realizacji
    powinna być 10.03. I poprzednio zaksięgowali porządnie.

    --
    Kojer

  • 12. Data: 2009-03-12 13:19:07
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Thu, 12 Mar 2009 01:15:09 -0700 (PDT), k...@w...pl napisał(a):
    >
    > Niby czemu? Data księgowania jest właściwa czyli 11.03, data realizacji
    > powinna być 10.03. I poprzednio zaksięgowali porządnie.

    Co nie zmienia faktu, że jeśli np. na 10-go, miałeś zdefiniowany przelew
    na kwotę np. 1000 zł, a stan konta zmniejszył się do 996 zł, to przelew nie
    wyszedł.

  • 13. Data: 2009-03-12 13:35:23
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 12 Mar 2009 14:19:07 +0100, Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Co nie zmienia faktu, że jeśli np. na 10-go, miałeś zdefiniowany przelew
    > na kwotę np. 1000 zł, a stan konta zmniejszył się do 996 zł, to przelew nie
    > wyszedł.

    Ale to się ma nijak do tego jak księgowana jest korekta i jaki to ma wpływ
    na udokumentowanie reklamacji (uzupełniełem cytat). Bo przecież na to
    zwracałem uwagę.

    --
    Kojer

  • 14. Data: 2009-03-12 14:09:33
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

> [...]
    >
    > Ale to się ma nijak do tego jak księgowana jest korekta i jaki to ma wpływ
    > na udokumentowanie reklamacji (uzupełniełem cytat). Bo przecież na to

    1) ale ta reklamacja będzie dotyczyła przelewu, który przez pobranie
    przedmiotowej nienależnej opłaty nie wyszedł,
    2) łatwiej np. sędziemu wytłumaczyć, że przelew nie wyszedł 10-go, bo
    pieniądze wróciły 11-go niż, że przelew się nie wykonał 10-go, bo pieniądze
    wróciły 10-go. Banki zazwyczaj na wyciągach nie podają godziny i minuty
    wykonania operacji.

  • 15. Data: 2009-03-12 14:21:26
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 12 Mar 2009 15:09:33 +0100, Marcin Wasilewski napisał(a):

> [...]
    > wróciły 10-go. Banki zazwyczaj na wyciągach nie podają godziny i minuty

    Korekta wykonywana jest 11-go i pieniądze wracają 11-go. Data 10-go ma
    tylko wpływ na odsetki. W takim przypadku bank uzna twoje _udokumentowane_
    straty. No i nie traktuj sędziego jak idioty :).

    --
    Kojer

  • 16. Data: 2009-03-15 21:54:35
    Od: Ra <a...@a...com>

    Robert Kois pisze:
    > Znowu pobrali, ciekawe czy ponownie dostanę czerwoną kopertę z
    > przeprosinami ;).

    właśnie zrobiłem sobie przelew z RO na ROR i dalej pracołowicie
    wypełniam przelew na spłatę kk a tu komunikat: brak środków na koncie.
    #%@#% co jest ? Wcieło po drodze 4zł za prowadzenie konta.
    Nie wiem czy to prawda ale na infolini mi powiedzieli że jak zasile RO z
    pominięciem ROR to opłata będzie pobrana :o

  • 17. Data: 2009-03-15 22:18:29
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Ra napisał(a):

> [...]
    > Nie wiem czy to prawda ale na infolini mi powiedzieli że jak zasile RO z
    > pominięciem ROR to opłata będzie pobrana :o

    Miałeś wpływ 800 zł na ROR?

    PG

  • 18. Data: 2009-03-16 08:01:39
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 15 Mar 2009 22:54:35 +0100, Ra napisał(a):

> [...]
    > Nie wiem czy to prawda ale na infolini mi powiedzieli że jak zasile RO z
    > pominięciem ROR to opłata będzie pobrana :o

    A pisałem, że z TOiP wynika, że przelew z RO na ROR nie zostanie uznany za
    "przelew przychodzący". Pozostaje odżałować 4zł i następnym razem przelewać
    na ROR (albo trzymać 10k na lokatach 7-mio dniowych).

    --
    Kojer

  • 19. Data: 2009-03-16 18:30:47
    Od: Ra <a...@a...com>

    Robert Kois pisze:

    > A pisałem, że z TOiP wynika, że przelew z RO na ROR nie zostanie uznany za
    > "przelew przychodzący". Pozostaje odżałować 4zł i następnym razem przelewać
    > na ROR (albo trzymać 10k na lokatach 7-mio dniowych).

    ja akurat robiłem przelew z mbank na RO z pominięciem ROR bo
    funkcjonalnie to krok bez sensu, technicznie rozumiem dlaczego tak jest
    Kwota > 10 tys więc chyba się załapię na darmowe konto

  • 20. Data: 2009-03-16 20:57:43
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 19:30:47 +0100, Ra napisał(a):

    > ja akurat robiłem przelew z mbank na RO z pominięciem ROR bo
    > funkcjonalnie to krok bez sensu, technicznie rozumiem dlaczego tak jest
    > Kwota > 10 tys więc chyba się załapię na darmowe konto

    10k na lokatach, nie na RO. RO to jakby oddzielne konto.

    --
    Kojer