  • 11. Data: 2009-06-18 15:43:59
    Temat: Re: Eurobank - podatek od odsetek inaczej...
    Od: " " <u...@N...gazeta.pl>

    BK <b...@g...com> napisał(a):

    > dzienna kapitalizacje? :)
    > Eurobank + Alior - i tu i tu kasa zarabia bez belki.

    5,05% -belkowe w kapitalizacji miesięcznej to więcej czy mniej niż 4% bez
    belki w dziennej? Przyznam że pogubiłem się w obliczeniach.

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-06-18 18:28:43
    Od: mic49 <m...@i...pl>

    Sam się też już w tych obliczeniach pomyliłem, ale zakładając wątek
    popełniłem błąd: założyłem bowiem, że odsetk z kont oszczędnościowych
    przelanych na inne konto są oprocentowanie wg wartości z kont
    oszczędnościowych. A przecież - zakładając 14 tys. na konto
    oszczędnościowe, daje 11.60 zł dziennie odsetek, po miesiącu - 348 zł
    i to ewentualnie od tej kwoty może być naliczony Belka. A swoją drogą
    nie będzie, bo za mała kwota.

    Temat - myślę wyczerpany z racji błędnego założenia, dziękuję.

    Michał

  • 13. Data: 2009-06-18 21:13:11
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    mic49 wrote:
    > A przecież - zakładając 14 tys. na konto
    > oszczędnościowe, daje 11.60 zł dziennie odsetek, po miesiącu - 348 zł
    > i to ewentualnie od tej kwoty może być naliczony Belka.

    Gdzie dają takie odsetki, bo na pewno nie w Eurobanku?

    > Temat - myślę wyczerpany z racji błędnego założenia, dziękuję.

    I obliczeń.

  • 14. Data: 2009-06-18 21:29:42
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Bogdan B. wrote:

    > Gdzie daj? takie odsetki, bo na pewno nie w Eurobanku?

    te ponad 11 zlotych odsetek to jest sumarycznie z 5 kont oszczednosciowych.

  • 15. Data: 2009-06-18 21:30:00
    Od: luc <b...@g...net>

    On 18 Cze, 23:13, "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote:

    > Gdzie dają takie odsetki, bo na pewno nie w Eurobanku?

    chyba myślał o odsetkach z 5 kont :-)

    pzdrwm
    luc

  • 16. Data: 2009-06-19 06:25:06
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 15:40:37 +0000 (UTC), u...@N...gazeta.pl
    napisał(a):

    > Trochę to masochizm, nie wygodniej ustawić na każdym z oszczędnościowych
    > kilkadziesiąt PLN mniej niż 15kPLN i odsetki przelewać raz na
    > tydzień/miesiąc?

    Wygodniej ustawić zlecenie stałe przelewające codziennie 2,49 na ROR

    --
    Kojer

  • 17. Data: 2009-06-19 10:11:28
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    ffiona wrote:

    > Ja nie rozumiem chyba. Przecież Belka dopadnie Cię od odsetek na danym
    > koncie, a nie od tego, co wcześniej zarobiłeś na kontach z dzienną
    > kapitalizacją. Więc o co chodzi?

    zyski z kont oszczednosiowych z kapitalizacja dzienna, gdy konta te
    juz sa na granicy belki (~15kpln) zamieniasz np. na takie tygodniowe
    samoodnawialne lokaty zeby od nich podatek tez zaookraglil sie do zera.
    kazda taka lokata dopisuje ci zyski do salda ror-u i teraz te zyski
    znow pakujesz w lokaty, a liczba lokat nie jest poki co limitowana.
    finalnie jak sie dobrze obracasz, to dzienne saldo ror-u (ktore system
    probkuje do miesiecznej kapitalizacji) mozesz miec malutkie i na koniec
    miesiaca tez belki nie zaplacisz, albo zaplacisz malo w porownaniu
    do tego co zaplacilbys gdbys nie mial lokat i caly kapital trzymal na ror.
    jak sie myle to niech mnie ktos poprawi.

  • 18. Data: 2009-06-19 16:37:49
    Od: "u" <...@w...yz>

    > - ile Wy macie tych zaskórniaków ;)

    Tyle, by na godziwą emeryturę wystarczyło ?

  • 19. Data: 2009-06-19 17:46:04
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "u" <...@w...yz> news:h1gett$4n8$1@news.wp.pl

    > Tyle, by na godziwą emeryturę wystarczyło ?

    Czemu tak nisko sobie poprzeczkę ustawiasz :)?

  • 20. Data: 2009-06-19 18:13:00
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 19:46:04 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Czemu tak nisko sobie poprzeczkę ustawiasz :)?

    To przecież zależy od definicji słowa "godziwa" ;).

    --
    Kojer