  • 1. Data: 2008-05-31 11:55:01
    Temat: Eurobank podnosi oprocentowanie na RORze do 6,06%
    Od: " " <u...@W...gazeta.pl>

    Cześć!

    Ja tak tylko informacyjnie (za http://banki.prnews.pl/index.php/,display,36910
    ). Od jakiegoś czasu używam tego konta jako mojego głównego i jestem bardzo
    zadowolony, a teraz jak jeszcze oprocentowanie będzie najwyższe na rynku, to w
    ogóle mega wypas :)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-05-31 12:43:58
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > bardzo
    > zadowolony, a teraz jak jeszcze oprocentowanie będzie najwyższe na rynku,

    fajnie, korzystam z tego konta
    dobrze, że bank nie spoczął na laurach i nadal chce być w czołówce ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-05-31 14:47:31
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    RobertS pisze:

    > fajnie, korzystam z tego konta
    > dobrze, że bank nie spoczął na laurach i nadal chce być w czołówce ;-)

    Jakby tylko chceli w moim oddziale uruchomić bankomat/wpłatomat... W
    mieście mam dwa, oba na pewno bez bankomatów i wpłatomatów i chyba nawet
    bez obsługi kasowej. A to w zasadzie jedyna funkcjonalność, dla której
    odwiedzam placówki jakiegokolwiek banku.

  • 4. Data: 2008-05-31 19:06:35
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Wojciech Nawara pisze:
    > Jakby tylko chceli w moim oddziale uruchomić bankomat/wpłatomat... W
    > mieście mam dwa, oba na pewno bez bankomatów i wpłatomatów i chyba nawet
    > bez obsługi kasowej.
    Jak nie ma bankomatu to jest obsługa kasowa...

  • 5. Data: 2008-05-31 19:17:05
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > bez obsługi kasowej. A to w zasadzie jedyna funkcjonalność, dla której
    > odwiedzam placówki jakiegokolwiek banku.

    a czy we wszystkich nie ma obslugi kasowej?
    wydawalo mi sie, ze placowki są wyposażone w multisejfy...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-05-31 20:03:36
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Radek Wroclawski pisze:

    > Jak nie ma bankomatu to jest obsługa kasowa...

    Aż sprawdzę.

  • 7. Data: 2008-05-31 20:06:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Wojciech Nawara pisze:

    > Aż sprawdzę.

    Oni tylko wygladaja jak kioski mBanku.

  • 8. Data: 2008-05-31 20:16:34
    Od: pwz <p...@f...pl>

    Dnia 31-05-2008 o 13:55:01 <u...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    (...)
    > w ogóle mega wypas :)

    Pod jednym warunkiem - że mieliby konto walutowe. Bez niego jest to
    _dla__mnie_ bank bezwartościowy.
    pwz

  • 9. Data: 2008-05-31 20:22:26
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    pwz pisze:
> [...]
    > (...)
    >
    > Pod jednym warunkiem - że mieliby konto walutowe. Bez niego jest to

    A jaki problem polaczyc sobie z oferta innego banku?
    Konieczne sa przelewy pomiedzy kontem walutowym i zlotowym w trybie
    natychmiastowym?

  • 10. Data: 2008-05-31 20:22:43
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    krzysztofsf pisze:

    > Oni tylko wygladaja jak kioski mBanku.

    A właśnie - w tych tekturkach w marketach też niby jest obsługa kasowa??
    Rękę dałbym sobie obciąć, że jak Eurobank ruszał - nie było.