  • 11. Data: 2010-03-15 16:50:35
    Temat: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości
    news:hnlgcu$sch$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > w weekend zlecilem przelew 200pln z eb do aliora i wlasnie dostalem
    > powiadomienie, ze alior zaksiegowal, a wiec patrzac na rozpiske sesji
    > wyglada, ze wyszlo pierwsza z eb i zaksiegowalo sie w drugiej w aliorze.
    > wszystko gra.

    Ze jak? Przeciez sesja jest rozliczana zaraz po zakonczeniu przyjmowania
    zlecen. Jak cos przychodzi I sesja to jest rozliczane po jej zakonczeniu.
    Bank nie moze wybrac, ze nie 'odbierze' sobie jakiegos uznania.

    MK

  • 12. Data: 2010-03-15 16:52:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > To już zaczyna coraz bardziej dawać do myślenia. Niby gwarancji nie ma,
    > ale raczej w każdym banku jest tak, że po zleceniu przelewu idzie on
    > najbliższą sesją. Eurobankowi ja bym po prostu przestał wierzyć,
    > szczególnie jeżeli mamy jakieś terminowe spłaty :/

    Hehe... kiedys na dzien przed mergem Citi i Handlowego zamknalem konto i
    uniknalem klopotow z jego uzywaniem... A na poczatku ub. m-ca zlikwidowalem
    konto w Eurobanku, moze znow mialem szczescie ;).

    MK

  • 13. Data: 2010-03-15 16:53:12
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Mar 15, 4:52 pm, "JanKo" <b...@m...tu> wrote:
    > Agent Bungiel nadaje:

    > Przyczyna jest w zasadzie jedna. W poniedzia ek rano id przelewy z
    > pi tku, soboty i niedzieli. W zwyk y dzien powszedni.tylko z po owy dnia
    > poprzedniego.

    Bylo juz walkowane, ze problemem nie jest tylko poniedzialek.

  • 14. Data: 2010-03-15 17:13:16
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    xbartx wrote:

    > Jak to według Ciebie gra, skoro do tej pory, wychodziło I i przychodziło
    > I sesją czyli w Aliorze pieniądze były jakoś chwilę po 11.00. Teraz są po
    > 15.20 i na III sesję już się nie załapią.

    napisalem "wszystko gra" w sensie przyblizonym :) bo jak dotad przelewy
    wysylane z eb do innych bankow szly mi minimum jeden dzien, a teraz dotarl
    w ciagu dwoch sesji.

  • 15. Data: 2010-03-15 17:23:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 15 Mar 2010 16:32:59 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Tak z czystej ciekawości. Po co przepychasz kasę przez aliora i robisz
    > sztuczny obrót na koncie?

    Nie mam tokena żadnego w eurobanku i jak chcę puścić jakiś przelew
    niezdefiniowany, tudzież jednorazowy, to muszę przerzucić kasę na konto z
    którego mogę to zrobić.

    Xenocide

  • 16. Data: 2010-03-15 17:32:27
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 15 Mar 2010 17:23:00 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Nie mam tokena żadnego w eurobanku i jak chcę puścić jakiś przelew
    > niezdefiniowany, tudzież jednorazowy, to muszę przerzucić kasę na konto z
    > którego mogę to zrobić.

    Cóż, optymistyczne podejście, że za każdym razem się uda. Token byłby mniej
    kłopotliwy.

    --
    Kojer

  • 17. Data: 2010-03-15 17:49:28
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Hehe... kiedys na dzien przed mergem Citi i Handlowego zamknalem konto i
    > uniknalem klopotow z jego uzywaniem... A na poczatku ub. m-ca
    > zlikwidowalem konto w Eurobanku, moze znow mialem szczescie ;).

    Eh, Handlowy, to były wspaniałe czasy! :)

  • 18. Data: 2010-03-15 18:02:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 15 Mar 2010 18:32:27 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Cóż, optymistyczne podejście, że za każdym razem się uda. Token byłby
    > mniej kłopotliwy.

    No nie bardzo, bo do tej pory konto służyło jako skarbonka. Komórki na
    tokena gsm nie mam odpowiedniej, nokia 1200 mnie zadowala, a poza tym nie
    chce mi się klepać hasła przy logowaniu. Do tej pory a to już będzie
    jakoś z rok czasu chyba, zawsze działało bez zarzutu dopiero od ostatniej
    awarii albo tego zjechania procentów są takie numery. Sprawdzę jak jutro
    pójdzie.

    Xenocide

  • 19. Data: 2010-03-15 18:09:46
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 15 Mar 2010 18:02:25 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > No nie bardzo, bo do tej pory konto służyło jako skarbonka. Komórki na
    > tokena gsm nie mam odpowiedniej

    To akurat chyba da się ominąć ściągając i uruchamiając token na komputerze.
    Ktoś tu kiedyś robił eksperymenty.

    --
    Kojer

  • 20. Data: 2010-03-15 20:27:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 15 Mar 2010 19:09:46 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > To akurat chyba da się ominąć ściągając i uruchamiając token na
    > komputerze. Ktoś tu kiedyś robił eksperymenty.

    Tu jest kolejny problem, bo używam tylko linuksa, chociaż znając życie
    pewnie się da tylko po co? Do tej pory konto spisywało się świetnie.
    Szybko się loguję, bo hasło nie musi być skomplikowane, bo i tak nic
    zrobić się nie da po uzyskaniu dostępu prócz tych kilku definiowanych
    przelewów. Poobserwuję jak nie naprawią to się wyniosę i tyle, nie
    pierwszy i nie ostatni raz ;)

    Xenocide