-
41. Data: 2010-03-16 19:03:54
Temat: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
Od: Erazmus <j...@g...com>
On 16 Mar, 19:55, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
> Erazmus wrote:
> > On 16 Mar, 19:34, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
> >>> U ytkownik "Erazmus" <j...@g...com> napisa w wiadomo ci
> >>> news:d60824f4-9784-4479-9b21-
> >>> Zawsze kasa dochodzi a przed 12 tego samego dnia wi c dla mnie to nie
> >>> jest dobrze i dlatego pisze do nich reklamacje .
> >> Jak reklamacj ? Przecie aden bank NIE GWARANTUJE dotarcia przelewu w tym
> >> samym dniu. Poczytaj regulaminy.
>
> > Wed ug FAQ na stronie Eurobankuhttp://www.eurobank.pl/faq,konto,6,24.html
> > pkt 3 kasa mia a wyj o 8 i nie rozumiem co ma do tego regulamin .
>
> Bo zgodnie z podpisan umow to regulamin jest obowi zuj cy dla obu
> stron, a FAQ jest informacj i niekoniecznie musi by prawdziwa, a
> przynajmniej do niczego adn ze stron nie zobowi zuje.
Zgadzam się z wami niemniej oczekuje od banku że nie będzie zmieniał
warunków na gorsze. Jeśli ta sytuacja się nie zmieni konto pójdzie do
kasacji.
--
pozdrawiam,
Erazmus
-
42. Data: 2010-03-16 19:08:45
Temat: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
Erazmus wrote:
> On 16 Mar, 19:55, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
>> Erazmus wrote:
>>> On 16 Mar, 19:34, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
>>>>> U ytkownik "Erazmus" <j...@g...com> napisa w wiadomo ci
>>>>> news:d60824f4-9784-4479-9b21-
>>>>> Zawsze kasa dochodzi a przed 12 tego samego dnia wi c dla mnie to nie
>>>>> jest dobrze i dlatego pisze do nich reklamacje .
>>>> Jak reklamacj ? Przecie aden bank NIE GWARANTUJE dotarcia przelewu w tym
>>>> samym dniu. Poczytaj regulaminy.
>>> Wed ug FAQ na stronie Eurobankuhttp://www.eurobank.pl/faq,konto,6,24.html
>>> pkt 3 kasa mia a wyj o 8 i nie rozumiem co ma do tego regulamin .
>> Bo zgodnie z podpisan umow to regulamin jest obowi zuj cy dla obu
>> stron, a FAQ jest informacj i niekoniecznie musi by prawdziwa, a
>> przynajmniej do niczego adn ze stron nie zobowi zuje.
>
> Zgadzam się z wami niemniej oczekuje od banku że nie będzie zmieniał
> warunków na gorsze. Jeśli ta sytuacja się nie zmieni konto pójdzie do
> kasacji.
>
Warunki sie nie zmieniły. To twoje oczekiwania sie zmieniły.
-
43. Data: 2010-03-16 21:10:46
Temat: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Tue, 16 Mar 2010 19:29:41 +0100, Robert Kois napisał(a):
> Dnia Tue, 16 Mar 2010 18:22:44 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):
>
>>> Miałem oczywiście na myśli poniedziałek :)
>> No to dobrze dotarł. III wychodzi z EB do 15.30
>
> 14:30
Ano fakt, czeski błąd.
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide
-
44. Data: 2010-03-16 23:27:01
Temat: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
Od: "witrak()" <w...@h...com>
On 2010-03-16 20:08, witek wrote:
> Erazmus wrote:
>> On 16 Mar, 19:55, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
>>> Erazmus wrote:
>>>> On 16 Mar, 19:34, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
>>>>>> U ytkownik "Erazmus" <j...@g...com> napisa w wiadomo ci
>>>>>> news:d60824f4-9784-4479-9b21-
>>>>>> Zawsze kasa dochodzi a przed 12 tego samego dnia wi c dla mnie to nie
>>>>>> jest dobrze i dlatego pisze do nich reklamacje .
>>>>> Jak reklamacj ? Przecie aden bank NIE GWARANTUJE dotarcia przelewu
>>>>> w tym
>>>>> samym dniu. Poczytaj regulaminy.
>>>> Wed ug FAQ na stronie
>>>> Eurobankuhttp://www.eurobank.pl/faq,konto,6,24.html
>>>> pkt 3 kasa mia a wyj o 8 i nie rozumiem co ma do tego regulamin .
>>> Bo zgodnie z podpisan umow to regulamin jest obowi zuj cy dla obu
>>> stron, a FAQ jest informacj i niekoniecznie musi by prawdziwa, a
>>> przynajmniej do niczego adn ze stron nie zobowi zuje.
>>
>> Zgadzam się z wami niemniej oczekuje od banku że nie będzie zmieniał
>> warunków na gorsze. Jeśli ta sytuacja się nie zmieni konto pójdzie do
>> kasacji.
>>
> Warunki sie nie zmieniły. To twoje oczekiwania sie zmieniły.
>
Kiedy on przynajmniej czegoś chce ! To już samo w sobie jest lepsze
niż tępe akceptowanie pogarszania warunków :-|
Popieram Erazmusa,
witrak()
-
45. Data: 2010-03-17 08:03:33
Temat: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
Od: Erazmus <j...@g...com>
On 16 Mar, 20:08, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
>
> > Zgadzam się z wami niemniej oczekuje od banku że nie będzie zmieniał
> > warunków na gorsze. Jeśli ta sytuacja się nie zmieni konto pójdzie do
> > kasacji.
>
> Warunki sie nie zmieniły. To twoje oczekiwania sie zmieniły.-
Dla mnie się zmieniły bo muszę wysyłać pieniądze z EB 2 dni wcześniej
a nie jak do tej pory przed 8 rano tego samego dnia.
--
pozdrawiam,
Erazmus
-
46. Data: 2010-03-17 08:25:40
Temat: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
Od: Robert Kois <k...@h...pl>
Dnia Wed, 17 Mar 2010 01:03:33 -0700 (PDT), Erazmus napisał(a):
>>> Zgadzam się z wami niemniej oczekuje od banku że nie będzie zmieniał
>>> warunków na gorsze. Jeśli ta sytuacja się nie zmieni konto pójdzie do
>>> kasacji.
>> Warunki sie nie zmieniły. To twoje oczekiwania sie zmieniły.-
> Dla mnie się zmieniły bo muszę wysyłać pieniądze z EB 2 dni wcześniej
> a nie jak do tej pory przed 8 rano tego samego dnia.
Nie 2 dni tylko 1,5h wcześniej. Sam pisałeś, że wysłałeś w piątek o 16, co
jest swoją drogą, kompletnie bez sensu.
--
Kojer
-
47. Data: 2010-03-17 09:19:40
Temat: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
Od: Erazmus <j...@g...com>
On 17 Mar, 09:25, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:
> Dnia Wed, 17 Mar 2010 01:03:33 -0700 (PDT), Erazmus napisa (a):
>
> >>> Zgadzam si z wami niemniej oczekuje od banku e nie b dzie zmienia
> >>> warunk w na gorsze. Je li ta sytuacja si nie zmieni konto p jdzie do
> >>> kasacji.
> >> Warunki sie nie zmieni y. To twoje oczekiwania sie zmieni y.-
> > Dla mnie si zmieni y bo musz wysy a pieni dze z EB 2 dni wcze niej
> > a nie jak do tej pory przed 8 rano tego samego dnia.
>
> Nie 2 dni tylko 1,5h wcze niej. Sam pisa e , e wys a e w pi tek o 16, co
> jest swoj drog , kompletnie bez sensu.
>
No fakt :)Pomyliłem godziny sesji wychodzących z DB gdzie ostatnia
wychodząca jest o 18:30 a nie o 14:30.
--
pozdrawiam,
Erazmus
-
48. Data: 2010-03-17 09:38:59
Temat: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Wed, 17 Mar 2010 02:19:40 -0700, Erazmus napisał(a):
> No fakt :)Pomyliłem godziny sesji wychodzących z DB gdzie ostatnia
> wychodząca jest o 18:30 a nie o 14:30.
Hmmm chyba dalej nie wiesz za bardzo o czym piszesz.
--
xbartx
-
49. Data: 2010-03-17 17:20:53
Temat: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
Od: Erazmus <j...@g...com>
On 17 Mar, 10:38, xbartx <b...@h...net> wrote:
> Dnia Wed, 17 Mar 2010 02:19:40 -0700, Erazmus napisał(a):
>
> > No fakt :)Pomyliłem godziny sesji wychodzących z DB gdzie ostatnia
> > wychodząca jest o 18:30 a nie o 14:30.
>
> Hmmm chyba dalej nie wiesz za bardzo o czym piszesz.
>
Mam odpowiedź na reklamacje :
Szanowny Panie,
Uprzejmie informujemy, że przelewy międzybankowe realizowane są
zwykle w ciągu 2 dni roboczych. W przypadku wspomnianej operacji
przelewu do innego banku na kwotę 600 PLN z konat online, realizacja
nastąpiła w pierwszej sesji wychodzącej dn. 15.03.2010.
Jednocześnie pragniemy poinformować, iż dzięki nowej usłudze
wprowadzonej przez Euro Bank Klienci posiadający konto w Pakiecie
Online mają możliwość dokonywania operacji również telefonicznie w
serwisie Bankowości Telefonicznej tj. wykonywanie przelewów zarówno
wewnętrznych, jak i do innych banków oraz dodanie/zmiana/usunięcie
odbiorcy. Dodatkowo Klient ma możliwość sprawdzenia wysokości salda
konta, dostępnych środków, blokad oraz transakcji na koncie. Doradca
Telefoniczny może również sprawdzić godzinę realizacji zleconej przez
Klienta operacji.
Aktywowanie i korzystanie z serwisu Bankowości Telefonicznej jest
usługą bezpłatną.
Aby aktywować usługę Bankowości Telefonicznej wystarczy skontaktować
się telefonicznie pod numerem 0801-703-603 dla telefonów stacjonarnych
oraz 071/79-55-497 dla telefonów komórkowych. Po połączeniu prosimy
wpisać swój identyfikator służący do logowania w serwisie eurobank
online. Serwis Bankowości Telefonicznej jest do Państwa dyspozycji 7
dni w tygodniu przez całą dobę.
Z poważaniem,
Centrum Obsługi Klienta
Euro Banku
--
pozdrawiam,
Erazmus
-
50. Data: 2010-03-17 18:10:54
Temat: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Wed, 17 Mar 2010 10:20:53 -0700, Erazmus napisał(a):
> Mam odpowiedź na reklamacje :
> Szanowny Panie,
>
> Uprzejmie informujemy, że przelewy międzybankowe realizowane są
> zwykle w ciągu 2 dni roboczych. W przypadku wspomnianej operacji
> przelewu do innego banku na kwotę 600 PLN z konat online, realizacja
> nastąpiła w pierwszej sesji wychodzącej dn. 15.03.2010.
No raczej nic innego się nie można było spodziewać. Tak zwana odpowiedź
standard ;)
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide