  • 51. Data: 2010-03-17 18:31:04
    Temat: Re: Eurobank, poniedziałek i I sesja znowu nie poszła
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 17 Mar, 19:10, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > No raczej nic innego się nie można było spodziewać. Tak zwana odpowiedź
    > standard ;)

    Jedyny plus że odpowiedź dostałem szybciej niż doszedł przelew z EB do
    Millennium :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 52. Data: 2010-03-22 10:34:22
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > To już zaczyna coraz bardziej dawać do myślenia. Niby gwarancji nie ma,
    > ale raczej w każdym banku jest tak, że po zleceniu przelewu idzie on
    > najbliższą sesją. Eurobankowi ja bym po prostu przestał wierzyć,
    > szczególnie jeżeli mamy jakieś terminowe spłaty :/

    W dzisiejszy poniedziałek duży przelew zlecony z Eurobanku o godz.7:40,
    pieniądze zaksięgowane w moim banku o godz.11:07. Czyli nie ma przestojów,
    kto miał zabrać pieniadze, to juz zabrał. Ja ostatni spóźnialski :)

    wiatrak