  • 11. Data: 2005-09-18 09:56:27
    Temat: Re: Eurobank - pożyczka na dowód osobisty?
    Od: ...@...c

    Dnia Sun, 18 Sep 2005 00:01:14 +0200, Konlin napisał(a):

    > Nie powie bo to nie prawda. Trzeba mieć spłacony kredyt ale niekoniecznie w
    > Eurobanku.

    czyli wymagają opini bankowej :>

    --
    pozdrawiam,

  • 12. Data: 2005-09-18 11:49:52
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik <...@...c> napisał w wiadomości

    > czyli wymagają opini bankowej :>

    Nie, w BIKu sobie zobaczą.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 13. Data: 2005-09-18 13:07:59
    Od: "Piter" <p...@o...pl>

    Witam,
    to że wymagany jest tylko dowód to jest drobna ściema. Zawsze wymagają
    drugiego dowodu tożsamości (tak przynajmniej powiedziano mi w dwóch
    punktach, oraz było o tym info na TVN). Uproszczenie polega na tym, że jeśli
    w BIK byłeś ok to nie będą wymagali od Ciebie zaświadczenia o zatrudnieniu.
    Pozdro,

  • 14. Data: 2005-09-18 14:13:10
    Od: ...@...c

    Dnia Sun, 18 Sep 2005 13:49:52 +0200, Przemek napisał(a):

    > Użytkownik <...@...c> napisał w wiadomości

    > Nie, w BIKu sobie zobaczą.

    w biku nie ma nawet połowy kredytów.

    --
    pozdrawiam,

  • 15. Data: 2005-09-19 15:43:12
    Od: "JasonKidd" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    jeśli
    > w BIK byłeś ok to nie będą wymagali od Ciebie zaświadczenia o

    A jeśli nie brałem jeszcze żadnych kredytów, z wyjątkiem tej
    lichwiarskiej pożyczki z Providenta, to czy mam szanse na taką pożyczkę z
    Eurobanku. Jestem studentam, tak na marginesie :)