  • 51. Data: 2010-03-01 21:34:35
    Temat: Re: Eurobank przegiął!
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    Użytkownik "sorden" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:hmh398$6re$1@news.mm.pl...

    > Mbank ma lokate jednodniowa - 4.5%.

    Multi na AQ 4,80, ale mały minus - jedna wypłata w miesiącu, więc nie
    bardzo. KO EB jednak daje większą płynność

  • 52. Data: 2010-03-02 08:16:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 01 Mar 2010 18:39:09 +0100, ls napisał(a):

    > Właśnie, że nie trzeba:
    > Albo zakładasz same KO, albo bezpłatny Sezam Direct bez karty. I Voila!

    Ale to nie zmienia faktu, że promocja niedługo się kończy i wtedy % pójdą
    w dół i znowu trzeba latać po bankach? Dla tych kilku pln chyba szkoda
    zachodu, bo jak ktoś ma więcej oszczędności to może wysłać do OF/meritum
    a kasę na bieżące wydatki można dalej trzymać w EB, bo różnica między
    5,05 a 4,55 dla kwot typu 1-2k a nawet 4k jest praktycznie znikoma i na
    pewno nie rekompensuje latania po bankach i trzymania kolejnego konta.

    Xenocide

  • 53. Data: 2010-03-02 12:49:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" hmihhc$hro$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > 5,05 a 4,55 dla kwot typu 1-2k a nawet 4k jest praktycznie znikoma i na
    > pewno nie rekompensuje latania po bankach i trzymania kolejnego konta.

    Loty w kosmos są nie mniej przyjemne niż loty do banków.
    Ja lokaty zakładałem nie dla zysku finansowego, ale dla innych zysków. :)
    Zysk finansowy był jedynie przykrywką mych niecnych działań. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 54. Data: 2010-03-04 07:50:03
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-03-01 18:39, ls pisze:

    > Właśnie, że nie trzeba:
    > Albo zakładasz same KO, albo bezpłatny Sezam Direct bez karty.
    > I Voila!

    A przepraszam, jak tanio przelejesz pieniadze z tego rachunku do innego
    banku?

    I Voila! :)

  • 55. Data: 2010-03-04 08:29:17
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 4 Mar, 08:50, spammtrapp <g...@...necie> wrote:

    > A przepraszam, jak tanio przelejesz pieniadze z tego rachunku do innego
    > banku?
    >
    > I Voila! :)

    Szkoda, że nie czytasz ze zrozumieniem tego, co napisałem, ale
    spróbuję jeszcze raz:
    Najpierw z KO bezpłatnie na darmowy Sezam Direct (bez karty), a z
    niego bezpłatnie do innego banku.
    I Voila!
    --
    pozdr.