-
1. Data: 2015-01-12 07:51:26
Temat: Eurobank przelew wskazanie token
Od: n...@p...onet.pl
Witam,
po zmianach w eurobanku po wykonywaniu operacji przelewu do odbiorcy zaufanego
wcześniej już zdefiniowanego system wymaga podania wskazania z token? Czy tak było
wcześniej? Coś mi nie pasuje. Kto pamięta?
Pozdrawiam
-
2. Data: 2015-01-12 14:21:01
Temat: Re: Eurobank przelew wskazanie token
Od: RWicik <r...@g...com>
W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 07:51:28 UTC+1 użytkownik n...@p...onet.pl
napisał:
> Witam,
> po zmianach w eurobanku po wykonywaniu operacji przelewu do odbiorcy zaufanego
wcześniej już zdefiniowanego system wymaga podania wskazania z token? Czy tak było
wcześniej? Coś mi nie pasuje. Kto pamięta?
>
> Pozdrawiam
U mnie jest OK - robiłem dzisiaj przelew i nie chciał tokena.
-
3. Data: 2015-01-12 15:35:04
Temat: Re: Eurobank przelew wskazanie token
Od: Miroo <m...@R...o2.pl>
W dniu 2015-01-12 o 07:51, n...@p...onet.pl pisze:
> Witam,
> po zmianach w eurobanku po wykonywaniu operacji przelewu do odbiorcy zaufanego
wcześniej już zdefiniowanego system wymaga podania wskazania z token? Czy tak było
wcześniej? Coś mi nie pasuje. Kto pamięta?
W starej wersji było tak, że jak się przy tworzeniu przelewu oznaczało
odbiorcę jako "zaufanego", a potem klikało na ten przelew i wybierało
"wykonaj ponownie" to traktował odbiorcę jako niezaufanego i trzeba było
podać kod tokenu. Z kolei jak się wybrało tego odbiorcę z listy, to
kasowało "tytułem".
Dopiero jak się wykonało taki przelew z odbiorcą wcześniej oznaczonym
jako zaufany, to "wykonaj ponownie" nie żądało kodu tokenu.
Może o takiej sytuacji piszesz?
Pozdrawiam
-
4. Data: 2015-01-12 22:44:38
Temat: Re: Eurobank przelew wskazanie token
Od: n...@p...onet.pl
W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 15:35:12 UTC+1 użytkownik Miroo napisał:
> Dopiero jak się wykonało taki przelew z odbiorcą wcześniej oznaczonym
> jako zaufany, to "wykonaj ponownie" nie żądało kodu tokenu.
>
> Może o takiej sytuacji piszesz?
Tak, wykonywałem przelew z odbiorcą wcześniej oznaczonym jako zaufany i tak mi się
wydawało, że nie było okna do podania wskazania z tokena. Dziś mi się pojawiło to
okno. Byłem w placówce, dzwoniono przy mnie do centrali, pytano, potwierdzono, nie
powinno być tego okna dla wskazania z tokena przy odbiorcy zdefiniowanym jako
"zaufany". Poszła jakaś notka do centrali w kwestii wyjaśnienia sytuacji dla mocnych
głów tworzących ten nowy makeup ;)
Pozdrawiam