  • 1. Data: 2009-10-15 10:50:27
    Temat: Eurobank przelewy odroczone
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Przetestowałem i działa to tak. Najpierw zlecam przelew z datą przyszłą z
    KO na ROR a później z tą samą datą przyszłą przelew z ROR na zewnątrz.
    Przelew pierwszy (KO>ROR) wykonuje się poprawnie, natomiast drugi wisi
    cały dzień jako aktywny. Na następny dzień przelew (ROR>zewnątrz) wykonał
    się pierwszą sesją. Co najciekawsze w historii przelew ma datę ze
    zlecenia, mimo że wykonał się dzień później. Dla zobrazowania:

    14.10 KO > ROR
    14.10 ROR > zewnątrz

    faktycznie przelew ROR > zewnątrz wykonał się 15.10 pierwszą sesją, ale w
    historii ROR widnieje, że został wykonany 14.10 - także jeżeli chcemy tak
    spłacać kk w ostatnim dniu to należałoby uważać.
    Napisałem pocztą wewnętrzną pytanie i zobaczymy co będzie dalej.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2009-10-15 11:01:20
    Temat: Re: Eurobank przelewy odroczone
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Paź, 12:50, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > spłacać kk w ostatnim dniu to należałoby uważać.
    > Napisałem pocztą wewnętrzną pytanie i zobaczymy co będzie dalej.

    A kiedy sprawdzales wykonanie tego przelewu?

    Ja w nocy tez mialem w nocy zlecenie przyszle niewykonane i saldo
    zawierajace "nieprzeslane" pieniadze.

    Rano juz bylo w historii z data dnia poprzedniego.

    Townierz z data dnia poprzedniego weszlo na spalcana KK - czyli
    prawidlowo.

    poprzedzajace zlecenie wewnetrzne wykonalo sie wprzeddzien zlecenia
    zewnetrznego - zawsze tak ustawiam.

  • 3. Data: 2009-10-15 11:29:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 15 Oct 2009 04:01:20 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > A kiedy sprawdzales wykonanie tego przelewu?

    No wczoraj wieczorem testowa kwota była na koncie i zlecenie jako
    aktywne, także było już po 3 sesji (do 15.00 w EB). Dzisiaj rano w
    Aliorze kasa się nie pojawiła około 8-9 i dopiero przyszła po 12.00 z
    datą 15.10 a w historii EB jest 14.10. Teoretycznie nie ma się co do
    banku rzucać, bo taka zwłoka może wystąpić. W następnym tygodniu zrobie
    znowu test do mbanku.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2009-10-15 12:38:07
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Paź, 13:29, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > datą 15.10 a w historii EB jest 14.10. Teoretycznie nie ma się co do
    > banku rzucać, bo taka zwłoka może wystąpić. W następnym tygodniu zrobie

    Wiekszosc bankow jak nie uda sie wykonac zlecenia z brakow srodkow to
    go nie ponawia.

    BZWBK i Nordea (nie pamietam ktory ma ktora opcje) podaja ,ze w jednym
    z nich - przelew bedzi eponawiany codziennie rano przez chyba 5 dni, a
    w drugim z nich kilka razy w ciagu dnia w ktorym mial wysjsc przelew,
    sa robione proby wyslania. Oba banki informuja przy zakladaniu
    zlecenia przyszlego, jaka bedzie procedura.

    EB informuje, ze jesli nie bedzie kasy w przeddzien, to nie wykona
    zlecenia. A nastepnie jednak wykonuje jesli jest kasa na koncie
    dostarczona po tym terminie - czasem zdazy na 1 sesje, a jak nie
    zdazy, to wieczorem zdejmie kase z konta, udajac, ze przelal ja w
    terminie zlecenia. najgorzej, jesli bedzie to przed weekendem -
    pieniadze wyjda w poniedzialek udajac, ze przelano je w piatek.