  • 11. Data: 2009-01-21 18:47:34
    Temat: Re: Eurobank - rachunki oszczednosciowe
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    no tak, ale już 10000 nie bedzie sensu trzymać na online, wiec trzeba bedzie
    zapłacić 4 zeta za konto, czyli przestaje byc darmowe...

  • 12. Data: 2009-01-21 18:58:01
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 19:47:34 +0100, Zephyr napisał(a):

    > no tak, ale już 10000 nie bedzie sensu trzymać na online, wiec trzeba bedzie
    > zapłacić 4 zeta za konto, czyli przestaje byc darmowe...

    Zrobisz przelew 800zł na konto raz w miesiącu.

    --
    Kojer

  • 13. Data: 2009-01-21 19:07:53
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 21 sty 2009 o 19:33 GMT, namikk napisał(a):

    > Akurat koniec promocji wypada w sobotę 31 stycznia,odsetki będą już
    > postawione do dyspozycji w niedzielę.posiada może ktoś info,czy uda się w
    > niedzielę dokonać przelewu wewnętrznego z konta online na rachunek
    > oszczędnościowy?

    A co za problem przeniesc srodki wczesniej?

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Ta sygnatura zostala automagicznie ]
    [ Ekg: #3781111 ][ wygenerowana programem Signify v1.14. ]

  • 14. Data: 2009-01-21 21:26:42
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    szczurwa <s...@g...com> napisał(a):

    > żona mnie zabije, jak otworzę konta w kolejnym banku...

    He,he, mam podobny problem, ale znacznie poważniejszy...
    Zagroziła mi rozwodem, a tego to bym nie przeżył (po miesiącach cierpień) ;(

    (Zadurzony w wybrance od X lat)

  • 15. Data: 2009-01-21 22:07:17
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Jan 21, 7:58 pm, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Zrobisz przelew 800zł na konto raz w miesiącu.

    No właśnie - nie wystarczy po prostu wyciagnąć kasy (karta/przelew) z
    konta EB i wrzucić jej z powrotem (wpłatomat/bank/przelew) na konto
    EB, żeby zostać zwolnionym z opłaty 4zł?
    Wpływ na konto to na pewno będzie, ale może jest to gdzieś
    doprecyzowane? Jeszcze nie przeczytałem wszystkich ulotek, które mi tu
    zwieźli.

  • 16. Data: 2009-01-22 05:29:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sorden" gl7ajf$omm$...@m...internetia.pl

    > konto oszczednosciowe (7,07% - blizniacza
    > funkcjonalnosc, przelewy bez straty odsetek itp.).
    > Maksymalnie mozna sobie stworzyc 5 takich rachunkow.
    > Ktos ma pomysl jaki sens takiej propozycji z ich strony ?

    AntyMarekBelka? :) Jakoś trzeba konkurować z tymi bankami,
    które olewają belecznego Marka, dwakroć zaokrąglonego. :)

    Można założyć komuś konto i upoważnić do niego siebie.
    Wówczas są dwa komplety kont... Lub i więcej kompletów... ;)

    Aliorowe rozwiązanie (z nocną lokatą połowy środków;
    ciekawe, jak z krawędziami i brzegami) jest IMHO lepsze.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2009-01-22 05:40:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "namikk" gl7pu6$8ja$...@a...news.neostrada.pl

    > posiada może ktoś info,czy uda się w
    > niedzielę dokonać przelewu wewnętrznego z konta online na rachunek
    > oszczędnościowy?

    Leję/polewam co jakiś czas wewnętrznie i nie zauważam trudności znanych z lania
    Elixirowego. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2009-01-22 06:53:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Sty, 23:07, Bungiel <d...@g...com> wrote:

> [...]
    > Wpływ na konto to na pewno będzie, ale może jest to gdzieś
    > doprecyzowane? Jeszcze nie przeczytałem wszystkich ulotek, które mi tu

    Przy zakladaniu w zeszlym roku, obsluga zapewniala, ze sa sumowane
    nawet mniejsze wplywy w skali roku.

    Czyli wg nich (nie sprawdzalem w praktyce) 4*200 zl (tych samych
    wplacanych i wyplacanych) spelni wymog wplywu 800 zl w miesiacu.

  • 19. Data: 2009-01-22 07:47:11
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 14:07:17 -0800 (PST), Bungiel napisał(a):

> [...]
    > Wpływ na konto to na pewno będzie, ale może jest to gdzieś
    > doprecyzowane? Jeszcze nie przeczytałem wszystkich ulotek, które mi tu

    Jest doprecyzowane w TOiP
    "-suma wpływów(wpłat gotówkowych i przelewów przychodzących na konto w
    miesiącu kalendarzowym poprzedzajacym pobranie opłaty wyniosła min. 800zł"
    Więc zabawa z wypłatą kartą + od razu wpłacenie wpłatomatem powinna
    zadziałać.

    --
    Kojer

  • 20. Data: 2009-01-22 07:50:16