  • 1. Data: 2009-09-03 16:19:36
    Temat: Eurobank - regulamin
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    Witam,

    Właśnie założyłem u nich konto i czytam regulamin i mam pytanie
    § 32
    1. Bank może określić maksymalna liczbę aktywnych Rachunków
    oszczędnościowych możliwych do otwarcia
    w ramach jednego Konta.

    Czy gdzieś jest to już określone ?

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2009-09-03 16:22:21
    Temat: Re: Eurobank - regulamin
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Damian_niusy" news:h7oqf0$ko6$1@atlantis.news.neostrada.pl

> [...]
    > § 32
    > 1. Bank może określić maksymalna liczbę aktywnych Rachunków

    W ofercie? Max 15 RO - jeżeli mnie pamięć nie myli.
    Podobne "praktyki" stosuje choć by mBank, określając ile np. emax+ możesz
    mieć maksymalnie otwartych.

  • 3. Data: 2009-09-03 16:27:56
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h7op91$2f4$1@news.interia.pl...

    > W ofercie? Max 15 RO - jeżeli mnie pamięć nie myli.
    > Podobne "praktyki" stosuje choć by mBank, określając ile np. emax+ możesz
    > mieć maksymalnie otwartych.

    Dzięki za info.