  • 1. Data: 2003-08-26 20:04:55
    Temat: Eurobank - słyszeliście coś o tym banku???
    Od: "Chati" <c...@N...gazeta.pl>

    Ma ruszyć we wrześniu, ma być finansowym hitem. Co wiecie o nim, bo nie wiem
    czy mam tam złożyć podanie o pracę. Radźcie!!!

  • 2. Data: 2003-08-26 20:08:56
    Temat: Re: Eurobank - słyszeliście coś o tym banku???
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 8/26/2003 10:04 PM, Użytkownik Chati napisał:

    > [...] ma być finansowym hitem.

    ;-D

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 3. Data: 2003-08-26 20:39:25
    Od: "Heinz Junior" <g...@g...nospam.pl>

    A na jakie stanowisko? I co umiesz?

    Pozdro
    Heinz Junior

  • 4. Data: 2003-08-26 22:55:43
    Od: "seb" <d...@N...gazeta.pl>

    Chati <c...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Ma ruszyć we wrześniu, ma być finansowym hitem. Co wiecie o nim, bo nie
    wiem
    > czy mam tam złożyć podanie o pracę. Radźcie!!!
    >
    > --

    Byłem u nich na rozmowie w kwietniu było miło i przyjemnie. Nawet mi się
    podobało. Podziękowali mi. Troche żałowałem. Ale po artykule w ostatnim
    Proficie już nie żałuje .

  • 5. Data: 2003-08-27 05:48:38
    Od: "tomek" <s...@P...pl>

    Użytkownik "seb" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Byłem u nich na rozmowie w kwietniu było miło i przyjemnie. Nawet mi się
    > podobało. Podziękowali mi. Troche żałowałem. Ale po artykule w ostatnim
    > Proficie już nie żałuje .

    witam,

    mozesz nieco rozwinac temat?
    co takiego bylo opisane w Proficie nt. Eurobanku?

    pozdr,
    tomek

  • 6. Data: 2003-08-27 08:25:17
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    tomek wrote:
    > mozesz nieco rozwinac temat?
    > co takiego bylo opisane w Proficie nt. Eurobanku?

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030827/e
    konomia/ekonomia_a_19.html

  • 7. Data: 2003-08-27 08:34:46
    Od: "Tomasz Chatian" <c...@N...gazeta.pl>

    tomek <s...@P...pl> napisał(a):

> [...]
    >

    > witam,
    >
    > mozesz nieco rozwinac temat?
    > co takiego bylo opisane w Proficie nt. Eurobanku?

    http://profit.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Artyk
    ul=1646

  • 8. Data: 2003-08-27 08:36:40
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    seb wrote:
    > Byłem u nich na rozmowie w kwietniu było miło i przyjemnie. Nawet mi
    > się podobało. Podziękowali mi. Troche żałowałem. Ale po artykule w
    > ostatnim Proficie już nie żałuje .

    eee gadanie :)
    Ja tam od razu jak sie pojawi zaklam konto :)
    N i jeszcze w DZ Banku :D