  • 1. Data: 2009-02-01 14:37:55
    Temat: Eurobank...spadł ostro!
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    było 7,07% w promocji!
    promocja się skończyła i miało być 6,06% (tak jak kiedyś), a jest 5,05%...

    dobrze, że wprowadzili rachunek oszczędnościowy, bo nie byłoby sensu
    trzymania tam pieniędzy...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2009-02-01 14:39:52
    Temat: Re: Eurobank...spadł ostro!
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 01 Feb 2009 15:37:55 +0100, RobertS napisał(a):

    > było 7,07% w promocji!
    > promocja się skończyła i miało być 6,06% (tak jak kiedyś), a jest
    > 5,05%...

    Zaorać... zaorać...! ;-)

    BTW myślałem niedawno skąd tyle czepiactwa akurat pod adresem "m". I
    wymyśliłem -- tu prawie wszyscy na "m" chowani, czują się tak, jakby "m"
    ich zdradził.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-02-01 14:48:05
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gm4c4b$oh2$1@opal.icpnet.pl, *RobertS* wrote:
> [...]
    > 5,05%...
    > dobrze, że wprowadzili rachunek oszczędnościowy, bo nie byłoby sensu

    eee no ale to zapowiadali od tygodnia mniej wiecej ze spadnie do poziomu
    5,05%.
    Nawet jak ostatnio bylem otwierac konto to w oddziale uprzedzali - wiec
    zadne zaskocznie.
    Ja uwazam ze duzym plusem jest to ze wlasnie KO utrzymali na poziomie 7,07,
    mozna ich 5 otworzyc i przez kilka miesiecy bez limitow wyplat ZTCP. Poza
    tym te 7dniowe lokaty na 7%...

    Tak z ciekaowsci napisze - wkurzalo mnie logowanie z tokenem.
    Zalozylem konto, wzialem token GSM, pododawalem wszystkich odbiorcow
    zaufanych co trzeba, poszedlem do oddzialu i anulowalem token i mam teraz
    spokoj - logowani z uzyciem nr klienta i hasla. A przelewy tylko do
    zaufanych odbiorcow.
    Przelewy w ramach swoich rachunkow i rachunkow do ktorych sie jest
    pelnomocnikiem wykonuje sie bez Tokena.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2009-02-01 15:04:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > eee no ale to zapowiadali od tygodnia mniej wiecej ze spadnie do poziomu
    > 5,05%.
    > Nawet jak ostatnio bylem otwierac konto to w oddziale uprzedzali - wiec
    > zadne zaskocznie.

    musiałem nie zauważyć i w oddziale też nie powiedzieli więc się
    zdziwiłem, a token GSM jest ok, mnie nie przeszkadza chociaż Twoje
    rozwiązanie jest interesujące - mam zdefiniowany tylko jeden rachunek,
    na który wychodzą (b.rzadko) jakieś przelewy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-02-01 17:10:02
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Olgierd wrote:

    > BTW myślałem niedawno skąd tyle czepiactwa akurat pod adresem "m". I
    > wymyśliłem -- tu prawie wszyscy na "m" chowani, czują się tak, jakby
    > "m" ich zdradził.

    A przypomnij sobie jak się "m" ustawiał do klientów w roku 2000.
    Reklamy z batmanem, gadanie o marmurach - "wyższa lultura bankowości" to
    przy tym betka ;-).

  • 6. Data: 2009-02-01 17:20:47
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-02-01, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > musiałem nie zauważyć i w oddziale też nie powiedzieli więc się
    > zdziwiłem, a token GSM jest ok,

    Przed chwilą założyłem w oddziale i mieli tylko stare ulotki (ror 6.06%
    ale powiedzieli ze jest 5.05%) i dali jakieś takie drukowane na szybko
    na drukarce, nawet nie na papierze firmowym. Token fajny, tylko telefon
    z co najmniej GPRSem i java trzeba mieć, żadne bardzo stare telefony się
    nie łapią. Hasła jednorazowe jednak działają z _każdym_ aparatem GSM.

    > mnie nie przeszkadza chociaż Twoje
    > rozwiązanie jest interesujące - mam zdefiniowany tylko jeden rachunek,
    > na który wychodzą (b.rzadko) jakieś przelewy

    Można mieć do 5, i tyle zamierzam mieć.

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 7. Data: 2009-02-01 17:31:58
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Drewicz" <h...@w...gdzies.tam> napisał w
    wiadomości news:slrngobmff.18b.hunter@little-witch.gdzies.tam..
    .

> [...]
    > z co najmniej GPRSem i java trzeba mieć, żadne bardzo stare telefony się
    > nie łapią. Hasła jednorazowe jednak działają z _każdym_ aparatem GSM.

    Takie pytanie, to znaczy że za każdym razem łaczy się telefon z internetem i
    za każdym razem płacę za to?
    A co jak będe za granicą? Wtedy koszt to jest juz konkretny.

    W mBanku SMS'y fajnie działaja mi.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2009-02-01 17:44:01
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Irokez wrote:

    > Takie pytanie, to znaczy że za każdym razem łaczy się telefon z
    > internetem i za każdym razem płacę za to?

    Nie, nie łączy się.
    GPRS jest potrzebny tylko po to, żeby ściągnąć sam token.

  • 9. Data: 2009-02-01 17:56:22
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-02-01, Bogdan B. <b...@w...pl> wrote:

    > Nie, nie łączy się.
    > GPRS jest potrzebny tylko po to, żeby ściągnąć sam token.

    Czyli trzeba mieć taką możliwość (telefon, GPRS, javę).
    Nie ma nigdzie 'listy zgodnych aparatów'. Lepsze to jest od 'mBankiEra'
    a dla banku na pewno mniej kosztowne niż hasła jednorazowe czy tokeny.

    kd,

  • 10. Data: 2009-02-01 18:07:10
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:slrngoboi6.18b.hunter@little-witch.gdzies.tam, *Krzysztof
    Drewicz* wrote:

    > Czyli trzeba mieć taką możliwość (telefon, GPRS, javę).
    > Nie ma nigdzie 'listy zgodnych aparatów'.

    Jak nie ma jak jest:
    http://www.eurobank.pl/binsource?docId=10706&paramNa
    me=BINARYOBJ_FILE&index=4&language=PL