  • 11. Data: 2009-02-01 18:18:58
    Temat: Re: Eurobank...spadł ostro!
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-02-01, darnok <d...@a...spam.ch> wrote:

    > Jak nie ma jak jest:
    > http://www.eurobank.pl/binsource?docId=10706&paramNa
    me=BINARYOBJ_FILE&index=4&language=PL

    Hm, może trzeba wypić jakąś lepszą herbatę żeby tam się doklikać, jak
    dla mnie coś za czerwono i po 4 minutach dałem spokój.
    Moja archaiczna 6310i radzi sobie bez problemu.

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 12. Data: 2009-02-01 18:23:03
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:slrngobpsi.18b.hunter@little-witch.gdzies.tam, *Krzysztof
    Drewicz* wrote:

    me=BINARYOBJ_FILE&index=4&language=PL

    > Hm, może trzeba wypić jakąś lepszą herbatę żeby tam się doklikać, jak
    > dla mnie coś za czerwono i po 4 minutach dałem spokój.

    Tylko ci sie wydaje.
    Wchodzisz na konta -> konto online i po lewej pod TOiP i oprocentowaniem
    masz TokenGSm lista telefonow.

    > Moja archaiczna 6310i radzi sobie bez problemu.

    Moja rowniez sobie radzi. Tak samo 6288 i k770i ktorych nie ma w spisie.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 13. Data: 2009-02-01 19:20:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Moja rowniez sobie radzi. Tak samo 6288 i k770i ktorych nie ma w spisie.

    nie ma? a ja mam N6288 i działa idealnie ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2009-02-01 19:25:54
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-02-01, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > nie ma? a ja mam N6288 i działa idealnie ;-)

    No właśnie nie ma, hm, trudno, trzeba im będzie zrobić listę
    tych-których-nie-ma-a-które-działają i wysłać, z dopiską że 100,- się za
    każdy sprawdzony typ należy :p
    A, Pan-Przy-Zakładaniu dziwnie się na mnei spojrzał gdy zapytałem 'po co
    można aż 5 kont oszczędnościowych' i gdy mu wytłumaczyłem że może o
    odsetki i podatek Belki idzie, to stwierdził że nigdy się nad tym nie
    zastanawiał. Huh, dziwne.

    kd,

  • 15. Data: 2009-02-01 19:53:11
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Sun, 01 Feb 2009 15:37:55 +0100, RobertS napisał(a):

    > było 7,07% w promocji!
    > promocja się skończyła i miało być 6,06% (tak jak kiedyś), a jest 5,05%...
    >
    > dobrze, że wprowadzili rachunek oszczędnościowy, bo nie byłoby sensu
    > trzymania tam pieniędzy...

    A czy ktoś testował czy można zrobić jednorazowe zlecenie z konta
    oszczędnościowego na ROR (oba moje w Eurobanku) z datą przyszłą za darmo? W
    menu można wprawdzie wybrać przelewy między własnymi kontami, ale nie ma
    tam możliwości wpisania daty przyszłej...

  • 16. Data: 2009-02-01 21:03:35
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > można aż 5 kont oszczędnościowych' i gdy mu wytłumaczyłem że może o
    > odsetki i podatek Belki idzie, to stwierdził że nigdy się nad tym nie

    ja się nad tym zastanawiałem i wyszło mi, że naprawdę trzeba drobne na
    te konta wpłacić, aby ominąć podatek...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2009-02-01 23:10:24
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    smE pisze:

> [...]
    > menu można wprawdzie wybrać przelewy między własnymi kontami, ale nie ma
    > tam możliwości wpisania daty przyszłej...

    da rade taki manewr
    poszukaj w zakladce Nowe zlecenie, czy jakos tak, nie mam teraz dostępu
    do konta bo robią konserwacje systemu wiec nie podam dokladnie

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 18. Data: 2009-02-01 23:22:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "darnok" gm4ofv$t8d$...@a...news.neostrada.pl

    > http://www.eurobank.pl/binsource?docId=10706&paramNa
    me=BINARYOBJ_FILE&index=4&language=PL

    W spisie jest Nokia 3410 -- gdy pokazałem czas jakiś temu ten
    telefon w oddziale, powiedziano mi, że to za słaby telefon.
    (i musiałem męczyć się z ,,konkurencją'', bo nie miałem lepszego telefonu)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2009-02-02 15:13:14
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Bogdan B. napisał:

    > Nie, nie łączy się. GPRS jest potrzebny tylko po to, żeby ściągnąć
    > sam token.

    Jeżeli telefon ma WiFi, to ściągnie się za darmochę.

    Przemek

  • 20. Data: 2009-02-02 16:16:29
    Temat: KB...spadł ostro!
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    W ramach nowej tradycji informowania o zmianach oprocentowania:
    Kredyt Bank lokata 3m 8,3->5,0%

    Arek