  • 1. Data: 2009-06-29 19:47:58
    Temat: Eurobank - token nie działa
    Od: Rafał Błachnio <r...@p...fm>

    No to miałem dzisiaj "przyjemność" z Eurobankiem. Nie wiem co mnie
    podkusiło, żeby iść do tej instytucji, ale skutecznie spieprzyli mi
    humor na cały dzień. Dodzwonić się nie idzie, totalna paranoja
    zabezpieczeniowa, dobrze że o obwód w talii nie pytają. I do tego ten
    słynny token. Który sobie po prostu nie działa. Wszystko fajnie,
    instalujesz, aktywujesz, wpisujesz pin i to by było na tyle. Masz menu,
    ale nic nie można wybrać (poza Koniec). Taki program to ja piszę w 10
    sekund. Działa identycznie. Miał tak ktoś? Jutro pojadę i zrezygnuję z
    tych rachunków. Żadna kasa nie jest warta użerania się z nimi i ich
    dziwnym systemem obsługi.

    --
    Raf

  • 2. Data: 2009-06-29 19:54:23
    Temat: Re: Eurobank - token nie działa
    Od: Tomasz <t...@g...com>

    Masz menu,
> [...]
    > sekund. Działa identycznie. Miał tak ktoś? Jutro pojadę i zrezygnuję z
    > tych rachunków. Żadna kasa nie jest warta użerania się z nimi i ich

    A jaki masz telefon?

  • 3. Data: 2009-06-29 20:11:05
    Od: "Mariusz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Rafał Błachnio <r...@p...fm> napisał(a):
    > tych rachunków. Żadna kasa nie jest warta użerania się z nimi i ich
    > dziwnym systemem obsługi.

    Zamiast miotania obelg i rzucania jakichs bredni na forum moze byc sie
    zastanowil czemu tysiacom innych ludzi EB pracuje bez najmniejszego problemu -
    token dziala swietnie nawet na takim trupie jak moj (nokia 6030), z kontaktem
    z infolinia nie mialem nigdy zadnego problemu, takze wtedy jak zrywalem lokate
    "negocjowana", czy jak zablokowalem sobie token.
    Moze to Ty podchodzisz do czegos zle - postaraj sie, zalozenie konta to
    raczej prosta operacja, tak samo jak uruchomienie tokena gsm przy obsludze w
    banku...

  • 4. Data: 2009-06-29 20:14:51
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    Rafał Błachnio wrote:
    > I do tego ten
    > słynny token. Który sobie po prostu nie działa.

    WORKSFORME.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 5. Data: 2009-06-29 21:48:10
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    Mariusz pisze:
    > Moze to Ty podchodzisz do czegos zle - postaraj sie, zalozenie konta to
    > raczej prosta operacja, tak samo jak uruchomienie tokena gsm przy obsludze w
    > banku...

    Hmmm... ja tam obelg nie widze. A podchodze tak, bo mnie szlag trafia
    jak sie na cos nastawiam a potem to nie dziala. To konto jest mi
    niepotrzebne na dobra sprawe i bylo to w ramach rozrywki raczej. No ale
    kiepska rozrywka z tego wyszla...

    --
    Raf

  • 6. Data: 2009-06-29 21:49:29
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    Tomasz pisze:
    > A jaki masz telefon?

    HTC Touch Cruise II. Moze jutro sprobuje z Nokia E51 z walnieta
    klawiatura. Tam pewnie zadziala (albo i nie jak znam moje szczescie,
    akurat potrzebne klawisze okaza sie niesprawne ;).

    --
    Raf

  • 7. Data: 2009-06-29 22:08:09
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Rafał" <a...@m...invalid> wrote in message

> [...]
    > sie na cos nastawiam a potem to nie dziala. To konto jest mi niepotrzebne
    > na dobra sprawe i bylo to w ramach rozrywki raczej. No ale kiepska

    masz wyjscie zainstalowania sobie emulator java na kompie i dziala bez
    problemu. Nie mam telefonu z java, to rozwiazalem ten problem przez emulator
    i dziala mi bez problemu.

  • 8. Data: 2009-06-30 03:02:32
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Rafał Błachnio <r...@p...fm> writes:

    > instalujesz, aktywujesz, wpisujesz pin i to by było na tyle. Masz
    > menu, ale nic nie można wybrać (poza Koniec). Taki program to ja piszę

    Ile masz przycisków za pomocą których można zrobić "wybierz"? może
    działa tylko 1 z nich?
    Podam na przykładzie: na moim (m600i) wybrać pozycję z menu można na 3
    sposoby:
    1. za pomocą naciśnięcia kółeczka z boku telefonu
    2. środkowego przycisku na ekranie dotykowym
    3. prz rozwinięciu menu kontektstowego i "wybierz"
    w przypadku tokena GSM działa tylko to ostatnie.
    Obsługa też miała problem ze zrozumieniem dlaczego nie chce mi działać.
    Może u Ciebie występuje coś podobnego?

    KJ

    --
    Q: How do you shoot a pink elephant?
    A: Twist its trunk until it turns blue, then shoot it with

  • 9. Data: 2009-06-30 06:50:42
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Krzysztof wrote:

    > "Rafał" <a...@m...invalid> wrote in message

    > masz wyjscie zainstalowania sobie emulator java na kompie i dziala bez
    > problemu. Nie mam telefonu z java, to rozwiazalem ten problem przez
    > emulator i dziala mi bez problemu.

    a nie lepiej po prostu miec token-sprzetowy zamiast sie uzerac
    z aplikacja java w telefonie? tak wam szkoda tych 2pln/m-c?

  • 10. Data: 2009-06-30 07:01:31
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Paweł <r...@1...0.0.1> writes:

    [...]
    > a nie lepiej po prostu miec token-sprzetowy zamiast sie uzerac
    Nie.

    > z aplikacja java w telefonie? tak wam szkoda tych 2pln/m-c?
    tak.
    KJ

    --
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")