  • 51. Data: 2009-07-03 07:16:57
    Temat: Re: Eurobank -- uczciwy jak zwykle...
    Od: luc <b...@g...net>

    On 3 Lip, 02:36, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > jemu i tak nic nie zrobią. on ma żółte papiery.

    czy jest odpowiednik killfile w czytniku grup google? pomoze ktos? ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 52. Data: 2009-07-03 10:11:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Brzezi" s...@b...chello.pl

    > ROTFL, ludzie to maja na prawde .... w glowie...

    naprawdę

    Nie przejmuj się -- analfabeci też są potrzebni. :)
    (Kurwolitankom Bosym i innym kurwom zakonnym -- są
    Rycerzami walczącymi bezmyślnie o cudze sprawy)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 53. Data: 2009-07-03 10:14:36
    Od: c...@o...eu

    > A te przelewanie 5 złotych pokażesz, czy tez tylko nadmiar
    > alkoholu sprawił, iż wysłałeś te informację? :)

    Kim ty jesteś z zawodu? Mam wrażenie że twoje ambicje kiedyś były duże, ale
    ostatecznie wylądowałeś w WC gdzie szorujesz kible.
    Skoro mamusia cię nie wychowała to zrobiła to za nią ulica, stąd pewnie
    wyniosłeś to słownictwo pełne przekleństw i prostactwa.

  • 54. Data: 2009-07-03 10:33:51
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > (Kurwolitankom Bosym i innym kurwom zakonnym -- są
    > Rycerzami walczącymi bezmyślnie o cudze sprawy)

    Mistrzu, bodaj 11 lipca rusza katolicka sieć komórkowa wRodzinie. Kolejne
    dzieło powstałe przy pewnym toruńskim radiu.

    No... teraz Eneuel jedziesz... jedziesz... ;-))

  • 55. Data: 2009-07-03 10:36:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witek" h2jjpr$so6$...@i...gazeta.pl

    > jemu i tak nic nie zrobią. on ma żółte papiery.

    Radzieccy wojownicy o Prawdę i Braterstwo wysyłali
    do wariatkowa tych ludzi, którzy im przeszkadzali.

    Rzymski katolicyzm Jana Pawła II niewiele różni się
    od ustroju państwa rad. :)

    A teraz quiz:

    -- wolałbyś być czubkiem uważanym za zdrowego
    czy
    -- wolałbyś być zdrowym uważanym za czubka?

    Moim błędem w życiu była litość nad gównami takimi
    jak Ty -- żebrzącymi o szmal i liżącymi dupska księży,
    zakonnic... Dziś, gdy jakaś kurewka prosi o wsparcie dla
    swej ciężko chorej córki, odpowiadam, żeby odpierdoliła
    się ode mnie, bo jeśli dziś ja jej dam pieniądze zbierane
    na operację córki, jutro ona potraktuje mnie tak, jak
    Ty teraz traktujesz mnie. :) Wyzwie mnie od czubków,
    pośle do wariatkowa itd. :)

    Wyjaśniono mi to jakiś czas temu:

    -- Człowieku! Dałeś jej te pieniądze? Wzięła i uciekła,
    bo uważała, że pomyliłeś się, że dałeś jej w jakimś
    amoku i zechcesz odebrać, gdy pojmiesz, iż dałeś jej
    straszliwie dużo. Dla ciebie było to niewiele, ale dla
    niej to koszmarna kupa szmalu. Teraz, abyś jej nie odebrał
    tych pieniędzy, wyzwie cię od czubków, debili, może gwałcicieli...

    -- Ale ja wcale nie chcę odbierać...

    -- A jakie to ma znaczenie? Jest przekonana o tym,
    że zaraz zechcesz jej odebrać to, co dałeś!!!
    Nie jest ważne dla niej to, co ty myślisz, ale to,
    co ona myśli. Ona twoich myśli nie zna, ma swoje
    przesądy, swoje algorytmy postępowania...

    -- Algorytmy to mają zwierzęta... Ludzie myślą...

    -- Ludzie myślą, a ty jesteś w ciąży. ;)
    Ludzie nie myślą. Zabroniono im tego.
    Ludzie żyją obawami, strachem, przesądami,
    rojeniami... Karmelitanki (którym posłałeś
    1020 złotych, gdy sam miałeś mało) uznały cię
    za potencjalnego wroga, za kogoś, kto im zechce
    odebrać im te pieniądze... Tak samo reszta ,,stanu duchownego''.

    Odkąd straciłem ,,litość'' dla popierdoleńców, życie stało się prostsze. :)

    Teraz, gdy nie daję już nikomu niepotrzebnie pieniędzy, mam i dla
    siebie więcej, i życie jest piękniejsze. :)

    -=-

    Eksperyment:

    -- Postaraj się karmić ptaki. W zamian za karmienie będą ci śpiewały?
    Będą ładnie łatały dookoła twojej głowy, aby ci uprzyjemnić życie?
    Nie. Podziobią cię ze strachu i osrają, :) gdyż taka jest ich natura. :)

    Tak samo jest z ludźmi, którzy nie myślą, lecz upodobnili się do zwierząt. :)
    Można ich podziwiać ;) z bezpiecznej odległości. Można o nich rozmawiać, ale
    nie należy ich karmić. :) Nie należy podchodzić do nich... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 56. Data: 2009-07-03 10:50:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    c...@o...eu 7...@n...onet.pl

    > Kim ty jesteś z zawodu? Mam wrażenie że twoje ambicje kiedyś były duże,

    Były małe. :) Właśnie brakowało mi ambicji i ,,walki do upadłego'',
    ,,dochodzenia do zwycięstwa po trupach'' itp...

    > ale ostatecznie wylądowałeś w WC gdzie szorujesz kible.

    Szoruję jeden kibel -- w swoim mieszkaniu.
    Szoruję -- to złe słowo. :) Wlewam jakiegoś agenta
    czy coś w tym stylu i po paru godzinach spuszczam wodę. :)

    > Skoro mamusia cię nie wychowała to zrobiła to za nią ulica,

    Na ulicy bywam rzadko i zazwyczaj w samochodzie. :)

  • 57. Data: 2009-07-03 12:42:31
    Temat: [OT] Re: Eurobank -- uczciwy jak zwykle...
    Od: zgred <z...@n...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    [...]

    Q., nie wiedziałem, że na p.b.b. może być aż tak zabawnie!
    Lepiej, niż na chomor-l! Doprawdy!

    Aż łza się w oku kręci za Ekspertem.

    --
    Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.