  • 1. Data: 2010-02-01 09:05:29
    Temat: Eurobank w dół.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Oszczędnosciowe w eurobanku 4,85%.

    wiatrak

  • 2. Data: 2010-02-01 10:17:31
    Temat: Re: Eurobank w dół.
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "wiatrak" news:hk65hf$4ve$1@node2.news.atman.pl

    > Oszczędnosciowe w eurobanku 4,85%.

    No i powoli kończy się nam sielanka... :(

  • 3. Data: 2010-02-01 10:21:53
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Valdi" <V...@v...pl> writes:

    > "wiatrak" news:hk65hf$4ve$1@node2.news.atman.pl

    > No i powoli kończy się nam sielanka... :(

    Raczej powiedziałbym, że wracamy do normalności (Bo nie jest normalną
    sytuacją, że kredyt jest oprocentowany niżej niż lokata ...)

    KJ

    --
    http://modnebzdury.wordpress.com/2009/11/11/slownik-
    antyszczepionkowca/

  • 4. Data: 2010-02-01 10:30:05
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    > Oszczędnosciowe w eurobanku 4,85%.

    tygodniowa lokata też spadła, do 4,5%

  • 5. Data: 2010-02-01 10:54:45
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Kamil Jońca pisze:
    > Raczej powiedziałbym, że wracamy do normalności (Bo nie jest normalną
    > sytuacją, że kredyt jest oprocentowany niżej niż lokata ...)

    a gdzie masz taki tani kredyt? :)

    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-02-01 11:06:21
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    krzysiek <a...@m...net> writes:

    > a gdzie masz taki tani kredyt? :)
    Hipoteczny w multi.

    KJ

    --
    http://modnebzdury.wordpress.com/2009/11/11/slownik-
    antyszczepionkowca/
    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.

  • 7. Data: 2010-02-01 11:13:56
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Kamil Jońca" news:874om1b6im.fsf@alfa.kjonca

    > Raczej powiedziałbym, że wracamy do normalności (Bo nie jest normalną
    > sytuacją, że kredyt jest oprocentowany niżej niż lokata ...)

    Poproszę serdecznie o namiary na taki tani kredyt :)

  • 8. Data: 2010-02-01 11:36:10
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    > Hipoteczny w multi.

    Szkoda, że multi(bank?) nic o takim kredycie nie wie - oprocentowanie od
    7,37% w PLN to jakby wyżej niż 5,05%?

    pzdr
    A.

  • 9. Data: 2010-02-01 11:38:14
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Valdi" <V...@v...pl> writes:

    > "Kamil Jońca" news:874om1b6im.fsf@alfa.kjonca

    > Poproszę serdecznie o namiary na taki tani kredyt :)

    Już napisałem: mój w Multibanku (w PLN, żeby nie było)
    KJ

    God is real, unless declared integer.

  • 10. Data: 2010-02-01 11:39:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    " " <a...@N...gazeta.pl> writes:

    > Szkoda, że multi(bank?) nic o takim kredycie nie wie - oprocentowanie od
    > 7,37% w PLN to jakby wyżej niż 5,05%?

    A gdzie ja napisałem, ze teraz takich udzielają?
    KJ