  • 11. Data: 2010-02-13 11:07:55
    Temat: Re: Eurobank - wyciąg elektroniczny za styczeń
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 13 Feb 2010 11:30:36 +0100, XYZ napisał(a):

    > Wreszcie ostatnio udało mi się złożyć reklamację z żądaniem odpowiedzi
    > pisemnej.

    To akurat jest proste, składasz reklamacje przez sieć a potem przy
    kontakcie telefonicznym (gdy oni do ciebie dzwonią) odmawiasz poddania się
    procedurze weryfikacji bo dzwonią z zastrzeżonego numeru i nie ma jak
    zweryfikować kto pyta. I potem odpowiedź na reklamacje przychodzi pocztą
    papierową :).

    --
    Kojer

  • 12. Data: 2010-02-13 11:23:14
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-02-13 12:07, Robert Kois wrote:

> [...]
    > procedurze weryfikacji bo dzwonią z zastrzeżonego numeru i nie ma jak
    > zweryfikować kto pyta. I potem odpowiedź na reklamacje przychodzi pocztą

    To zadzwiające. Mnie się to jeszcze nie zdarzyło, a składałem tam
    reklamację co najmniej 5 razy. Do mnie potrafią dzwonić po kilka razy na
    przestrzeni tygodnia, zwłaszcza przed południem, gdy nie mam czasu.
    Chyba, że powinienem wprost powiedzieć, że odmawiam poddania się
    weryfikacji a nie, że nie mam czasu lub w ogóle nie odbierać.
    Zresztą teraz jestem za granicą i nie będę dodatkowo płacił za rozmowę
    ws. ich systemu, który nie potrafi wygenerować co miesiąc wyciągu.

  • 13. Data: 2010-02-13 11:44:53
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 13 Feb 2010 12:23:14 +0100, XYZ napisał(a):

    > Chyba, że powinienem wprost powiedzieć, że odmawiam poddania się
    > weryfikacji a nie, że nie mam czasu lub w ogóle nie odbierać.

    Dokładnie tak. U mnie to zadziałało dwa razy, aczkolwiek mi wystarczyłaby
    odpowiedź w systemie.

    --
    Kojer

  • 14. Data: 2010-02-13 18:10:34
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    Ralf pisze:

    > Sprawdziłem i od czerwca 2009 nie dotarły wyciągi z sierpnia i
    > października.
    > Za to z grudnia dostałem 2 :) Wszystkie przychodziły 5-tego około godz
    > 9. Ze stycznia też nie mam.
    > Ciekawy ten system...

    Wyciąg za styczeń dotarł 12-tego i wyglądował w spamie w gmailu. Możliwe, że z
    poprzednimi było tak samo.

    --
    pozdrawiam
    Ralf

  • 15. Data: 2010-02-14 21:50:17
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 13 lut 2010 o 19:10 GMT, Ralf napisał(a):

    > Wyciąg za styczeń dotarł 12-tego i wyglądował w spamie w gmailu. Możliwe, że z
    poprzednimi było tak samo.

    Tez wlasnie co jakis czas tak przelatuje szybko przez spam w gmailu, no i
    tez natknalem sie dzisiaj na wyciagi z eurobanku...

    Pozdrawiam
    Brzezi