  • 1. Data: 2010-01-05 22:05:59
    Temat: Eurobankowy Token na smartphonie z Windows Mobile
    Od: "gmarek" <g...@p...onet.pl>

    Witam

    Przymierzam sie do zmiany telefonu i upatrzyłem sobie HTC z windowsem
    tylko czy token eurobankowy bedzie działac bez problemu?

    moze ktos ma i na dodatek mu działa;)

    gm

  • 2. Data: 2010-01-06 01:09:24
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 05 sty 2010 o 23:05 GMT, gmarek napisał(a):

    > Przymierzam sie do zmiany telefonu i upatrzyłem sobie HTC z windowsem
    > tylko czy token eurobankowy bedzie działac bez problemu?
    >
    > moze ktos ma i na dodatek mu działa;)

    Musisz miec w Windowsie zainstalowane Jave, Token to midlet ktory dziala
    wlasciwie w kazdym telefonie potrafiacym uruchomic midlet

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 3. Data: 2010-01-06 09:12:52
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 5 Jan 2010 23:05:59 +0100, gmarek napisał(a):

    > moze ktos ma i na dodatek mu działa;)

    Na Omni działa bez problemu

    --
    marcin

  • 4. Data: 2010-01-06 11:25:17
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik zly napisał:

    > Na Omni działa bez problemu

    FSC PocketLOOX T830 (staroć :-)) też.

    Przemek

  • 5. Data: 2010-01-06 12:00:23
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 6 Sty, 10:12, zly <b...@N...fm> wrote:

    > Na Omni działa bez problemu

    Na Omni sprzed (ponad) roku był problem (pisałem o tym w tej grupie),
    ale po upgrade firmware'u zadziałał.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2010-01-06 13:32:37
    Od: "onet" <g...@p...onet.pl>

    > Musisz miec w Windowsie zainstalowane Jave, Token to midlet ktory dziala
    > wlasciwie w kazdym telefonie potrafiacym uruchomic midlet

    jave ma ale póki co to w ogóle nie dostaje sms z linkiem do pobrania tokena
    /gprs chodzi, MMS/SMS smigają necik też/
    na infolini mówia ze powinienem odlokowac jakies WAP Push - ale jak?

    gm

  • 7. Data: 2010-01-06 14:48:34
    Od: orcio <o...@N...pl>

    onet pisze:

> [...]
    > /gprs chodzi, MMS/SMS smigają necik też/
    > na infolini mówia ze powinienem odlokowac jakies WAP Push - ale jak?

    Jak zmiany w rejestrze Windows nie odblokują odbierania wiadomości wap
    push to musisz odebrać ja na innym telefonie. Najlepiej aktywuj sobie
    bankowość telefoniczna nie trzeba wtedy chodzić w te śniegi do placówki
    tylko wszystko via tel mail. Potem ściągasz midlet z linku w wiadomości
    i instalujesz na HTC.

    orcio

  • 8. Data: 2010-01-06 15:47:37
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 10-01-05 23:05, gmarek pisze:
    > Witam
    >
    > Przymierzam sie do zmiany telefonu i upatrzy?em sobie HTC z windowsem
    > tylko czy token eurobankowy bedzie dzia?ac bez problemu?
    >
    > moze ktos ma i na dodatek mu dzia?a;)

    Mam HTC Iolite. Nie działał na standardowym systemie. Nie wiem jak na
    6.5, bo tam mam inna jvm, a konta w EB juz nie mam..

    --
    Raf

  • 9. Data: 2010-01-06 20:28:41
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 6 Jan 2010 14:32:37 +0100, onet wrote:

    > na infolini mówia ze powinienem odlokowac jakies WAP Push - ale jak?

    http://www.4winmobile.com/forums/windows-mobile-faq/
    7106-how-can-i-enable-wap-push-wm2003.html

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 10. Data: 2010-01-06 21:51:06
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

> [...]
    > Przymierzam sie do zmiany telefonu i upatrzyłem sobie HTC z windowsem
    > tylko czy token eurobankowy bedzie działac bez problemu?

    Mi na SPV M650 działa bez zarzutu.
    SMS przyszedł natychmiast (sprawdzone dwa razy, jak jednego tokena popsułem ;)
    a jedyny mankament to mniej wygodna obsługa:
    - najpierw pojawia się puste pole, trzeba sobie zgadnąć że należy włączyć
    klawiaturę i wpisać PIN
    - kliknięcie w opcję (logowanie/operacja/itd) nie wystarczy, trzeba jeszcze
    kliknąć w "wybierz" na dole ekranu

    Poza tym problemów brak, wszystko działa.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944