  • 1. Data: 2010-02-22 13:12:16
    Temat: Eurokonto Aktywne+
    Od: Ekspert Pekao <e...@g...com>

    Eurokonto Aktywne + należy do kont płatnych (9.99 pln) dla klientów
    wymagających. To od wybranej osoby zależy w szczególności czy woli
    konto bezpłatne - z mikropłatnościami np. przelewy zewnętrzne, czy też
    opłatę stałą w której wliczone są usługi. W Eurokonto Aktywne+
    wliczone są:
    - prowadzenie rachunku
    - przelewy zewnętrzne przez internet
    - zlecenia stałe
    - usługi Assistance (domowe, medyczne, samochodowe, za granicą)
    - rachunek oszczędnościowy i walutowy

    Czy w takim razie opłaty miesięczne są adekwatne do ilości usług?

    Ekspert Pekao S.A

  • 2. Data: 2010-02-22 23:13:58
    Temat: Re: Eurokonto Aktywne+
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Ekspert Pekao pisze:
> [...]
    > - rachunek oszczędnościowy i walutowy
    >
    > Czy w takim razie opłaty miesięczne są adekwatne do ilości usług?

    Nie sa.
    Ja bym jeszcze dolozyl klientom 3,98 zl miesiecznie za obsluge karty
    debetowej

  • 3. Data: 2010-02-22 23:48:19
    Od: z...@o...pl

    > Nie sa.
    > Ja bym jeszcze dolozyl klientom 3,98 zl miesiecznie za obsluge karty
    > debetowej

    a ja bym jeszcze podenerwował absolwentów ekonomii "promocjami"
    typu "okazja dla debili" w stylu: zwolnienie z opłaty za rachunek
    pod warunkiem ukiszenia na bezprocenciu kilku tysiecy złotych.

    gwarantuję że zleci sie zaraz cała masa wyborców PO :P

  • 4. Data: 2010-02-23 00:05:48
    Od: z...@o...pl

    > Czy w takim razie opłaty miesięczne są adekwatne do ilości usług?

    AHA i nie zapomnijcie jeszcze o naliczaniu 3% od wypłaty z obcego
    bankomatu :P to bardzo sympatyczne zwłaszcza gdy wypłacasz 4.000zł
    idąc w deszczu do obcego bankomatu bo żubrowy 4x w tygodniu nie działa!

  • 5. Data: 2010-02-23 14:58:22
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 23 Lut, 01:05, z...@o...pl wrote:

> [...]
    > bankomatu :P to bardzo sympatyczne zwłaszcza gdy wypłacasz 4.000zł
    > idąc w deszczu do obcego bankomatu bo żubrowy 4x w tygodniu nie działa!

    A ja powiem, że troszkę w Pekao SA drgnęło z ofertami.
    Wczoraj dostałem przesyłkę z centrali Banku z ofertą na kartę
    kredytową z oprocentowaniem 12,99% p.a. na okres 3 lat.
    Mało nie spadłem z sofy, bo do tej pory dostawałem super oferty
    pożyczki ekspresowej, nazywanej przeze mnie, pożyczki na rosół z kury
    za 2,65.
    Jak na Pekao, wg. mnie tąpnęło i to mocno.
    Oferta na KK całkiem dobra. Oczywiście są i warunki do spełnienia
    przez klienta.

    Jeżeli chodzi o Eurokonta, to akurat to co Pekao SA ma najlepszego w
    ofercie to Pakiet Pomocny, czy Assistance jak teraz się chyba nazywa.
    Praktycznie mają najlepsze warunki dla klientów wynegocojowane w
    Mondial Asssistance. Wielokrotnie z niego korzystałem i wszelkie
    opłaty za konto zwróciły się z nawiązką.
    Niestety, od kilku lat rachunek w Pekao SA nie jest moim głównym
    rachunkiem. W dalszym ciągu nie zdecyduję się u nich na żadnen produkt
    poza rachunkiem podstawowym. Oferta jest jeszcze mocno odstająca od
    konkurencji w przypadku kredytu odnawialnego, kart kredytowych, ofert
    depozytowych.
    Dobre strony to wspomniany pakiet pomocny oraz darmowe zlecenia stałe
    na zmienną kwotę.

  • 6. Data: 2010-02-23 15:54:03
    Od: Ekspert Pekao <e...@g...com>

    On 23 Lut, 01:05, z...@o...pl wrote:

> [...]
    > bankomatu :P to bardzo sympatyczne zwłaszcza gdy wypłacasz 4.000zł
    > idąc w deszczu do obcego bankomatu bo żubrowy 4x w tygodniu nie działa!

    Proszę jednak o bardziej merytoryczny komentarz. Czy wszystkie
    bezpłatne bankomaty to kwestia pierwszorzędna przy wyborze banku?

  • 7. Data: 2010-02-23 15:54:16
    Od: Ekspert Pekao <e...@g...com>

  • 8. Data: 2010-02-23 15:59:12
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Ekspert Pekao" <e...@g...com> napisał w wiadomości

    Proszę jednak o bardziej merytoryczny komentarz. Czy wszystkie
    bezpłatne bankomaty to kwestia pierwszorzędna przy wyborze banku?

    Chcesz odpowiedzi, popatrz na aktualną ofertę DBnet. Generalnie do d...
    jest zasada przyjęta przez wasz bank, że każecie sobie płacic za to, ze
    trzymam u was pieniądze.

    wiatrak

  • 9. Data: 2010-02-23 15:59:45
    Od: Ekspert Pekao <e...@g...com>

    On 23 Lut, 01:05, z...@o...pl wrote:

> [...]
    > bankomatu :P to bardzo sympatyczne zwłaszcza gdy wypłacasz 4.000zł
    > idąc w deszczu do obcego bankomatu bo żubrowy 4x w tygodniu nie działa!

    Zatem czy bezpłatne bankomaty to pierwszorzędne kryterium przy wyborze
    nie tylko konta osobistego, ale też banku?
    Nie wnikam w nieczynność bankomatu, ponieważ jest to sprawa lokalna,
    która nie powinna mieć miejsca nagminnie.

  • 10. Data: 2010-02-23 16:12:44
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Ekspert Pekao"
    .googlegroups.com

    > Proszę jednak o bardziej merytoryczny komentarz. Czy wszystkie
    > bezpłatne bankomaty to kwestia pierwszorzędna przy wyborze banku?

    Proszę o nie dublowanie postów i nie odpierniczanie komedii w postaci adresu
    na e-mailu, którym posługuje się "ekspert" żubra. Chociaż czy ja nie wymagam
    za wiele? :)