  • 11. Data: 2005-02-07 15:53:58
    Temat: Re: Euronet
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    @dams napisał(a):

    > mBank

    Tak powiadasz?

  • 12. Data: 2005-02-07 15:59:53
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > Znaczna czesc bankow ma bankomaty tylko przy
    > oddzialach.

    naprawde znaczna? tzn ile, bo mi sie wydaje, ze to zupelna mniejszosc...

  • 13. Data: 2005-02-07 16:00:44
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "@dams" <a...@S...onet.pl> napisał w wiadomości

    > mBank

    nieprawda - jeszcze bzwbk:)

  • 14. Data: 2005-02-07 16:01:55
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    @dams said the following On 2005-02-07 16:53:

    > mBank

    No paczpan. A głupi ludzie mówili, że z BZWBK też można(*)

    KJ
    (*) oczywiście nieprecyzyjnie zadałem pytanie. Chodziło mi o sieć
    bezpłatnych bankomatów.

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 15. Data: 2005-02-07 16:04:09
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > nieprawda - jeszcze bzwbk:)

    nie wiedziałem ....
    ale bez prowizji ??

  • 16. Data: 2005-02-07 19:04:41
    Od: Marek J <m...@i...wytnijto.pl>

    @dams napisał(a):

    > nie wiedziałem ....
    > ale bez prowizji ??

    Tak, bez prowizji.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 17. Data: 2005-02-08 11:45:22
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Fajna ta sieć Euronet, wspolczuje szczerze tym, ktorzy sa na nia
    > skazani... przez wzglad na Glenn nie wymienie tej nazwy :)))

    Wymień - chętnie się pośmieję.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 18. Data: 2005-02-08 14:33:30
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@n...spam.wp.pl>
    napisał w wiadomości news:cu7tab$qrj$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Ale to fajna siec jest...
    >
    > (1) Bankomat na Placu Konstytucji (DC) wyłaczony (zreszta juz od dawna) -
    > ciekawe po co tam stoi...
    >
    > (2) Bankomat na Marszałkowskiej (kolo kina Polonia) niby działa karte
    > pobiera i wydaje, ale nic nie wyswietla :)

    Ja to mam dobrze. Tesco na Kabatach ma ich dwa. Jeden oddalony od drugiego o
    jakies 100 m. Jak jeden nieczynny, to ide do drugiego. I na odwrót. Jest
    fajnie i nie narzekam. Ale współczuje innym.

    Zeus@@@

  • 19. Data: 2005-02-08 14:42:32
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    swoje:

    > Ja to mam dobrze. Tesco na Kabatach ma ich dwa. Jeden oddalony od drugiego o
    > jakies 100 m. Jak jeden nieczynny, to ide do drugiego. I na odwrót. Jest
    > fajnie i nie narzekam. Ale współczuje innym.

    Ja też, zwłaszcza tym, którzy mają zakaz oddalania się od Placu
    Konstytucji na więcej niż 500 metrów. Strasznie brzydki ten plac...
    A poważnie rzecz ujmując, problem byłby chyba wtedy, gdyby na innych
    placach i ulicach takoż bankomaty nie działały, nieprawdaż?

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

  • 20. Data: 2005-02-08 16:50:29
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    > No paczpan. A głupi ludzie mówili, że z BZWBK też można(*)
    >
    > KJ
    > (*) oczywiście nieprecyzyjnie zadałem pytanie. Chodziło mi o sieć
    > bezpłatnych bankomatów.

    no paczpan - dla mbanku siec bankomatow bzwbk jest bezplatna:)