  • 11. Data: 2012-08-11 22:30:28
    Temat: Re: Euronet ściema ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-08-11 22:19, Marek pisze:
    > choćby po
    >
    > Zawsze mnie ciekawiło po co to komu takie wydruki. A szczególnie bawią
    > mnie co, którzy drukują, czytają na miejscu a potem zgniataja i chowają
    > do kieszeni lub wyrzucają. Ale o tym już było...

    Jak mi bankomat wyda inną kwotę niż żądałem, to wolę wiedzieć od razu
    jak to zaksięgował. Raz mi się zdarzyło, że poprosiłem go o X, dał mi Y,
    a na kwitku było X.

    X<Y.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2012-08-11 22:49:52
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2012-08-11 22:30, Liwiusz pisze:

    > Jak mi bankomat wyda inną kwotę niż żądałem, to wolę wiedzieć od razu
    > jak to zaksięgował. Raz mi się zdarzyło, że poprosiłem go o X, dał mi Y,
    > a na kwitku było X.
    >
    > X<Y.

    Jak zgłaszasz reklamację telefonicznie to wydruk nie jest do niczego
    potrzebny. Nigdy nie wybieram opcji wydruku bo i tak nie mam zamiaru
    zbierać tych świstków a reklamacje składałem kilka razy - nigdy nie było
    problemów.

  • 13. Data: 2012-08-11 23:02:55
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    DanW <m...@g...pl> writes:

    > Jak zgłaszasz reklamację telefonicznie to wydruk nie jest do niczego
    > potrzebny.
    Ale masz jakieś wsparcie?

    > zbierać tych świstków a reklamacje składałem kilka razy - nigdy nie
    > było problemów.
    Cieszymy się, że nie miałeś problemów.

    Ja np. lubię mieć wydruki po to, zeby wiedzieć co już sie na koncie
    rozliczyło a co jeszcze nie. (Przy "paru" kartach można się pogubić ...)
    KJ

    Penguin Trivia #46:
    Animals who are not penguins can only wish they were.
    -- Chicago Reader 10/15/82

  • 14. Data: 2012-08-12 03:00:54
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Jak mi bankomat wyda inną kwotę niż żądałem, to wolę wiedzieć od razu
    > jak to zaksięgował. Raz mi się zdarzyło, że poprosiłem go o X, dał mi Y,
    > a na kwitku było X.
    >
    > X<Y.

    Oczywiście od razu zwróciłeś różnicę? :-)

    --
    MiCHA

  • 15. Data: 2012-08-13 08:36:22
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 10 Aug 2012 13:07:47 +0200, Marx <a...@g...com>
    wrote:

    >ok o ile ten dopisek pojawi się potem na wyciągach...

    aaaa, to teraz "tylko" przekonaj banki, visę, MC, Amexa i Euronet,
    żeby przerobili swoje systemy i przekazywali do euronetu listy i
    przyjmowali z euronetu Twój wybór.
    No i na pewno chcesz informować wszystkich w banku i euronecie, na co
    wypłacasz?

  • 16. Data: 2012-08-13 09:52:30
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 13.08.2012 08:36, Jarek Andrzejewski wrote:

    > aaaa, to teraz "tylko" przekonaj banki, visę, MC, Amexa i Euronet,
    > żeby przerobili swoje systemy i przekazywali do euronetu listy i
    > przyjmowali z euronetu Twój wybór.
    :D

    > No i na pewno chcesz informować wszystkich w banku i euronecie, na co
    > wypłacasz?
    a myślisz że patrząc gdzie płacę kartą nie mają takiej informacji?
    Marx

  • 17. Data: 2012-08-13 09:54:01
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 11.08.2012 22:19, Marek wrote:
    > choćby po
    >
    > Zawsze mnie ciekawiło po co to komu takie wydruki.
    Często na wydruku masz stan konta po wypłacie.
    Gdyby bankomat wyświetlał tą informację na ekranie po wykonaniu wypłaty,
    oszczędzałbym lasy
    Marx

  • 18. Data: 2012-08-13 13:12:24
    Od: "mohonk" <m...@W...gazeta.pl>

    Marek <f...@f...com> napisał(a):

    > Zawsze mnie ciekawiło po co to komu takie wydruki. A szczególnie
    > bawią mnie co, którzy drukują, czytają na miejscu a potem zgniataja i
    > chowają do kieszeni lub wyrzucają. Ale o tym już było...

    Pewnie po to, żeby poznać aktualne saldo na koncie.

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 19. Data: 2012-08-14 09:59:53
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 13 Aug 2012 09:52:30 +0200, Marx <a...@g...com>
    wrote:

    >a myślisz że patrząc gdzie płacę kartą nie mają takiej informacji?

    być może tak (choć już gdy płacisz w markecie niekoniecznie wiedzą czy
    kupujesz chleb wbochenku czy w płynie :-) ), ale w bankomacie jednak
    nie wiedzą.

  • 20. Data: 2012-08-14 10:06:13
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Sie, 09:59, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > by mo e tak (cho ju gdy p acisz w markecie niekoniecznie wiedz czy
    > kupujesz chleb wbochenku czy w p ynie :-) ), ale w bankomacie jednak
    > nie wiedz .

    A czesto "niewinne" zakupy bywaja ciekawie opisane, gdy skasujesz je
    na terminalu obslugujacym obecnie lub w przeszlosci stoisko
    monopolowe. Np. przegladajac online moje platnosci KK czesto widze
    platnosci oznaczone "Lidl monopolowy" i to na spore kwoty. mimo, ze
    nie pamietam kiedy ostatnio jakis alkohol kupowalem :)