  • 1. Data: 2009-02-19 21:34:17
    Temat: Europejscy "demokraci"
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Trochę nie na temat grupy, ale przecież tu też tych &#8222;demokratów&#8221; nie
    brakuje
    i do nich to adresuję. Zobaczcie swoje zachowanie.

    http://www.youtube.com/watch?v=nFYJZPLmS-U

    Vaclav Klaus powiedział:
    &#8220;Here, only one single alternative is being promoted and those who dare
    thinking about a different option are labelled as enemies of European
    integration. Not so long ago, in our part of Europe we lived in a political
    system that permitted no alternatives.&#8221;

    Tutaj tylko jedna alternatywa jest promowana, a tych którzy ośmielają się
    myśleć o innej opcji nazywa się wrogami integracji europejskiej. Nie tak
    dawno temu, w naszej części Europy, żyliśmy w systemie, który nie zezwalał na
    alternatywy.

    kc

  • 2. Data: 2009-02-19 22:03:39
    Temat: Re: Europejscy "demokraci"
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ciekawe jakie jest nastawienie Czechow do Klausa. U nas na bank TVN,
    Wyborcza i pryszczaci okrzykneliby go moherem z ciemnogrodu.

    D.

  • 3. Data: 2009-02-19 22:04:16
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

> [...]
    > dawno temu, w naszej części Europy, żyliśmy w systemie, który nie zezwalał

    I nie widzisz tu kłamstwa i manipulacji? Dlaczego nie dziwne to Ci już
    wcześniej pisałem. Ty mnie nie chciałeś pomóc zrozumieć ale ja Ci pomogę.
    Za komunizmu nie było alternatyw bo w organizacji byliśmy przyciskani siłą.
    W każdym państwie były bazy sowieckie. Czesi to wiedzą najlepiej bo jak się
    chcieli zerwać w '68 to dostali zaraz po łbie. Do EU nikt nikogo na siłę
    nie ciągnął. Mało tego kolejka była i każdy znał zasady. Nikt czechom nie
    zabrania żyć jak chcą niech wystąpią z UE i nie marudzą. Jeżeli jednak
    zapisali się do klubu to zasady obowiązują, tych obowiązków nikt im nie
    narzucił tylko sami je przyjeli i jeszcze się o to prosili.

  • 4. Data: 2009-02-19 22:13:27
    Temat: Re: Europejscy
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > zapisali się do klubu to zasady obowiązują, tych obowiązków nikt im nie
    > narzucił tylko sami je przyjeli i jeszcze się o to prosili.

    Ani ja, ani Klaus (jak sądzę) nie jesteśmy przeciwko Europie. Ale czy to ma
    być taka Europa? Czy nie chciałbyś się wypowiedzieć np. w referendum jaka to
    ma być Europa? Powiesz, że wybieramy parlament. Co z tego, jeżeli to nie on
    decyduje.

    kc

  • 5. Data: 2009-02-19 22:15:42
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Czyli wyznajesz demokracje Michnikowa, tzn. demokracja jest dobra, pod
    warunkiem, ze robicie i myslicie tak jak Wam kazemy.

    D.

  • 6. Data: 2009-02-19 22:26:28
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    Widzisz ja jestem aż z tamtych czasów

    http://www.youtube.com/watch?v=GsEGusciMwo

    Posłuchaj, jeżeli nie znasz. Nie chcę, żeby to się powtórzyło.

    kc

  • 7. Data: 2009-02-19 22:41:23
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

> [...]
    > ma być taka Europa? Czy nie chciałbyś się wypowiedzieć np. w referendum
    > jaka to ma być Europa? Powiesz, że wybieramy parlament. Co z tego, jeżeli

    Klub jest jaki jest. Niemcy i Francuzi tak to ułożyli i narazie za wszystko
    płacą. Nie musi się nikomu podobać i nie ma przymusu tam być. Można sobie
    założyć klub polsko-czeski gdzie wszystko będzie przegłosowywane przez
    referendum. Ja założyłem taki klub. Członkowie noszą dziurawe byty. Raz w
    miesiącu stoją na głowie 15 minut przy ścianie oraz drapią się po nosie na
    przywitanie, golą głowy do skóry. Co roku wyjeżdżają za darmo na miesiąc na
    Karaiby. Kto chce to jest, kto nie chce to nie.

  • 8. Data: 2009-02-19 22:51:53
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dieter wrote:

    > Czyli wyznajesz demokracje Michnikowa, tzn. demokracja jest dobra, pod
    > warunkiem, ze robicie i myslicie tak jak Wam kazemy.
    >

    > D.
    Słuchaj Dieter. W Twoim domu jest ciepło sucho i stoi dobrze zastawiony
    stół. Ja grzecznie stoję za bramą na deszczu głodny i obdarty. Pukam do
    Ciebie i proszę żebyś mnie wpuścił, przenocował, ubrał i nakarmił. Godzisz
    się. Jak się najadłem i wysrałem to przestawiam Ci meble w domu, zdejmuje
    Twoje obrazy ze ścian, wieszam na to miejsce Jezusa na krzyżu i Matkę Boską
    i każe Ci się modlić trzy razy do dnia. I co Ty na to? Jaka to jest
    demokracja wtedy jak Ty się nie chcesz zgodzić?
    Nikt nikomu nic nie każe. w każdej chwili możemy z NATO i UE wystąpić i mieć
    demokracje ... Właśnie, jaką będziemy mieć wtedy demokrację?

  • 9. Data: 2009-02-19 23:04:58
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

    > totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):
    >
    > Widzisz ja jestem aż z tamtych czasów
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=GsEGusciMwo
    >
    > Posłuchaj, jeżeli nie znasz. Nie chcę, żeby to się powtórzyło.
    >
    > kc

    Wojna? Nie chcesz, żeby cię Niemcy najechali? To zrób wszystko by Twój kraj
    był silny ekonomicznie i miał tak potężnych sojuszników by Niemcy jak tylko
    zerkną na wschód posrali się ze strachu. Niestety od wielu setek lat Niemcy
    są lepsi od nas w te klocki. Jak oni są silni to my jesteśmy słabi, a jak
    oni są słabi to nas nie ma na mapie. Coś mamy nie tak w głowach od czasu I
    rozbioru Polski. II WŚ to IV rozbiór Polski, który trwał pod różną postacią
    do '89. Następne 50 lat w plecy. Nie potrafimy ustalić z której strony wozu
    konie zapiąć, a co tu mówić gdzie jechać i po co.

  • 10. Data: 2009-02-19 23:48:51
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    | Nikt nikomu nic nie każe. w każdej chwili możemy z NATO i UE wystąpić i mieć
    | demokracje ... Właśnie, jaką będziemy mieć wtedy demokrację?

    Twoje argumenty są wyjątkowo stronnicze! i, oczywiście, nieprawdziwe.
    Musisz cofnąć się do czasu "początku", a tym samym warunków, na jakich
    wchodziliśmy w te struktury. teraz usiłuje się nas ubezwłasnowolnić. No i tu -
    brak zgody!

    I tak nie pojmuję jak mogło dojść do wyrażenia zgody na akceptację Traktatu
    przez polski sejm, a nie w referendum.
    Barbara