  • 1. Data: 2006-10-24 16:36:05
    Temat: Expander - wycofanie wniosku
    Od: "Cornish Pastry" <c...@p...nospam.com>

    Witam,

    Złożyłem wniosek do Expandera. Wniosek już podpisany, brakowało tylko
    jakiegoś mniej istotnego kwitka (wyciąg z KK) - żeby nie komplikować
    umówiłem się z pośrednikiem, że doniosę. Dzisiaj jednak dostałem
    telefon z innego banku - na niego się decyduję (Expander był backupem).

    Jutro idę do Expandera i chciałbym wycofać wniosek oraz całą pozostałą
    makulaturę z prywatnymi danymi (zaświadczenia o zarobkach, wyciągi
    itp.) Nie muszę w zasadzie tego dostawać do łapy - zadowoli mnie jak
    wszystkie wylądują przy mnie w niszczarce. Czy Expander może mi
    odmówić? Jeśli tak, by zrobili to na jakiej podstawie wymagać od nich
    zwrotu/zniszczenia papierów? Nie chciałbym, aby delikatne bądź co bądź
    dane leżały bezużytecznie w jakimś miejscu, poza moim zasięgu.

    --
    cheers,
    CP

  • 2. Data: 2006-10-24 17:57:13
    Temat: Re: Expander - wycofanie wniosku
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "Cornish Pastry" <c...@p...nospam.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > zwrotu/zniszczenia papierów? Nie chciałbym, aby delikatne bądź co bądź
    > dane leżały bezużytecznie w jakimś miejscu, poza moim zasięgu.

    A skad wiesz, ze Twoje dane juz gdzies nie sa przetwarzane? Co Ci da
    zniszczenie dokumentow przy Tobie? Jak ktos chcialby uzyc je
    do innych celow niz wniosek kredytowy to juz dawno sa skserowane
    czy wklepane do jakiejs bazy.

    Pozdrawiam

    Marcin