  • 11. Data: 2022-10-16 17:42:58
    Temat: Re: FAQ kredytowy na FB
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-16-października-2022 o 11:32, cef pisze:
    > Bardziej dla rozrywki klikam.

    Taką sobie rozrywkę wybrałeś to nie narzekaj.

    PS. A słyszałeś co tam się w tych Niemczech porobiło?

    szczepionki kupili po znajomości od handlarza męża...

    Nie przetestowali ich pod względem zwalczania epidemii

    przeznaczyli whooooj pieniędzy dla swoich firm aby kolejny raz zarobić
    na kryzysie

  • 12. Data: 2022-10-16 19:29:26
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-10-16 o 17:42, _Master_ pisze:

    > Taką sobie rozrywkę wybrałeś to nie narzekaj.

    To nie narzekanie. Wymaga się jednak odrobiny kultury
    od osób wspólnie korzystających z news.
    Ale jak jesteś z tych pierdzących przy stole, to wysyłaj bez wrotki.

> [...]
    > Nie przetestowali ich pod względem zwalczania epidemii
    > przeznaczyli whooooj pieniędzy dla swoich firm aby kolejny raz zarobić

    Nie wiedziałem. Ale widziałem Twoją wrzutkę na pl.soc.polityka -
    bez linka do czegokolwiek -sądząc z mizernego odzewu uznano to za fake.

    Nie widziałem nic w głównych serwisach, więc to raczej niepewne info.
    Więcej jest o el classico :-)

    Nie miałem jeszcze czasu zetknąć się z rzeczywistościa,
    bo byłem trzy tygodnie poza domem a i po powrocie
    czasu za wiele nie mam.

  • 13. Data: 2022-10-16 19:38:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jeśli jesteś z tych ułomnych co nie potrafią słuchać przy stole i
    wymagają żeby wszyscy migali to możesz zmienić stolik.

    Wyświetlanie sobie nie przeczytanych jest tylko Twoją fanaberią.

    Wszyscy normalni potrafią przeczytać drzewo odpowiedzi.

  • 14. Data: 2022-10-16 19:54:12
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-10-16 o 19:38, _Master_ pisze:
> [...]
    >
    > Wyświetlanie sobie nie przeczytanych jest tylko Twoją fanaberią.
    >
    > Wszyscy normalni potrafią przeczytać drzewo odpowiedzi.

    Nie chodzi o wyświetlanie zawsze tylko nieprzeczytanych.
    No widzisz, może ty czytasz dwie grupy na krzyż i aktualne nieprzeczytane
    się wyświetlają na końcu (na dole), to wtedy tak jak w tym wątku widzę
    kto-komu odpowiada nawet bez wrotki. Ale jak ktoś zechce w ten debilny
    sposób skomentować posta sprzed kilku dni czy miesięcy, to muszę
    przewijać myszką, żeby zobaczyć drzewko i komu debil odpisuje. A jak
    odpisuje kilku, to muszę się naprzewijać i szkoda na to czasu.

    Jestem z natury dość leniwy i jak mi jakaś strona mówi, że nie wyświetli
    filmu,
    bo mam włączonego adbloka, to rezygnuję z obejrzenia. Czasem jak jest
    skopane
    coś z grafiką (też przez reklamy albo video) to nie zobaczę, bo się nie
    wyświetla.

    Więc niestety ale Twoja konfederacyjna światła myśl zostanie
    oznaczona jako przeczytana bez jakiegokolwiek kontaktu z nią.
    Twoja strata.

  • 15. Data: 2022-10-16 20:12:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-16-października-2022 o 19:54, cef pisze:
    > przewijać myszką, żeby zobaczyć drzewko i komu debil odpisuje.

    Ja nie muszę. Mam wszystko ładnie na tacy.

    kup sobie logitecha z "luźną" rolką POWAŻNIE ;-)

  • 16. Data: 2022-10-16 21:12:31
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-10-16 o 20:12, _Master_ pisze:

    > Ja nie muszę. Mam wszystko ładnie na tacy.
    >
    > kup sobie logitecha z "luźną" rolką POWAŻNIE ;-)

    Akurat mam właśnie logitecha :-) ale w oknie mam tylko 12 newsów -
    jak jest więcej, to muszę przewijać.

  • 17. Data: 2022-10-17 11:27:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 16 Oct 2022 17:42:58 +0200, _Master_ napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie przetestowali ich pod względem zwalczania epidemii
    >
    > przeznaczyli whooooj pieniędzy dla swoich firm aby kolejny raz zarobić

    To Szumowski doi teraz w Niemczech?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek