  • 11. Data: 2011-06-19 16:09:40
    Temat: Re: FM Bank, półroczna 5,5%
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości
    news:itl5v2$v77$1@news.onet.pl...

    > To chyba ma coś wspólnego ze zezwoleniem na przetwarzanie danych
    > osobowych. I zgoda i jej brak ma swoją cenę :)

    Nigdy nie wyrażam zgody na chłam marketingowy. Ale i tak nie zawsze ma to
    znaczenie.

    wiatrak

  • 12. Data: 2011-06-20 06:30:16
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    > FM Bank przysłał mi maila.,Półroczna z kapitalizacją dzienną 5,5%. Co o
    > tym myślicie?

    To ja wam powiem co otym myślę :(

    W mailu był podany numer telefonu do kontaktu.

    Po weryfikacji mojej osoby zaczęła sie zabawa.
    Pan zapytał mnie ile tych lokat będę chciał założyć i na jakie dokładnie
    kwoty. Następnie zapytał mnie o numer rachunku z jakiego chciałbym przelać
    te pieniądze do fm banku. Miałem mu podać te numery z głowy przez telefon.
    (planowałem przelewy z dwóch banków)

    Okazało się, ze pan musi ręcznie stworzyć u siebie te wnioski i podać mi
    przez telefon tych kilka 26-cyfrowych ibanów do przelania środków. Ja muszę
    sobie je zanotować i sie nie pomylić. Następnie muszę wstukac ręcznie te
    numery kont w swoich przelewach i wysłac kasę.

    Okazało się, ze nie da sie wysłac maila z numerami rachunków do wpłacenia
    pieniedzy.

    I to wszystko dla 0,1% procenta ponad standard. Walnąłęm słuchawką po
    sześciu minutach, będąc jeszcze w fazie informacyjnej. A ile by to trwało
    jakby pan zacżął tworzyć wnioski i literować mi przez telefon numery tych
    kont?
    I oni nazywaja to lokatą internetową?

    Co za kretyn to wymyślił. Dostaną g....., a nie moje pieniądze.

    wiatrak

  • 13. Data: 2011-06-27 00:34:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "XYZ" itl0ck$b0j$...@n...onet.pl