  • 11. Data: 2010-03-25 20:11:16
    Temat: Re: FM Bank udostępnia adresy e-mail
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    TP napisal(a):

    > Mozesz tym wszystkim 441 klientom wysłać życzenia Wielkanocne np :)

    wyślij też dedykację dla lamerskich pracowników FM. Było się zgadzać
    na newsletter :]

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 12. Data: 2010-03-25 20:22:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "scholastyk" 3...@n...onet.pl

    > Chciałbym publicznie podziękować FM Bankowi za rozesłanie pierwszego
    > newslettera. Udowodnili swój pełny profesjonalizm!
    > Wraz z rewelacyjną ofertą kredytową otrzymałem również 441 adresów e-mail
    > innych osób, które zapisały się na newsletter.

    > Co ciekawe dział marketingu, rozesłał chwilę później kolejnego maila w
    > którym "would like to recall the message", oczywiście udostępniając znów 441
    > adresów e-mail swoich sympatyków.
    >
    > Dziękujemy Ci FM Banku!

    Zacytuję poetę...

    Przerażasz nas, że dzień od nocy odróżniać mamy i rzeczy widzieć wyraźnie
    [..]
    Nie wiemy, kto jesteś i dokąd chcesz prowadzić
    Przeto nas zostaw w pokoju bo nie pójdziemy za tobą
    [..]
    I stało się milczenie wielkie nad tą krainą
    Tylko stąpanie słychać w śniegu
    I krzyk wysoki we mgle

    -=-

    Też mi coś... Adresy... Gdyby tam strzelano do klientów z kałasznikowa... ;)

    Gdy w tym kraju dzieje się coś niepokojącego naprawę, nikomu nie zależy na
    zmianie patologicznego stanu rzeczy, ale gdy jakiś bank roześle m@ile... :)
    Nie twierdzę, że FM postąpił dobrze, lecz Twoje postępowanie to jakby
    marudzenie o zadrapaniu na błotniku samochodu po czołowym zderzeniu
    tegoż samochodu z autobusem. :)

    Jeszcze wiele kropel ;) wody w rzekach przepłynie, zanim tu będzie tak zwana
    normalność. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2010-03-26 07:54:23
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > adres k...@...b nie jest, ale w...@f...bank.com już może.

    Nie może.
    Waldemarów Piotrowskich jest w Polsce sporo. Nam podstawie samemgo imienia i
    nazwiska nie jestes w stanie zidentyfikowac osoby.
    Gdyby bylo w...@f...pl to wtedy podpada pod
    ochrone danych osobowych

    Krzysiek

  • 14. Data: 2010-03-26 08:07:15
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "kris" <k...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > Waldemarów Piotrowskich jest w Polsce sporo. Nam podstawie samemgo
    > imienia i nazwiska nie jestes w stanie zidentyfikowac osoby.

    Nie chce mi się szukać, ale to co powiedziałem to jest +- stanowisko
    giodo.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 15. Data: 2010-03-26 08:26:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > Nie chce mi się szukać, ale to co powiedziałem to jest +- stanowisko giodo.

    Pomiędzy +stanowisko i -stanowisko istnieje różnica równa 2*stanowisko,
    więc zastanów się -- to plus czy minus -stanowisko? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2010-03-26 09:00:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hohrns$rkm$...@i...gazeta.pl

    > "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > Pomiędzy +stanowisko i -stanowisko istnieje różnica równa 2*stanowisko,
    > więc zastanów się -- to plus czy minus -stanowisko? ;)

    Czy minus - to plus? :)
    Tak Polkomtel zmienia świat na plus? ;)

    + więc zastanów się -- to plus czy minus stanowisko? ;)

    BTW minus minus... Ile to jest: 2+2*2+(-1)*(-1) to jest 7 czy -7?
    Zależy od tego, czy mówimy (a głupkowaty słuchacz liczy ,,jak leci''
    bez zwracania uwagi na kolejność) czy piszemy? Zależy też od tego,
    czy liczymy to kalkulatorem ,,zwyczajnym'', czy naukowym. :)

    Liczenie zgodne z zasadami arytmetyki daje +7, ale liczenie ,,jak leci'' daje -7. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2010-03-26 10:23:21
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Nie chce mi się szukać, ale to co powiedziałem to jest +- stanowisko
    > giodo.

    http://www.giodo.gov.pl/319/id_art/973/j/pl/

    "Zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
    osobowych (t. j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.), za dane osobowe
    uważa się wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do
    zidentyfikowania osoby fizycznej. Osobą możliwą do zidentyfikowania jest
    osoba, której tożsamość można określić bezpośrednio lub pośrednio, w
    szczególności przez powołanie się na numer identyfikacyjny albo jeden lub
    kilka specyficznych czynników określających jej cechy fizyczne,
    fizjologiczne, umysłowe, ekonomiczne, kulturowe lub społeczne (art. 6 ust. 2
    ustawy). Stosownie do ust. 3 powołanego przepisu, informacji nie uważa się
    za umożliwiającą określenie tożsamości osoby, jeżeli wymagałoby to
    nadmiernych kosztów, czasu i działań."

    Krzysiek

  • 18. Data: 2010-03-26 10:37:17
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "kris" <k...@p...onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:87sk7no6a4.fsf@alfa.kjonca...
    >
    > http://www.giodo.gov.pl/319/id_art/973/j/pl/

    [...]

    No i? Bo już to: http://www.giodo.gov.pl/1520008/id_art/2856/j/pl/
    dyskretnie przeoczyłeś.

    #v+
    Adres poczty elektronicznej należy zatem traktować jako informację,
    która potencjalnie może być daną osobową, ale z uwzględnieniem wszelkich
    okoliczności występujących w konkretnym przypadku.
    #v-
    KJ

    Linux: The OS people choose without $ 200,000,000 of persuasion.
    -- Mike Coleman

  • 19. Data: 2010-03-26 12:11:31
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "kris" <k...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > Waldemarów Piotrowskich jest w Polsce sporo. Nam podstawie samemgo
    > imienia i nazwiska nie jestes w stanie zidentyfikowac osoby.

    Ochrona danych to jedno i nie bede wnikal, bo mnie to lekko mierzi
    w obecnym ksztalcie (w ktorym np. mozna pokazywac osobe oraz podawac jej
    imie i nazwisko tak dlugo, jak dlugo nie oskarzamy jej o przestepstwo).

    Natomiast chyba zdecydowanie powazniejsza sprawa jest, a przynajmniej
    powinna byc, tajemnica bankowa, ktora w tym przypadku bank potraktowal
    sobie IMHO dosc dowolnie. Na podstawie adresu email, niezaleznie od tego
    czy zawiera imie i nazwisko, bardzo czesto mozna bardzo latwo
    zidentyfikowac osobe.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 20. Data: 2010-03-29 10:03:51
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    Dzisiaj bank przysłał mi maila z przeprosinami.
    Grzecznie napisali, odpuszczam im winy :)))

    pozdrawiam
    scholastyk