  • 1. Data: 2010-11-19 14:45:59
    Temat: FM bank 7 złotych [ale nie sztabek]
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    7 złotych to opłata tylko dla tych, którzy otworzyli ROR w FMB
    po 01 listopada tego roku czy dla każdego, kto ma u nich ROR?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2010-11-19 14:55:21
    Temat: Re: FM bank 7 złotych [ale nie sztabek]
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    napisał w wiadomości news:ic62vo$7cp$1@inews.gazeta.pl...
    >7 złotych to opłata tylko dla tych, którzy otworzyli ROR w FMB
    > po 01 listopada tego roku czy dla każdego, kto ma u nich ROR?

    Dla wszystkich. Dla Ciebie też. Nie zastanawiaj się, tylko likwiduj.

    wiatrak

  • 3. Data: 2010-11-19 15:22:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" ic634s$e2u$...@n...news.atman.pl

    > Dla wszystkich. Dla Ciebie też. Nie zastanawiaj się, tylko likwiduj.

    Byłem tam wczoraj i odpowiedziano mi, że tylko dla tych osób, które
    założyły (lub założą) ROR po 01 listopada. Przy okazji zaproponowano
    mi lokaty z dzienną kapitalizacją -- 4.2% na 3 miesiące oraz 4.3% na
    6 miesięcy. (były też dłuższe i inne w ogóle)

    Proszę, aby wypowiedziały się też inne osoby.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2010-11-19 15:31:04
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    napisał w wiadomości

    > Byłem tam wczoraj i odpowiedziano mi, że tylko dla tych osób, które
    > założyły (lub założą) ROR po 01 listopada.

    Dała Ci to na pismie ?Popatrz sobie w ich TOiP. Nie ma tam żadnych wyjątków.
    http://www.fmbank.pl/pub/Tabele/Tabela_oplat_dla_kli
    entow_indywidualnych.pdf

    wiatrak

  • 5. Data: 2010-11-19 15:35:59
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    napisał w wiadomości news:ic64ns$ct1$1@inews.gazeta.pl...

    > "wiatrak" ic634s$e2u$...@n...news.atman.pl

    > Byłem tam wczoraj i odpowiedziano mi, że tylko dla tych osób, które
    > założyły (lub założą) ROR po 01 listopada. Przy okazji zaproponowano

    Specjalnie dla ciebie zadzwoniłem teraz na ich dezinfolinię. Panienka
    potwierdziła. Podwyżka dotyczy WSZYSTKICH. Chyba musisz zje...ć kobitke w
    placówce.

    wiatrak

  • 6. Data: 2010-11-19 16:22:29
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Moja odpowiedź była natychmiastowa
    nie będę płacił za swoje pieniądze nieudolnym.
    Nie wiem jak wygląda to w klasyfikacji
    ale byłem jednym z pierwszych przy zakładaniu
    i byłem jednym z pierwszych kiedy zlikwidowałem konto w FM.

    Tyle z moich wspomnień.

  • 7. Data: 2010-11-19 16:41:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" ic657q$eia$...@n...news.atman.pl

    > Dała Ci to na pismie ?

    Nie dała. :) Gdyby dała -- nie pytałbym tutaj. :)

    > Popatrz sobie w ich TOiP. Nie ma tam żadnych wyjątków.
    > http://www.fmbank.pl/pub/Tabele/Tabela_oplat_dla_kli
    entow_indywidualnych.pdf

    Popatrzyłem. Nie ma wyjątków. Jest informacja taka

    1) prowadzenie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego miesięcznie od każdego
    rachunku 7,00 PLN

    i taka

    Obowiązuje od dnia 2010-11-01

    ale nie ma ani słowa o tym, że ta TOiP kasuje poprzednie.
    Brak też informacji o tym, że ta TOiP dotyczy tylko nowych klientów.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'