  • 11. Data: 2010-03-09 10:21:40
    Temat: Re: FM --> czapka niewidka
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > ROR widzę, lokaty (zgodnie z zapowiedzią otrzymaną w oddziale) nie widzę.

    To podobnie jak w Getinie: Lokaty założonej w oddziale nie widziałem u siebie
    na ekranie. Te założone netem były widoczne.

    Ot, niedodziełka projektu lub brak chęci uporządkowania efektów działania obu
    systemów: białkowego i elektronicznego.

  • 12. Data: 2010-03-09 13:03:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pyrtek" hn4obl$o41$...@n...onet.pl

    : Nie, Enojlu.

    Seplenisz? :) To nie jest pytanie retoryczne. :)
    Jako osoba upośledzona korzystasz z jakiejś osłony socjalnej tego Państwa? :)
    Jeśli tak -- uważaj na ludzi pokojowo nastawionych do Ciebie. ;)
    Bywają niebezpieczni. ;)

    : Błąd językowy. Chyba, że to "skrót myślowy" jak u b. premiera.

    : Rachunek zakładamy zawsze w banku (no - czasem na poczcie),

    Poczta prowadzi jakieś rachunki? Bank Pocztowy -- owszem. :)

    : rachunek

    Rachunek można też robić -- rachunek sumienia.
    Najlepiej w sobotę lub w niedzielę. ;)

    : prowadzony (np.) w PLN.
    : Możemy również założyć rachunek w celu [...], albo w środę.

    A nie we środę? :) Popielcową na przykład. ;) Albo we Wielką... ;)
    Nie... W Wielką... ;)

    Można też rachunek otworzyć, stworzyć lub zrobić czy założyć
    w Poznaniu lub w Warszawie czy we Wrocławiu...

    W piątek, w Poznaniu, w FM, w PLN, w celu korzystania, w ostatniej
    chwili lub w odpowiedniej porze -- na przykład w porze obiadowej,
    w dobrej wierze... A nie... W dobrej wierze, to w Polbanku,
    nie w FM... ;) Na pewno w słusznej wierze -- w Polbanku...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Pani z opieki socjalnej bada sytuację samotnego jegomościa w jego nowym lokum...

    -- Czy pana sąsiedzi są nastawieni pokojowo do pana?
    -- O! Tak!!! Nawet więcej, niż pokojowo!
    -- To znaczy?
    -- Oni chcą zabrać mi nie tylko pokój, ale i całe mieszkanie. ;)

  • 13. Data: 2010-03-09 13:25:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "namikk" hn4pqu$ip6$...@n...news.neostrada.pl

    > Z tego co widać w formularzu na www, minimalna wpłata na lokatę to 3000.

    No tak. :) Ale co wówczas, gdy przelejesz tam 2000 lub 4000 złotych? :)
    W szczególności, co wówczas, gdy przelejesz tam tyle, aby mieć pół
    grosza odsetek dziennie lub nocnie?

    x*5.27%/365>=0.005 [zł]
    x>=0.005*365/5.27% [zł]
    x>=0.5*365/5.27 [zł]
    x>=5*365/52.7 [zł]
    x>=10*365/105.4 [zł]
    x>=365/10.54 [zł]
    x>=34,6299810246679 [zł]

    x=34,63 zł

    Aby zadławić ;) podejrzenia, na dzień przed wypłaceniem
    w marmurowej kasie, można dolać tyle, aby wyglądało tak,
    jakby od początku było tam 3000 kapitału nieMarksa. ;)

    Można w kamuflażu posunąć się dalej -- wlać ileś i zaczekać ze 2 tygodnie
    tak, aby w ,,bieżącej'' historii widać było tylko kwoty większe od 3000 złych...

    Skoro banki ,,polskie'' śpią nocami, może i nie wiedzą o tym, że lokata
    musi mieć/liczyć_sobie nie mniej niż ileśtam. :) Chyba warto sprawdzić,
    ale bez podglądu via net -- trudno to uczynić... ;)

    Lokata w Mille nie przyjęła dofinansowania w trakcie swego trwania. :)
    (och, gdybyż i TV Trwam nie przyjmowała dofinansowania...)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2010-03-09 17:01:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    <g...@o...pl> 3...@n...onet.pl

    > Czy lokaty będę mógł sam założyc on-line w ramach ROR? Założyłem sobie dzisiaj
    > ten rachunek, ale kiedy próbowałem założyc lokatę (przy pustym koncie co
    > prawda), pojawiał się komunikat, coś ogólnie, że nie mam uprawnień.

    Ja tak założyłem, ale nawet nie znam numeru tak założonej lokaty. :)
    Jak rozumiem, po 3 dniach (bez wpłacenia/zasilenia) lokata zniknie.
    Ciekawe, czy numer lokaty zniknie na zawsze czy może kolejna próba
    otworzenia lokaty da właśnie ten numer.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2010-03-09 17:04:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Zbigniew Demidowicz" hn57fj$45o$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > na ekranie. Te założone netem były widoczne.

    > Ot, niedodziełka projektu lub brak chęci uporządkowania efektów działania obu

    Elektroniczną założyłem -- też nie widzę.
    I też dzieje się to zgodnie z zapowiedzią. :)

    Zaraz zlecę na jutro przelew na moją białkowomarmurową lokatę. :)
    Elektronicznej -- nawet nie znam numeru. Mogę co najwyżej domyślić
    się, jaki jest. :)

    Zaraz zlecę, bo od rana nie miałem z ,,domu'' dostępu do netu.
    Teraz widzę, że moje posty tam (w ,,domu'') przygotowane poszły,
    więc jakiś dostęp się znalazł. :)

    Dlaczego to piszę? Ano dlatego, że za każdym razem, gdy chcę zabrać
    pieniądze (teraz to raptem 3 tałzeny) z Eurobanku, mam kłopoty
    z dostępem do netu z ,,domu''. :) I chyba tylko wtedy, gdy chcę
    zabrać z Eurobanku. Jakieś czary czy złe duchy? ;)

    -=-

    Jak rozumiem, nie każdy nie ma dowodu istnienia swoich
    lokat zakładanych via net. Rozumiem źle czy dobrze?

    "Bogdan B." hn3iti$c4n$...@a...news.neostrada.pl

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'