  • 1. Data: 2010-03-09 23:30:20
    Temat: FM --> samowylogowanie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Około 10 rano zalogowałem się do FM. Chwilę później straciłem
    dostęp do netu i poszedłem sobie z ,,domku''. Po powrocie,
    w kilkanaście godzin po owym zalogowaniu, byłem nadal
    zalogowany do FM. :)

    -- minęło wiele godzin

    -- traciłem dostęp do netu

    -- zmieniałem dostawców ;)
    (mam dostęp via dzikie łącza WiFi;
    gdy któreś odmawia posłuszeństwa, szukam lepszego;
    bywa i tak, że nie znajduję żadnego na kilka godzin)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2010-03-10 05:49:22
    Temat: Re: FM --> samowylogowanie
    Od: pyrtek <u...@n...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > -- zmieniałem dostawców ;)
    > (mam dostęp via dzikie łącza WiFi;
    > gdy któreś odmawia posłuszeństwa, szukam lepszego;
    > bywa i tak, że nie znajduję żadnego na kilka godzin)

    No, jeśli dobrze zrozumiałem, że łączysz się przez doraźnie odnajdywane
    punkty dostępowe (w tym, jak rozumiem, nieszyfrowane), to *SZACUN!*
    Prawdziwy hardkorowiec z Ciebie.
    Chyba wynajmę chatę koło Ciebie i postawię specjalnie dla Ciebie
    spreparowany AP. Nawet hasło podam w jego SSID. Miejsce już kiedyś
    opublikowałeś.

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 3. Data: 2010-03-10 06:05:56
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    pyrtek <u...@n...com> writes:
    [...]

    > Prawdziwy hardkorowiec z Ciebie.
    > Chyba wynajmę chatę koło Ciebie i postawię specjalnie dla Ciebie
    > spreparowany AP. Nawet hasło podam w jego SSID. Miejsce już kiedyś
    > opublikowałeś.

    No i co CI to niby da?
    KJ

    The world is coming to an end. Please log off.

  • 4. Data: 2010-03-10 06:47:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 10 Mar 2010 07:05:56 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > No i co CI to niby da?

    Ciiiii to jest prawdziwy hakier ...

    ... i mitoman ;)

    Xenocide

  • 5. Data: 2010-03-10 09:12:20
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    mają demo systemu ?

  • 6. Data: 2010-03-10 10:11:18
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    > -- zmieniałem dostawców ;)
    > (mam dostęp via dzikie łącza WiFi;
    > gdy któreś odmawia posłuszeństwa, szukam lepszego;
    > bywa i tak, że nie znajduję żadnego na kilka godzin)

    Enuel, to od pewnego czasu podpada pod KK (Kodeks Karny).
    Teraz KK ("czarni") na pewno Cię dorwą i zniszczą, takiej
    okazji Episkopat z pewnością nie przepuści!

    MSPANC

  • 7. Data: 2010-03-10 11:33:19
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 10 Mar, 11:11, ~|_ukasz <l...@a...pl> wrote:

    > Enuel, to od pewnego czasu podpada pod KK (Kodeks Karny).

    Co podpada pod KK? Korzystanie z WiFi?

  • 8. Data: 2010-03-10 11:35:27
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    >Uzytkownik "m1ch4l.j" <m...@g...com> napisal w wiadomosci

    >Co podpada pod KK? Korzystanie z WiFi?

    A co ? Nie wiedziales? :)

    wiatrak

  • 9. Data: 2010-03-10 13:58:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pyrtek" hn7bt1$5c1$...@n...onet.pl

> [...]

    : No, jeśli dobrze zrozumiałem, że łączysz się przez doraźnie odnajdywane
    : punkty dostępowe (w tym, jak rozumiem, nieszyfrowane), to *SZACUN!*

    Nie rozumiem. Jak to ,,w tym''? Przecież nie łamię niczyjej woli!
    Łączę się **tylko** poprzez sieci nieszyfrowane i niezabezpieczone
    jakkolwiek. Na przykład bardzo silną 'Jarek Dom' omijam, choć nie
    jest szyfrowana, gdyż jest zabezpieczona inaczej -- prawdopodobnie
    filtrowaniem po MACach. :) Złamać to łatwo, ale ja nie chcę niczego
    łamać!!! Dość mi połamanych palców. :)

    : Prawdziwy hardkorowiec z Ciebie.

    Nie jestem poliglotą. :)

    : Chyba wynajmę chatę

    Osiedle nie jest złe, ale administratorzy to złodzieje i oszuści.
    Na dodatek lenie niesamowite. :) Może i mordercy. :)

    : koło Ciebie i postawię specjalnie dla Ciebie
    : spreparowany AP.

    Bomba!!!

    : Nawet hasło podam w jego SSID.

    Nie... Musiałbyś jeszcze gdzieś dodać, że to za free.

    : Miejsce już kiedyś opublikowałeś.

    Jesteś złośliwy z tym miejscem. Istotnie pomyliłem się kiedyś przy
    podawaniu współrzędnych, ale wyjaśniłem już -- pomyliłem się nie
    w obliczeniach, ale w zapisie (miałem rękę w gipsie i niewyraźnie
    zapisałem) i to nieznacznie. Po korekcie
    (jednej ze współrzędnych -- gdybym pomylił się przy
    liczeniu, obie współrzędne byłyby błędne, nie jedna,
    na dodatek jakoś podobnie błędne, bo trudno wymagać,
    abym zmieniał ,,kod'' błądzenia)
    współrzędne są podawane z dokładnością jednej sekundy. Do APkowlogii
    nawet tamten błąd nie przeszkadzał. Dokładniejsze podawanie współrzędnych
    mija się z celem -- mieszkanie nie jest punktem, dokładność pomiarów Ziemi
    nie jest punktowa, dysponowałem w czasie liczenia papierową mapą itd...

    Obecnie podaję poprawne współrzędne. IMO wytykanie mi tamtego błędu jest nietaktem.
    ;)

  • 10. Data: 2010-03-10 13:59:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil Jońca" 8...@a...kjonca

    > No i co CI to niby da?

    Będę miał o jednego dostawcę więcej. ;) No i pogadać będę miał z kim. :)
    Może po jakimś czasie dogadamy się i coś wspólnie zrobimy. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'