  • 1. Data: 2010-02-19 11:04:47
    Temat: FOREX
    Od: "kajman" <k...@v...pl>

    Witam Grupę,
    interesuję się rynkiem walutowym Forex i chciałbym pogłębić swoją wiedzę w tym
    zakresie.
    Może polecicie mi jakąś ciekawą książkę dla początkujących. Chętnie wybrałbym
    się równieżna jakiś kurs najlepiej we Wrocławiu.
    Sory jeśli to nie ta grupa i zrobiłem małe zamieszanie, ale za życzliwe
    odpowiedzi iz góry dziękuje ;)

    Pozdrawiam,
    Kajman

  • 2. Data: 2010-02-19 11:19:09
    Temat: Re: FOREX
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Zapewne zaraz Ci ktoś odpowie

    DJ

  • 3. Data: 2010-02-19 14:52:33
    Od: "Criss" <j...@t...pl>

    Użytkownik "kajman" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się równieżna jakiś kurs najlepiej we Wrocławiu.
    > Sory jeśli to nie ta grupa i zrobiłem małe zamieszanie, ale za życzliwe

    Witam.

    http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/index.php?si
    d=5a32a074dacb06436a00048b6d357491

    Pzdr
    Criss

  • 4. Data: 2010-02-19 19:24:12
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    Poczytaj Kondratiewa. W oryginale.

    --
    AS

  • 5. Data: 2010-02-19 22:09:09
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Zacznij od "Analiza techniczna rynków terminowych" J. Schwager - to książka
    o tyle dobra, że jest tam dużo ćwiczeń i w ogóle stwierdzisz czy ten typ
    podejścia inwestycyjnego Ci odpowiada.
    AT jest jedna dla całego rynku, więc potem pozostanie Ci się tylko wdrożyć w
    wybrany segment, ale to już można łatwo zrobić czytając specyfikacje i
    informacje na stronach brokerów.
    Dombrek

  • 6. Data: 2010-02-26 06:37:39
    Od: "Patryx" <p...@w...pl>

    > Może polecicie mi jakąś ciekawą książkę dla początkujących.

    http://www.czaswiedzy.pl/forex-dla-poczatkujacych,p,
    316294

  • 7. Data: 2010-04-08 20:58:15
    Od: Kamil <s...@t...lm.pl>

    Szukaj informacji w internecie jest tego sporo. Czytaj dużo, gdyż nie ma
    idealnych rozwiązań.

    http://hugeprofts.eu

  • 8. Data: 2010-04-08 20:59:20
    Od: Kamil <s...@t...lm.pl>