  • 1. Data: 2002-11-21 12:46:08
    Temat: FORTIS - darmowe karty dla firm
    Od: k...@o...pl

    A może by tak bank pomyślał o darmowych kartach dla klientów indywidualnych a
    nie kosił grubą kaskę

  • 2. Data: 2002-11-21 12:55:51
    Temat: Re: FORTIS - darmowe karty dla firm
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > A może by tak bank pomyślał o darmowych kartach dla klientów
    indywidualnych a
    > nie kosił grubą kaskę

    A po co? :)

    Klient pakietu srebrnego czy zlotego - nie zbiednieje, a e-paietowcom,
    to po diabla dawac ;)
    A kurde mogliby jednak dac :) VC platna ;)

  • 3. Data: 2002-11-21 12:59:50
    Od: k...@o...pl

    > A po co? :)

    W dobie kredytowej VC Multi za 35 złociszy i 53 dni odroczki, karty Fortisa
    wydają się mało atrakcyjne

  • 4. Data: 2002-11-21 13:02:40
    Od: "Piotr Blakala" <b...@t...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:aril4m$f97$1@news.onet.pl...
    > Klient pakietu srebrnego czy zlotego - nie zbiednieje, a e-paietowcom,
    > to po diabla dawac ;)
    > A kurde mogliby jednak dac :) VC platna ;)

    eee, jeszcze by Ci zdjeli oplate z konta, a Ty bys nie kasy i bys
    przekroczyl dopuszczalne saldo, zlamalbys zasady ;) i musieliby wyciagnac
    konsekwencje wobec Ciebie ;)

    p.

  • 5. Data: 2002-11-21 16:49:19
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    <k...@o...pl> wrote:

    > W dobie kredytowej VC Multi za 35 złociszy i 53 dni odroczki, karty Fortisa
    > wydają się mało atrakcyjne

    Całe szczeście. Wcale nie chcę czekac w kolejkach
    w moim banku.

    :]]

    Szy.