  • 1. Data: 2009-06-09 08:46:49
    Temat: FORTIS zegna sie z klientami szybko i bez bolu
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>

    ja, o 10:22
    "po zapoznaniu się z nowym cennikiem, oraz w związku z planownym
    ograniczeniem funkcjonalności e-pakietu chciałbym zakończyć współpracę z
    Fortis Bankiem i wypowiedzieć umowę zawartą między Bankiem a mną. /.../"
    Pytałem jesczze, czy można zamknąć rk w Dominecie.

    Bank odpowiada już po 14 minutach, 10:36
    "/.../ dyspozycję zamknięcia rachunku należy złożyć na stosownym wniosku w
    dowolnym Oddziale Fortis Banku z zachowaniem miesięcznego terminu
    wypowiedzenia. Na rachunku powinny pozostać środki niezbędne na pokrycie
    opłat związanych z prowadzeniem konta oraz rozliczenie ewentualnych
    transakcji kartowych."

    Mam wrażenie, że takich pytań jak moje, i wniosków o zamknięcie rachunku
    jest więcej, i wklejają już gotowe szablony - kiedyś na odpowiedź czekało
    się dobę-dwie, teraz nawet nie kwadrans.
    Chyba to nie był szczęśliwy ruch Fortisa.
    Ja jestem rozgoryczony.

  • 2. Data: 2009-06-09 10:59:54
    Temat: Re: FORTIS zegna sie z klientami szybko i bez bolu
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 09 Jun 2009 10:46:49 +0200, Konrad\(o\) napisał(a):

    > Mam wra?enie, ?e takich pytan jak moje, i wniosków o zamkniecie rachunku
    > jest wiecej, i wklejaj? ju? gotowe szablony - kiedy? na odpowiedOE
    > czeka?o sie dobe-dwie, teraz nawet nie kwadrans. Chyba to nie by?
    > szcze?liwy ruch Fortisa. Ja jestem rozgoryczony.

    Po ostatnim wysypie postów na grupie to można skusić się i powiedzieć, że
    w Fortisie jest niezłe tsunami, po ostatnich zmianach w TOiP. Ciekawe
    kiedy ruszą się w końcu większą masą grupowicze z Multi, bo tam to
    dopiero kabaret ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-06-09 12:17:09
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Końrad(o) nadaje:

    > Ja jestem rozgoryczony.

    To znaczy że wolałbyś:
    Klient - "Zdecydowanie i kategorycznie chciałbym natychmiast zakończyć"
    Bank - "Może jednak pan to jeszcze przemyśli?"
    Klient - "Najmocniej przepraszam, błagam o nie branie mnie poważnie"

  • 4. Data: 2009-06-09 12:22:22
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 9 Cze, 14:17, "JanKo" <b...@m...tu> wrote:
> [...]
    > Bank - "Może jednak pan to jeszcze przemyśli?"
    > Klient - "Najmocniej przepraszam, błagam o nie branie mnie poważnie"

    Tak to tylko w pekalo

  • 5. Data: 2009-06-09 15:37:42
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości

    > To znaczy że wolałbyś:

    to znaczy tyle, że szkoda mi, bo wyjadałem sobie te wisienki z tortu:
    darmowe bankomaty, nawet 10pln w dowolnym, i darmowe przelewy.

    i nie oczekuję "niech pan przemyśli", bo pakiet złoty z kartą złotą płatną i
    brakiem opłat jedynie do końca roku nie jest altrnatywą.

    fortis to niestety nie jest citi, który robi dużo więcej, i do którego
    zadzwoniłem wczoraj spóźniony, i który już po naliczeniu anulował mi opłaty,
    dla mnie na dwa lata, a dla żony dokąd tylko nie wypowiemy kart kredytowych.
    nawet millennium starało się bardziej i dłużej walczyć o klienta niż fortis
    (tam mieliśmy złote amexy oboje), ale tu też nie było "znaczy że wolałbyś" -
    po prostu zamknąłem.
    raiffeissen też szukał dla mnie propozycji, i obniżał opłatę do zera za obie
    kk visa gold, ale i tu nie było "znaczy że wolałbyś" - zamknąłem.

    fortis robi jakiś dziwny ruch, i jest w tym co robi zdeterminowany. a mnie
    szkoda e-pakietu, bo był podsatwowym rachunkiem (wraz z lukasem jako
    darmowym wpłatomatem i skarbonką zarazem z jego kontem oszczędzam na 8%
    wcześniej lub 5,1% teraz)

  • 6. Data: 2009-06-09 15:50:49
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 9 Cze, 11:37, "Końrad\(o\)" <n...@o...pl> wrote:

    > fortis robi jakiś dziwny ruch, i jest w tym co robi zdeterminowany.

    Po prostu odsiew i selekcja. "Zapraszamy do Dominet Bank".

    Wlasnie zostales wyrzucony z klubu, w ktorym dotad miales gratisowe
    drinki. Na bruk. :)