  • 11. Data: 2010-09-15 19:43:12
    Temat: Re: ot.. -punktowanie FUTRA
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    1/ Jap - czemu mnie "gnebisz" dodatkowym "o" - wystarczy Loser :-)

    2/ wielokrotnie zglaszalem propozycje drobnych udoskonalen konkursu, ale
    drobnych:

    a/ wyzszego (ale nie wielokrotnie wyzszego) punktowania przy

    - typowaniu przed zamknieciem GPW
    - przed zamknieciem US

    b/ uzgledniania drobnych spoznien "technicznych" (nie da sie ukryc, ze "moja
    specjalnosc" :-(, ale ostatnio tez i innych spotykalo

    c/ jesli nikt sie nie miesci w max 5 punktach odchylki - przyznawania
    symbolicznych punktow 1, max 3 osobom, ale max 3 punkty jesli 3

    3/ reszta zasad uwazam za proste i zaakceptowane, wiec zostawilbym bz

    4/ w koncowce przy b zacietych walkach zwlaszcza o zwyciestwo chyba juz
    stosowane - ewentualne "utajnianie" typow czolowki

    Prowadzenie osobnej klasyfikacji nie ma chyba sensu, niech zostanie jedna.

    Jesli sie propozycjami wypowie sie znaczna czesc typerow to warto zmienic,
    jesli nie (to mimo iz postuluje od dawna i uwazam za sluszne i sprawiedliwe)
    to zostane przy tym co Asz uwzgledni i/lub ustali z aobowiazujace.

    Bo w demokracji istotny tez jest TEN DECYDUJACY GLOS , a ma go w naszym
    przypadku ten co poswieca najwiecej czasu czyli ORGANIZATOR

    Zreszta juz kolejny raz dzieki Asz za prowadzenie

    :-)

    Pozdrowko

    Loser

  • 12. Data: 2010-09-15 21:57:07