  • 11. Data: 2011-06-26 21:52:22
    Temat: Re: FUTRA(FW20U11) 2762
    Od: "RySZARd" <s...@s...pl>

    6198 (20110611) __________

  • 12. Data: 2011-06-27 05:43:21
    Temat: Re: FUTRA(FW20U11) 2751
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@n...pl>

  • 13. Data: 2011-06-27 05:59:31
    Temat: Re: FUTRA(FW20U11) 2753
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    2753

    sys29

  • 14. Data: 2011-06-27 05:59:59
    Temat: Re: FUTRA(FW20U11) 2755 zmiana
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Loser <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Ciao
    >
    > Pozdrowko
    >
    > Loser

  • 15. Data: 2011-06-27 15:17:56
    Temat: Re: FUTRA(FW20U11) 2788
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2011-06-24 22:06, gregor pisze:
    > gregor

    o co tu chodzi ja Wam podaje wyniki na otwarciu i zamknieciu a Wy jakies
    FW20U11 mi tu o co biega ? co to za indeks ?

    gregor

  • 16. Data: 2011-06-27 20:00:36
    Od: ST-LM <s...@i...pt>

    W dniu 2011-06-27 17:17, gregor pisze:

    > o co tu chodzi ja Wam podaje wyniki na otwarciu i zamknieciu a Wy jakies
    > FW20U11 mi tu o co biega ? co to za indeks ?
    >
    > gregor
    Hi, FW20U11 to kontrakt a tutaj określasz jaką wartość
    będzie miał jutro na otwarciu zamknięcie nie jest określane...
    w zależności jak bardzo miniesz się z rzeczywistością dostaniesz
    odpowiednią liczbę punktów... obecnie zakładasz, że będzie
    to > niż +1%, jak chcesz zmienić swój typ to po podaniu jego nowej
    wartości dobrze, abyś dodał słowo zmiana w Twoim przypadku podałeś 2788
    jak uznasz, że to będzie inna wartość np: 2787 dodajesz słowo zmiana
    czyli liczbę 2788 zastępujesz 22787 zmiana
    ST-LM