  • 1. Data: 2010-08-16 06:50:30
    Temat: FUTRA.Wyniki za 16-08-2010
    Od: "ASz" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
    +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    Typujemy w watku FUTRA (FW20U10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    musi byc widoczny na grupie.

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.wgpw&tid=11195489

    Open FW20U10 2470

    Punkty

    marzena 6
    Misiek 6
    Loser 4
    ASz 3
    sys29 3
    Lech Dubrowski 2
    SERG 2
    DJ\(Dominik\ 1
    Archangell 1

    KLASYFIKACJA

    marzena 70
    sys29 68
    Loser 61
    kroovka 50
    Misiek 46
    Archangell 39
    ASz 38
    Lech Dubrowski 37
    DJ\(Dominik\ 29
    Darek 25
    SERG 23
    kc 16
    RySZARd 7
    nospam 4
    Wolf 4

    pozdrawiam ..ASz..

  • 2. Data: 2010-08-16 07:59:03
    Temat: Re: FUTRA. Gratul. Marzena
    Od: " sys29" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przekroczysz setkę !! :-)

    pozdr.
    sys29

  • 3. Data: 2010-08-16 08:07:04
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > Przekroczysz setkę !! :-)

    w dwóch futrzakach zapewne tak:-))
    pozdr
    m.

  • 4. Data: 2010-08-16 15:34:28
    Temat: Re: FUTRA. Gratul. Marzena i Sys
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Jesli tylko gielda bedzie stabilna (inaczej czytaj- bedzie marazm) to
    oboje "z palcem" przekroczycie - choc oczywiscie za dame mocniej 3mam
    kciuki :-)

    (Chcialem dzis byc oryginalny i postanowilem dodac +1 do 2470 aby "sie nie
    powtarzac", choc i tak nie narzekam)

    Pozdrowko

    Loser

  • 5. Data: 2010-08-16 15:38:06
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > Jesli tylko gielda bedzie stabilna (inaczej czytaj- bedzie marazm) to
    > oboje "z palcem" przekroczycie

    tu nie o stabilnosc gielby chodzi, a raczej o nasze "trafienia":-))

    > (Chcialem dzis byc oryginalny i postanowilem dodac +1 do 2470 aby "sie nie
    > powtarzac", choc i tak nie narzekam)

    uwazam, ze do samego konca bedzie ciekawie przy punktowaniu, chociaz wiadomo
    kto wygra:-))
    sys - gratulki
    pozdr
    m.