  • 1. Data: 2010-09-09 08:48:27
    Temat: FUTRA.Wyniki za 09-09-2010
    Od: "ASz" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
    +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    Typujemy w watku FUTRA (FW20U10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    musi byc widoczny na grupie.

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.wgpw&tid=11354825

    Open FW20U10 2534

    Punkty

    marzena 4
    ASz 4
    Loser 3
    Lech Dubrowski 3
    Archangell 3
    sys29 3
    kroovka 2

    KLASYFIKACJA

    marzena 104
    sys29 103
    Loser 87
    kroovka 81
    ASz 76
    Archangell 63
    Misiek 57
    Lech Dubrowski 57
    Darek 43
    DJ\(Dominik\ 40
    SERG 35
    kc 16
    nospam 8
    RySZARd 7
    Wolf 4
    DAK 1

    pozdrawiam ..ASz..

  • 2. Data: 2010-09-09 14:40:46
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki Gratulki Marzena i Sys nieustajace
    Od: "Loser" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ciao

    Liderzy ida "jak burza"

    :-)

    a u mnie tradycyjnie ostatnio- jak typ lepszy to nie zadza zmiana, jak gorszy
    to "sie miesci w czasie"

    (dobrze ze to nie takie duze roznice ostatnio, ale zawsze)

    Dzis zwykle opoznienie ludzkie, wiec nie mam co tego extra 1 punktu zalowac -
    no chyba ze zabraknie w koncowym np do chyba mojej pierwszej potencjalnej 3-
    cyfrowki, ale to lacznie z 15-16 innymi bylby

    Walka o zwyciestwo trwa do konca - zastanawiam sie, jak Marzena i Sys beda
    mieli rowno lub tak blisko - czy np na ostatnbie 2-3 typowania nie powinni
    dawac typow np tylko do Asz-a, a on ujawnialby po 0800??

    Pozdrowko

    Loser

  • 3. Data: 2010-09-09 15:00:50
    Od: " sys29" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Loser <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    zalowac -
    > no chyba ze zabraknie w koncowym np do chyba mojej pierwszej potencjalnej

    Loser nie pękaj. Dasz radę. Masz jeszcze 6 sesji.

    pozdr.
    sys29

    PS
    A właściwie to dlaczego tak często nie mieścisz się w czasie ?

  • 4. Data: 2010-09-09 15:19:27
    Od: "Loser" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ciao

    Nie pekam i typuje

    Musze probowac jakos ten "brąz obronic" , a poza tym moze jedyna szansa na 3-
    cyfrowke w moim wykonaniu (marna, bo marna, ale choc jakas)

    A z problemami technicznymi to pare razy pisalem:

    - wysylam z Usenetu,

    - tam trzeba byc zalogowanym na poczcie (@gazeta.pl),

    - normalnie to a/ loguje sie na poczcie, b/ wchodze na usenet, c/ wpisuje
    typ/zmiane d/ wysylam

    - trwa to 1.5-2, a czasem 3 minuty

    Czasem niestety (i chgw kiedy i dlaczego) - jak dochodze do usenetu bedac juz
    zalogowanym i chce wpisac typ to "kaze mi" sie zalogowac (a juz jestem)

    Wtedy loguje sie znow, a niestety zazwyczaj i znow, i znow (rekord to chyba 7
    razy) az moge wyslac

    Zdarzaja sie sekundowe opoznienia (raz bylo jeszcze gorzej to nawet nie
    probowalem wysylac)

    Tak "aby zorientowac sie", wpisac i wyslac to zazwyczaj "styka" mi czas w
    trakcie sniadania a przed wyjsciem do roboty i robie to na szybko w czasie
    0745-0800.

    Czasem nie starcza :-(

    Do tego czasem tez : -restart neta (przedostatnio), dzis ciut "zaciecie
    przygotowan sniadaniowych",czy tez zawieszenia kompa, ale to pewnie zdarza
    sie wiekszosci.

    Proponowalem aby te "sekundowe " spoznialskie z jakas drobna kara zaliczac,
    ale jakos nie spotkalo sie z entuzjazmem

    Trodno

    Moze obronie brąz, a mooooze ta 3-cyfrowka jakos??

    Ale zero realnych szans na wbicie sie gdzies pomiedzy Was

    Powodzenia dla obojga liderow

    Pozdrowko

    Loser

  • 5. Data: 2010-09-09 16:39:21
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 09-09-2010
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    a czemu nikt nie chwali krooofffki:(((
    zawsze była w ogonie a tera jedzie zaraz za czołówką

  • 6. Data: 2010-09-09 18:29:08
    Od: " sys29" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]

    > Trodno
    >
    > Moze obronie brąz, a mooooze ta 3-cyfrowka jakos??
    >
    > Ale zero realnych szans na wbicie sie gdzies pomiedzy Was

    Czyli po prostu często dopadają Cię prawa Murphy'ego. :-)
    Nic na to nie poradzisz ( Matka Natura to złośliwa, bura suka ).
    Mimo tych przeciwności życzę powodenia.

    pozdr.
    sys29

  • 7. Data: 2010-09-09 19:04:20
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    Użytkownik "Loser" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trakcie sniadania a przed wyjsciem do roboty i robie to na szybko w czasie

    mam propozycje Loser. wybierz sobie albo mnie albo sys29 i juz dzz zapodaj,
    ze w przyszlym tygidzniu typujesz no jak sys, chyba ze zdazysz zatypowac.
    wowczas asz policzy tobie punkty z ';sysa"; a jak zdazysz to z ciebie
    pozdr

  • 8. Data: 2010-09-09 19:26:43
    Od: "Loser" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ciao

    Czasem tego czasu nie starcza- jesli sa klopoty techniczne;

    Ta 1 extra minuta "na przypaki techniczne" zalatwilaby sprawe, ale "taki
    leguramin" :-(

    Wole sam ustalac choc faktycznie ostatnio dosc zblizone typy wiele osob miewa

    A "na szelki wypadek" to czesto typuje jako pierwszy i nierzadko nie zmieniam

    +

    A SD nikt nie skomentowal abyscie "utajnili" swoje typy np na ostatnie 2 dni

    A chyba warto

    No chyba ze ktos jeszcze dolaczylby - w co watpie

    Pozdrowko

    Loser

    PS a Kroovka i Asz tez depcza po pietach, ale "brązowemu" :-)