  • 1. Data: 2010-06-18 07:14:00
    Temat: FUTRA.Wyniki za 18-06-2010.PODSUMOWANIE
    Od: "ASz" <1...@N...gazeta.pl>

    Dobiegl konca kolejny etap naszej zabawy. W typowaniu otwarcia na
    kontraktach serii FW20M10 najlepsi okazali sie: 1.sys29 94pkt, 2gie miejsce
    zajal Loser(62 pkt) ktory wyprzedzil 3go Archangella (53 pkt). Zwyciezcom
    serdecznie gratuluje a sys29 zycze aby w nastepnej serii przekroczyl 100
    pkt..:)

    Wszystkim Uczestnikom dziekuje za udzial i zapraszam do zabawy na kolejnej
    serii kontraktow ... bedzie okazja do rewanzu:). Serdecznie Wszystkich
    zapraszam do udzialu w Konkursie FUTRA. Uczestnikom zycze tylko trafnych
    typowan..:)
    ==========
    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
    +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    Typujemy w watku FUTRA (FW20U10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    musi byc widoczny na grupie.

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.wgpw&tid=11154790

    Open FW20M10 2369

    Punkty

    ASz 2

    KLASYFIKACJA

    sys29 94
    Loser 62
    Archangell 53
    marzena 48
    Darek 48
    ASz 47
    RySZARd 39
    DJ\(Dominik\ 36
    Wolf 23
    kroovka 22
    Lech Dubrowski 20
    Misiek 20
    kc 18
    skippy 12
    Włodziu 10
    SERG 5
    Mroziu 1

    pozdrawiam ..ASz..

  • 2. Data: 2010-06-18 07:35:59
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki M10.W Gratulki Sys, W dzieki Asz
    Od: "Loser" <l...@N...gazeta.pl>

    Ciao

    Wielkie Gratulki Sys - zdecydowanie od dlugiego czasu liderowales i jedynie
    czego ciut zabraklo to tej 3-cyfrowki- a pisalem, ze "utrudniaja" specjalnie
    zlosliwcy

    Gratulki tez dla pozostalej czolowki

    Wiekie dzieki Asz za prowadzenie konkursu, no i tez gratulki za niezly wynik.

    Kolejna seria ciut uirlopowa wiec moze byc ciezko z 3-cyfrowka, ale w Sys-a
    wierze, a i coraz wiecej osob sie podciaga

    Milego week-endu

    (aha -jeszcze "udanych 3 wiedzm")

    Pozdrowko

    Loser

  • 3. Data: 2010-06-18 17:11:10
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 18-06-2010.PODSUMOWANIE
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    ASz <1...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > serdecznie gratuluje a sys29 zycze aby w nastepnej serii przekroczyl 100

    Dziękuję i gratuluję całej czołówce dobrych wyników.

    pozdr.
    sys29

  • 4. Data: 2010-06-18 17:38:32
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

    > miejsce
    >>

    > Dziękuję i gratuluję całej czołówce dobrych wyników.

    Nie sądziłem, że bede dopiero trzeci ;-)
    Podziekowania dla Asza, że mu sie chce to prowadzić. Coby nie mowić, to ten
    konkurs
    to kawał historii tej grupy.

    Arch

  • 5. Data: 2010-06-18 17:48:48
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    ASz <1...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    Przyłączam się do gratulacji dla zwyciezcy. Mój łaby wynik, bo odpuściłem ze
    względu na brak czasu i testowanie nowych pomysłów. Następna seria będzie
    moja :)

    kc