  • 1. Data: 2011-01-05 08:03:18
    Temat: FUTRA.Wyniki za 05-01-2011
    Od: "ASz" <1...@g...pl>

    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
    +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    Typujemy w watku FUTRA (FW20H11) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    musi byc widoczny na grupie.

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.wgpw&tid=11428349

    Open FW20H11 2754

    Punkty

    RySZARd 6
    DJ\(Dominik\ 6
    sys29 4
    Archangell 4
    Loser 4
    Darek 3
    ASz 2
    Misiek 1

    KLASYFIKACJA

    ASz 36
    sys29 34
    Loser 33
    Darek 30
    DJ\(Dominik\ 29
    Archangell 24
    Lech Dubrowski 24
    kroovka 23
    Misiek 22
    RySZARd 20
    ST- LM 5
    Safranek 3

    pozdrawiam ..ASz..

  • 2. Data: 2011-01-05 22:31:12
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki - swietnie idzie liderom, ale bedzie trudniej
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Bardzo ladne wyniki liderow jak dotad, po chyba 12 sesjach Asz ma az 36
    punktow, czyli 3 Punkty na sesje.

    Moze to nowy rekord ??

    Poza gratulacjami jednak ta lyzeczka czegos gorzkiego- jak takie nudy to
    bywa/lo latwiej.

    Gotow jestem zrezygnowac ze swoich punktow piatkowych jesli sie okaze ze
    ilosc zdobytych punktow przez uczetnikow bedzie wieksza, niz dzis.

    Ewentualnie jako wygrana poprosze o podwojna ilosc punktow jesli bedzie ta
    ilosc mniejsza.

    Sadze jednak, ze w obydwu przypadkach nie tak wiele strony ryzykuja bo szansa
    na wiecej niz 2 punkty jest raczej mala.

    Ale zabawic sie mozna.

    Spokojnego swietowania.

    Pozdrowko

    Loser

  • 3. Data: 2011-01-07 21:14:06
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    I obydwa zalozenia słuszne

    Zero punktow calosci

    Tym bardziej zero x 2 = zero

    Pozdrowko

    Loser

    PS poniedzialek juz jakies pojedyncze punkty chyba beda